BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak starat se o to, jak něco bude fungovat za 20 let, je poměrně specificky český/slovenský problém. Němec když chce, tak jde a prostě si Golfa/Passata koupí co pár let novýho (podotýkám, když chce a potřebuje, o vozovém parku v DE mám představu, vím, že to není země zaslíbená, kde Audiny W12 rozdává Sozialamt). Jenom v Čechách je nákup nového auta vlastně svátek a když už, tak to musí vydržet mraky let (když máš 30k hrubýho, co pět let ani těch 300k za Kiu nedáš). A tak má každej na salámu, že to sotva přežije záruku. Protože je to právě vykoupeno tou cenou, dostáváš lepší káru za míň peněz a výdrž tě netrápí.
Problém v ČR je, že ani po "vykoupení cenou" na to většina lidí nemá. A vlastně by nějakou extrémně sociální verzi uvítali. Navigace v ceně a další vymoženosti je vlastně nezajímají, protože do krámu a do Jugošky trefí.
Na to, abys mohl prachy takhle točit, je totiž prvně musíš mít. Dívat se na věci "makro", když nemáš cash a řešíš každej náklad nejde. BOB prostě všechny káry servisuje v autorizáku, cpe tam jenom OEM a když to pak prodává, dostane o dost lepší nabídku, tím ty náklady umoří a možná ještě vydělá. Jenže když si kupuješ oktávku za svůj roční příjem, už tě ani nehne, abys ještě nechal ofóliovat předek, nemejt to v kartáčovej myčce, před prodejem to nechal vyčistit a nalešit. No a pak máš i strach z každé další "hi-tech věci", protože co kdyby se to posralo den po záruce. Na opravu nemáš a v AAAčkách tě sežerou.
Problém v ČR je, že ani po "vykoupení cenou" na to většina lidí nemá. A vlastně by nějakou extrémně sociální verzi uvítali. Navigace v ceně a další vymoženosti je vlastně nezajímají, protože do krámu a do Jugošky trefí.
Na to, abys mohl prachy takhle točit, je totiž prvně musíš mít. Dívat se na věci "makro", když nemáš cash a řešíš každej náklad nejde. BOB prostě všechny káry servisuje v autorizáku, cpe tam jenom OEM a když to pak prodává, dostane o dost lepší nabídku, tím ty náklady umoří a možná ještě vydělá. Jenže když si kupuješ oktávku za svůj roční příjem, už tě ani nehne, abys ještě nechal ofóliovat předek, nemejt to v kartáčovej myčce, před prodejem to nechal vyčistit a nalešit. No a pak máš i strach z každé další "hi-tech věci", protože co kdyby se to posralo den po záruce. Na opravu nemáš a v AAAčkách tě sežerou.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Mě jen dojímá, jak se půl národa bojí elektroniky a přitom kupují tříválce. To je absurdita dvacetiletí.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: BMW Divize
Snow citas co pise driver? on nepisal ze navi je konkurencie schopna ale ze je po elektronickej stranke funkcna a daju sa nanu kupit diely. Jasne ze je horsia ako navi vyrobena vcera ale to iste mas aj s autami.Snowman000 píše:Driver: Ehm, takze ta navigacia je normalne pouzitelna, ano? Neni nahodou rovnako pribrzdena ako akykolvek telefon povedzme z roku 2000 a jej data su tiez uplne aktualne ano?!
Jo a ku kazivosti novych aut sa radsej nejdem moc rozpisovat ale ze by boli oprostene o detske nemoci tak to teda ani nahodou...
bwm z roku 2000 je podla mna na dnesne pomery vrak, a predtym nez sa do mna pustite prevadzkujem 3 motorky z roku 1958 1961 a 1963 takze mam vztach k veteranom ale len ako dekoraciu do obyvacky. Vzdy sa nachutim na jazdu a po 5 km uz picujem a otacam sa. ( ucpaty karburator, sviecka v riti, predzapal alebo sa proste motorke nechce)
Jazdne vlastnosti hocijakeho bmw z roku 2000 su dnes daleko prekonane tak isto ako navi z roku 2000
Tu viediet ako sa ludia vobec nerozumeju do elektrooniky a it. Akonahle mas v aute aj milion zbernic ale vies identifikovat akym protokolom komunikuju tak vies ich hocikedy nahradit aj za 30 rokov programovatelnou jednotkou a prevodnikom.
