Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
U nás, kolem Berouna, je tohle zcela běžné - neosvětlení chodci + cyklisté. A samozřejmě zviřátka, kterým na rozdíl od lidí nelze zazlívat, že se po komunikacích pohybují naprosto neosvětlená.
Proto, když jsem se rozhodoval nad novým autem, byl night-vision prvek výbavy "must have".
Proto, když jsem se rozhodoval nad novým autem, byl night-vision prvek výbavy "must have".
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Dyt ten ridic cumel nekam uplne do prdele. Beztak se snazil naladit radio na ty patlaci obrazovce.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
1) ta chodkyně tam neměla co dělat, silnice není chodník, nevím o čem tu diskutovat, vlézt pod kola může jen dement, navíc šlo o křižovatku, no neměla čas počkat pár sekund, spěchat do hrobu je trend
2) to auto svítí jak kdyby mělo žárovky H4 na 6 V z Trabantu:)) Vím že kamera zkresluje, ale jestliže jede 64kmh a vidí 10m před sebe, tak nejen, že má světlomety špatně seřízené, ale navíc co se týká řidiče v případě selhání autonomních systémů, tak nemá šanci ubrzdit nic už při rychlosti od nějakých 25kmh Kdo tohle homologoval do provozu byl totální blázen, a nebo má řidič jen spuštěná světla "na trojku" zcela dolů... Každopádně nevidí nic. Jestli chce někdo jezdit v noci, měl by investovat do světel, a hodně. Laser Led mají dosvit snad 600m cca např. Jinak jezdit s takovými bludičkami, je to čekání na ránu. Řidiči jezdí tak, že ve tmě registrují zadní světla a dle toho jezdí a to je chyba, výsledek vidíme. První neosvětlený předmět srazí.
3) Spoléhat na autonomní řízení BEZ BEDLIVÉ KONTROLY je šílenství, děti, chodci, zvěř, srážka je otázka času. Infrakamera Ti je k ničemu, když Ti pod kola skočí sebevrah, co se vynoří za rohem zaparkovaného auta přímo pod Tvá kola a jezdit krokem stále všude nelze.
4) Je na čase aby to společnosti už jednou došlo, že VOZOVKA NENÍ CHODNÍK
2) to auto svítí jak kdyby mělo žárovky H4 na 6 V z Trabantu:)) Vím že kamera zkresluje, ale jestliže jede 64kmh a vidí 10m před sebe, tak nejen, že má světlomety špatně seřízené, ale navíc co se týká řidiče v případě selhání autonomních systémů, tak nemá šanci ubrzdit nic už při rychlosti od nějakých 25kmh Kdo tohle homologoval do provozu byl totální blázen, a nebo má řidič jen spuštěná světla "na trojku" zcela dolů... Každopádně nevidí nic. Jestli chce někdo jezdit v noci, měl by investovat do světel, a hodně. Laser Led mají dosvit snad 600m cca např. Jinak jezdit s takovými bludičkami, je to čekání na ránu. Řidiči jezdí tak, že ve tmě registrují zadní světla a dle toho jezdí a to je chyba, výsledek vidíme. První neosvětlený předmět srazí.
3) Spoléhat na autonomní řízení BEZ BEDLIVÉ KONTROLY je šílenství, děti, chodci, zvěř, srážka je otázka času. Infrakamera Ti je k ničemu, když Ti pod kola skočí sebevrah, co se vynoří za rohem zaparkovaného auta přímo pod Tvá kola a jezdit krokem stále všude nelze.
