BMW Divize
Re: BMW Divize
mne turbo v principu nevadi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Jakto? Ja o tom dost do budoucna uvazuju.Snowman000 píše:Spis mal prist tak predpolrokom, ked som sa rozhodoval medzi 130i a 330i a neskoncil tak trochu v blateniemand10 píše:mmira píše:PP: gratulace
ja vcera dostal takovy blby napad.... nemel by nekdo zajem o e90 330i preFL, Mp, LSD + kratsi dif ze 130i, 70t km?
pockaj s tym blbym napadom este rok
Ze by E90 M3?
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
jsem si to myslel také,ale je to překvapivě celkem pohodlné,nevím,jak se jim to podařilo,na ostatních autech je to však spíše žebřiňák. Jinak se dám podat,asi neuhádnu co by Ti tak mohlo vaditmmira píše:az na jednu vec, hadej kterou.
jinak ano, B3 je nadherne auto, zvlaste jako kombajn v modre barve. jen ty 20" by to mit nemuselo
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
To je len ten moj nekonecny pribeh...uz to tu radsej ani nerozpisujem...ale keby som vedel kolko s tym bude srani tak sa na to vyseru Ale az to bude hotovo a az to poriadne otestujem a vychytam tak podam report!Vrooom píše:Jakto? Ja o tom dost do budoucna uvazuju.Snowman000 píše:Spis mal prist tak predpolrokom, ked som sa rozhodoval medzi 130i a 330i a neskoncil tak trochu v blate
Ze by E90 M3?
Aktualne cakam na blbu vrtulu k chladicu (az pocas jazdenia sa prislo ze nejak dre), ktora sa ale musi kupit komplet (17428641964) a nova je za 500ecok
Ty to kup nerozbite a budes spoko
Ale tak zase mozem si za to aj sam...mohol som to strcit do autorizaku, nechat tam desitku a za 2 tyzdne jazdit...takto si to uz polroka lepim z dielov z ebayu...
PS: Mala ochutnavka...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
tak jsem prozkoumal trh, dal si 2 a 2 dohromady a dosel k zaveru, ze z toho nic nebude. to auto bylo drahe uz pri porizeni, ale bylo mi to kvuli tem malo km jedno. k tomu spera + zkraceny dif a par dalsich uprav... v podstate jsem do toho za ty dva roky, co to mam, narval 500+ a najezdil neco jako 10t km.
aby to melo nejaky smysl, musel by mi za to nekdo dat alespon 450t a veeeelmi pochybuju, ze se nekdo takovy najde.
takze konec poplachu.
aby to melo nejaky smysl, musel by mi za to nekdo dat alespon 450t a veeeelmi pochybuju, ze se nekdo takovy najde.
takze konec poplachu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tych 400, mozno aj viac, by za to urcite niekto dal...a keby bolo keby tak mozno aj ja vtedy...hlavne ked sa dokazala predat napr. tato 130i...
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=97107
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=97107
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Tak. Musím se pochlubit - udržel sem se na uzdě..... za celý den nebylo ani raz redline ani pedal-to-metal....
Neska sem celý den věnoval bramborovi a první (nejdůležitější) fázi zajíždění - najeto 650 km (převážně po prázdné D1 mezi ZL, PR a VY - sem tama jezdil furt dokola jak péro a navíc ještě jak péro: 80-200-80 plynulé plavné zrychlování /zpomalení se řazením napřed ve 3500, potom 4000 a nakonec až 5000, čili III. až VI. a to furt dokola až do zblnutí.....)
Ti co sem je předjel aby ňa hned potem předjeli oni a pak jsem je zasel předjel, atd. si fuckt museli klepat na čelo.... ale co už, co by člověk neudělal pro správné zajíždění.