Kiezto ked zhanam zvod na jawu z roku 1961 tak si mozem aj gule vyvesit ale nezozenies.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak skusim znovu a jasnejsie trochu...to s cim ma problem Jerry alebo ja pri tom exponencialnom naraste elektroniky je na jednej strane spolahlivost toho vsetkeho a na druhej strane aj tzv. moralne zastaravanie. To ze funguje nejaka navi z 2000roku je pekne a chvalihodne, ale svoj ucel jednoducho neplni. Na vsetkych tych elektronickych hrackach a hlavne AT. prevodovkach je citit vek a zastaravanie najviac - tu problemy neroby mechanika veci, ale cela ta elektronika za tym. Umierajuca mechatronika na DSG je napr tiez vdacna vec.
A ked uz sme pri BMW z roku 2000, myslim, ze vypadavajuce pixeli sme v nich videli vsetci. Ale ze by to boli po jazdnej stranke vraky?! V com? Cim boli jazdne vlastnosti takej E46 alebo E39 tak vyrazne prekonane (bavim sa samozrejme o adekvatne zachovalom stave)?
A ked uz sme pri BMW z roku 2000, myslim, ze vypadavajuce pixeli sme v nich videli vsetci. Ale ze by to boli po jazdnej stranke vraky?! V com? Cim boli jazdne vlastnosti takej E46 alebo E39 tak vyrazne prekonane (bavim sa samozrejme o adekvatne zachovalom stave)?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Co se týče 3er a jízdních vlastností, tak e46 asi byla etalonem = vrcholem řidičských zážitků (bohužel sem ji nikdy neřídil, jezdil sem kdysi s e36 a fčíl jezdím e91 a jsou na tom obě podobně "řidičsky" vstřícně/dobře ale dokázal bych si představit i "řidičtější" auto, taková prý byla e46...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Snow: Já si dodnes najivně myslel, že vy všichni majitelé veteránů se právě nemůžete dočkat, až ty staré krámy pořádně morálně zastarají, a až budete mít veteránská čísla,potom je mi záhadou, proč Ti to zastarávání vadí? Co ti brání si koupit veterána s rozdělovačem bez ECU?
Maciak: On to nikdy nepochopí
Maciak: On to nikdy nepochopí
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Driver: Nic mi v tom nebrani, okrem toho ze musim hladat v davnych automobilovych dobach
Zaroven vam prajem aby to co sa chysta fungovalo najlepsie ako bude mozne a mohli ste cestovat z bodu A do B, kedze to je ten najprimarnejsi dovod existencie auta ako takeho...a na to sa trosku zabuda, ale co ja o tom viem
Zaroven vam prajem aby to co sa chysta fungovalo najlepsie ako bude mozne a mohli ste cestovat z bodu A do B, kedze to je ten najprimarnejsi dovod existencie auta ako takeho...a na to sa trosku zabuda, ale co ja o tom viem
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Stresovat se tím, co neovlivníš, je příliš hloupé, než aby mě to zajímalo. Podle mě dřív, než automobilitu zaříznou elektromobily, ji zaříznou státy zdaněním ujetého km i na "bundesce třetí třídy" takže on-line mýta, dneska máš v mnoha zemích okolo eura za 1km na dálnici, tak si představ, že to půjde ještě nahoru... Rázem bude ze zábavy a individuální přepravy jen drahý špás a voliči to rádi podpoří, "protože to bude spravedlivé, že Máňo, kdo víc jezdí, ať víc platí" To už se dnes připravuje, kdy mají všechna auta mít připojení pro hlášení polohy. Maskuje se to jako bezpečnostní volání k nehodě. Jako by někomu šlo o zdraví občanů Galileo bude vydělávat, spravujeme ho tady v Pze
Naposledy upravil(a) driver dne stř 14 bře 13:37, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Jo ja to davno viem, ze auta dopadnu rovnako ako kone...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Tak vidíš
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)