4) Je na čase aby to společnosti už jednou došlo, že VOZOVKA NENÍ CHODNÍK
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Btw: jel si už s laser LED? Protože ty ve městě ani nesepnou
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A jak konkrétně ti tady pomůže BEDLIVÁ KONTROLA ? Když ti tam skočí cokoli zpoza něčeho, tak má, alespoň dle mého názoru, autonomní řízení mnohem větší šanci na to reagovat, než člověk (protože reakční doba apod.)driver píše: Spoléhat na autonomní řízení BEZ BEDLIVÉ KONTROLY je šílenství, děti, chodci, zvěř, srážka je otázka času. Infrakamera Ti je k ničemu, když Ti pod kola skočí sebevrah, co se vynoří za rohem zaparkovaného auta přímo pod Tvá kola a jezdit krokem stále všude nelze.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
I bez Matrix i bez Laser máš v obyčejném Golfu led potkávací s dohledem nějakých +-200m odhadem dle seřízení a lze to zvednout na méně než 0 ale více než je předepsáno 1.2% -a vidíš i dvojnásobek tj okolo 400m na potkávacířidičBOB píše:Btw: jel si už s laser LED? Protože ty ve městě ani nesepnou
Naposledy upravil(a) driver dne čtv 22 bře 14:36, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To se těžko popisuje.oxik píše:A jak konkrétně ti tady pomůže BEDLIVÁ KONTROLA ? Když ti tam skočí cokoli zpoza něčeho, tak má, alespoň dle mého názoru, autonomní řízení mnohem větší šanci na to reagovat, než člověk (protože reakční doba apod.)driver píše: Spoléhat na autonomní řízení BEZ BEDLIVÉ KONTROLY je šílenství, děti, chodci, zvěř, srážka je otázka času. Infrakamera Ti je k ničemu, když Ti pod kola skočí sebevrah, co se vynoří za rohem zaparkovaného auta přímo pod Tvá kola a jezdit krokem stále všude nelze.
Autonomní pojede v pruhu a reaguje někdy dokonce později než já.
Já vidím chodce na chodníku, auto taky, ale nebere je v potaz, já už tuším.
Já jedu radši jedním kolem v protisměru a mám už nohu na brzdě a jednou natlakované okruhy brzd, a když něco vyskočí, uhýbám ještě víc a brzdím atd. Dneska ty auta neuhýbají, jen brzdí. Uhýbat umí až vlastně Arteon, a nejnovější auta, kterých je v provozu minimum.
Takže jsou případy, že je řidič rychlejší než kamera s radarem. Hlavně proto, že ty autonomní systémy musí být benevolentní, jinak by měly nesčetné množství planých poplachů.
Je to i opačně.
Třeba to brzdí kotvu a já chodce přes A sloupek vůbec neviděl, netřeba diskutovat, jsou takové případy.
Vlastně ideální je součinnost člověka a asistentů to je ta přidaná hodnota.
Né se nevěnovat řízení, to je kravina, ze zřejmých důvodů
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já zas občas přemýšlím jak někdo mohl homogovat spoustu modelů s LED světly. Chápu že kdo na oplátku pálí stejným kalibrem, tak to tolik nevnímá jelikož pořád vidí, ale když svítím hogenama, občas mě nějaký ledkař v noci paralyzuje. Světla na automat a než se přenastaví, dostanu zásah na sekundu. U 4okých oktávek paralýza často pokračuje i po přepnutí, ty jsou snad z výroby všechny blbě seřízené...
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No, zrovna v Golfu ty LEDky svítí hůř než starý biXenon, který uměl jednak natáčení a také DLA.driver píše: I bez Matrix i bez Laser máš v obyčejném Golfu led potkávací s dohledem nějakých +-200m odhadem dle seřízení a lze to zvednout na méně než 0 ale více než je předepsáno 1.2% -a vidíš i dvojnásobek tj okolo 400m na potkávací
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jerry ty jezdis mrazakem ze víš jak to chodi?navic naše ...čky ji jenom češi protože západ ma normy na potraviny a ne jako u nas.jerry píše:Michale, taky by šlo omezit převážení jogurtů a jiných lokálních pochutin napříč Evropou. Nejsme už tak trochu obětí zažitých nesmyslů?Michal220 píše:Přesně zakázat kamiony a všechno vozit dodávkami(1kamion-24dodavek) pak by už nikdo nikam naletěl skrz ten provoz.To by byli ceny v obchodech..