Poznatky:
- ve starém N53 muselo být aspoň 50 kobyl scíplých, Mk ale byl stejný jak je fčíl u nového
- nová převodovka jde (zatepla) řadit hladčeji než ta původní, akorát ráno po studeném startu (-5) chvilku šla ztuha dvojka
- v jízdním režimu max 3/4 plynu a bez redline sem ANI RAZ nezaznamenal problém s nepadáním otáček při řazení nad 4000 - uvidíme až to fakt budu honit do červeného proti kopci, ale zdá se, že by ta noční můra mohla být historií spjatou se starým N53 (příčina neznámá)
- když sem to poprvé potáhnul někam k 4200toček (na trojku) tak tam bylo lehké zakolísání v tahu, na jiné rychlosti ale ne a po pár stech km už ani na tu trojku ne, tak doufám, že to byla ojedinělost, a že si to už sedlo.
Musím pořešit ty lambdy, 2x sa to rozsvítilo, v pondělí je budu mít, do té doby dojedu celý zajížděcí cyklus a tak to dám všechno (wolej, filtr, lambdy) udělat Michalovi.
Po dnešku začínám cítit potvrzení, že moje úvahy proč sem tuhle půlmíčovou "srandu" dělal, bylo správné rozhodnutí....
Btw, za celý den ani píp a viděl sem enem jedno PaChové auto, jinak nic.
Neska sem celý den věnoval bramborovi a první (nejdůležitější) fázi zajíždění - najeto 650 km (převážně po prázdné D1 mezi ZL, PR a VY - sem tama jezdil furt dokola jak péro a navíc ještě jak péro: 80-200-80 plynulé plavné zrychlování /zpomalení se řazením napřed ve 3500, potom 4000 a nakonec až 5000, čili III. až VI. a to furt dokola až do zblnutí.....)
Ti co sem je předjel aby ňa hned potem předjeli oni a pak jsem je zasel předjel, atd. si fuckt museli klepat na čelo.... ale co už, co by člověk neudělal pro správné zajíždění.
Poznatky:
- ve starém N53 muselo být aspoň 50 kobyl scíplých, Mk ale byl stejný jak je fčíl u nového
- nová převodovka jde (zatepla) řadit hladčeji než ta původní, akorát ráno po studeném startu (-5) chvilku šla ztuha dvojka
- v jízdním režimu max 3/4 plynu a bez redline sem ANI RAZ nezaznamenal problém s nepadáním otáček při řazení nad 4000 - uvidíme až to fakt budu honit do červeného proti kopci, ale zdá se, že by ta noční můra mohla být historií spjatou se starým N53 (příčina neznámá)
- když sem to poprvé potáhnul někam k 4200toček (na trojku) tak tam bylo lehké zakolísání v tahu, na jiné rychlosti ale ne a po pár stech km už ani na tu trojku ne, tak doufám, že to byla ojedinělost, a že si to už sedlo.
Musím pořešit ty lambdy, 2x sa to rozsvítilo, v pondělí je budu mít, do té doby dojedu celý zajížděcí cyklus a tak to dám všechno (wolej, filtr, lambdy) udělat Michalovi.
Po dnešku začínám cítit potvrzení, že moje úvahy proč sem tuhle půlmíčovou "srandu" dělal, bylo správné rozhodnutí....
Btw, za celý den ani píp a viděl sem enem jedno PaChové auto, jinak nic.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Si to rovnou mohl jet zajet na válcích ne? Když to děláš už takhle pečlivě
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Presne na tu 130i co se prodavala za 400k jsem myslel, to by z toho mohl dostat 450k kdyz ma najeto jen 70k (tedy pokud si vsichnu nebudou myslet, ze to je ztoceny )) )
Jinak ja dneska menil desticky a vsiml si ze mam prasklou pruzinu (treba to dela ty rany?), uz mi chybi jen mrtva vodni pumpa a mam snad vsechny znamy problemy se Z4 zasebou ...
Jinak ja dneska menil desticky a vsiml si ze mam prasklou pruzinu (treba to dela ty rany?), uz mi chybi jen mrtva vodni pumpa a mam snad vsechny znamy problemy se Z4 zasebou ...