Politický koutek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Politický koutek
31 letý krizový manažer? Vždyť jeho jedinou opravdovou specializací je fakt, že po ukončení studií, začal pracovat pro Bureše v Mafře. Jeho zkušenosti s řízením čehokoliv, jsou rovny 0.
Ale já jsem na 30ti leté floutky, co si hrají na manažery, vcelku vysazený...
Ale já jsem na 30ti leté floutky, co si hrají na manažery, vcelku vysazený...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Politický koutek
Dneska jsem si z nouze koupil casopis Tyden a tam jsem se docetl, ze vsichni kvuli Ondrackovi moc breci, protoze v minulem funkcnim obdoib sedel v kontrolni komisi pro BIS, coz je oproti GIBSu uplne jina liga.
Opravdu?
BOB: On to rhinos myslel asi tak, ze v prvnim pripade (SNB) risk management a v druhem pripade (Superstar) zpivanky
Opravdu?
BOB: On to rhinos myslel asi tak, ze v prvnim pripade (SNB) risk management a v druhem pripade (Superstar) zpivanky
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Politický koutek
Tak to mne vůbec nenapadlo, že pohotovostní pluk = průpravka na krizový managment
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Politický koutek
Presne mimochodem tehle manageru po skole je v nasem korporatu hafo ja jim rikam princatka ve spicatych botech a nesnasim je a ve statni sprave si myslim ze je to jeste horsi
Citroen C4 GP
Re: Politický koutek
v mém korporátu na mém oddělení tohle nemáme. Ikdyž je fakt, že jde, teoreticky, o technický obor, který není moc přitažlivej a navíc vyžaduje poměrně rozsáhlé teoretické znalosti. Takže zmrdi ve smyslu D-FENSe se tam prostě nehrnou
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Politický koutek
Hele, to by see divli, kolik cikád se nachází v technických oborech. Lautr nic o ničem neví, ale pro vedení umí udělat krásné tabulky v Excelu a prezentovat své neumětelství v PowerPointu. Bohužel se tím velmi rychle dostanou do funkce, kde mají rozhodovací pravomoce a to je peklo...diskutovat s debilem, kterému nemůžeš říct, jak velký kretén ve skutečnosti je.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Politický koutek
Že to je ve státní správě mi hlava nebere, ale je to běžné, že to je i v soukromém sektoru, je děsivé. Tam bych nedělal ani minutu s kreténama. Místo aby řešili problém, který vyřeší nejhůř placený zaměstnanec za jeden den za pár korun, tak utratí miliardy, přesouvají výrobu do číny, potom zápasí s logistikou, a celý kolotoč je k ničemu, když nechápou podstatu problému, třeba špatné zacílení na trhu nevyřeší ani kdyby vyráběli zadarmo na měsíci, protože to prostě nikdo nechce ani zadarmo. Ach jo.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Politický koutek
Potkal jsem jednu firmu, která poskytovala konzultační služby. Fakt velkou. A řešilo se, že jim hrozně klesla marže. O rok později na to přišli. KPIs obchodaku se nastavilo na vytvořený obrat, takže každej druhej projekt byl ztratovej a ještě vytejkali do bonusů
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Politický koutek
Kdybych napsal co se deje u nas ve firme tak tomu nikdo neuveri ze je to mozne v relativne prosperujici specificke firme a oboru. Mozna staci napsat ze na vyssi managerske pozici mame pana "ja jsem nejchytrejsi" ma par let do duchodu a obcas mi prijde jako Zeman
Citroen C4 GP
Re: Politický koutek
Za těchto podmínek nemá EU nejmenší šanci k dlouhodobější prosperitě. Zatím se žilo z levné práce v Asii a východní Evropě. To pomalu končí, platy tam jdou a půjdou nahoru exponenciálně. A Trumpík zastřihne EU tipec hodně rychle. Vzhledem k většímu vývozu EU do US není moc šancí reagovat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.