BMW Divize
Re: BMW Divize
Lepsi nevedet .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Si myslím, že pořád jsem jeden z pomalejších střelců na místním fóru. Ikdyž samozřejmě záleží s kým se člověk porovnává, že
Ale když jsme u tý teploty-minulé auto mi brutálně žralo vodu (teorie "jezdi s tím na málo otáček" se u maloobjemové atmosféry moc provozovat nedá, nakonec z toho byla prasklá hlava) takže i na 30km do města jsem nabíral doma petflašku. A jednou jsem jel po hlavní ve městě a jenom koukám, že se z vedlejší chtějí připojit policajti, ještě před hranicí křižovatky se rafička teploty oleje skoro protočila, vyskočilo "stop". Tak jsem přibrzdil, ono to zase zhaslo, tak si říkám, že to dojedu na parkoviště a nebudu šašit na silnici...
Majáky ihned, dejchnul jsem si, líznul jsem si, ukázal jsem výbavu, dolil vodu a pokračoval v krasojízdě. Prej měli pocit, že jsem se jich leknul a byl jsem jasnej
Jinak Felcedes-Benz si při využívání všech 3 koní, kteří tam po instalaci LPG a 20 letech provozu zbyli, v letních měsících sáhl i na 120+, víc to neukazovalo. Lék byl jasnej. Pustit topení a stáhnout okna. Pak to trošku slezlo
Ale když jsme u tý teploty-minulé auto mi brutálně žralo vodu (teorie "jezdi s tím na málo otáček" se u maloobjemové atmosféry moc provozovat nedá, nakonec z toho byla prasklá hlava) takže i na 30km do města jsem nabíral doma petflašku. A jednou jsem jel po hlavní ve městě a jenom koukám, že se z vedlejší chtějí připojit policajti, ještě před hranicí křižovatky se rafička teploty oleje skoro protočila, vyskočilo "stop". Tak jsem přibrzdil, ono to zase zhaslo, tak si říkám, že to dojedu na parkoviště a nebudu šašit na silnici...
Majáky ihned, dejchnul jsem si, líznul jsem si, ukázal jsem výbavu, dolil vodu a pokračoval v krasojízdě. Prej měli pocit, že jsem se jich leknul a byl jsem jasnej
Jinak Felcedes-Benz si při využívání všech 3 koní, kteří tam po instalaci LPG a 20 letech provozu zbyli, v letních měsících sáhl i na 120+, víc to neukazovalo. Lék byl jasnej. Pustit topení a stáhnout okna. Pak to trošku slezlo
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Kdybys byl frajer tak okna necháš nahoře .
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Co se týká olejů, nerozumí tomu ABSOLUTNĚ VŮBEC a to je běžné u většiny motorářů.oxik píše:Jestli je podle tebe Mentuli (rip) totální kreten co nerozuměl motorum, pak nevím, jak nazvat tebe.. ty experte.
Ten člověk uvažuje "blok z hořčíkové slitiny s nikasilem" za "ocelelové ložisko s chromem" potaženými třecími plochami. Potom bych jeho argument kdy koreluje teplota-mazání a zanášení karbonem, MOŽNÁ, při mnoha dalších aspektech do roviny úvahy, nikoliv do roviny: PODLE MĚ JE TO TAK A TAK, a všichni to tak dělejte, jak v článku sděluje.
Mechanici z učňáku nejsou ani chemici, ani konstruktéři, ani fyzici, ani nemají základní ponětí o normách. Ten, kdo tomu rozumí, nebude dělat automechanika...
Většina zamítnutých reklamací motorů v dnešní době je právě z důvodu jiného oleje nebo jeho nesprávného množství. Nepomůže ani nápis přímo na víčku sledujte normy.
nejvíc mě zaráží, že lidi jako Ty dokáží věřit nějakému jedinci a věří, že je chytřejší, než celá automobilka kde ve vývoji pracuje po celém světě třeba 6000 specialistů a testují to roky, a roky, (slitiny mají tajné složení stejně jako aditiva olejů, protože to je největší tajemství výroby motorů) možná dřív než jsi se narodil v motorsportu, a dnes to máme v garážích.
Příčinu nezná, ale navrhuje řešení, které je ZÁSADNĚ AUTOMATICKY destruktivní pro samotný spalovací prostor jen proto, že má pocit, že Tím vyřeší zanesení karbonem po statisících km? Což se samozdřejmě řeší zcela jinak. Nezdá se Ti to automaticky jako hovadina?
Může být v jiných oblastech zručností a znalostí motorů jednička na světě, proč ne, ale v olejích je DILETANT.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: BMW Divize
přesně, jak říká Driver - vždycky se najde nějaký garážmistr, co to vymyslí líp, a přitom zdaleka nezohlední vše, jen to ani neví.
Re: BMW Divize
MZ: To je fakt. Mohlo by to byt pomerne nenasilne naznaceni spolujezdkyni k odlozeni sactva
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Ty jezdíš s oblečenou spolujezdkyní?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Na oleji mám každou chvíli krátkodobě 140st. C, ničemu to nevadí. Jezdíte vůbec někdy rychle?
Janjan: Přesně tak, i nejslabší absolventi bc teoretici, třeba z FSI VUT ač v životě nedolévali benzín ani do babety, mají asi 100x vyšší znalosti ohledně olejů, než automechanici z celé Prahy. Když potom přijedou do servisu, musí plakat co se dozvídají za hovadiny, ve stylu, LL je největší zlo hned po Hitlerovi, atd
Janjan: Přesně tak, i nejslabší absolventi bc teoretici, třeba z FSI VUT ač v životě nedolévali benzín ani do babety, mají asi 100x vyšší znalosti ohledně olejů, než automechanici z celé Prahy. Když potom přijedou do servisu, musí plakat co se dozvídají za hovadiny, ve stylu, LL je největší zlo hned po Hitlerovi, atd
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: BMW Divize
MZ: Na Golfu mam malo zatmaveny skla, tak jo
*dalsi super vlastnost Felcedesu byl kompletne vyrvanej stredovej tunel. Rikal jsem tomu "kurba packet". Oproti treba Panamere to bylo o dost pouzitelnejsi.
*dalsi super vlastnost Felcedesu byl kompletne vyrvanej stredovej tunel. Rikal jsem tomu "kurba packet". Oproti treba Panamere to bylo o dost pouzitelnejsi.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))