BMW Divize
Re: BMW Divize
Pp tohle by byl docela cajk touring
Re: BMW Divize
Můžeš přidat fotky těch ložisek?
Na fotce kde se ty šaly válí v bloku nevypadají tak hrozně.
Jinak koukám, že to má ostriky pístu, to bývá častý problém ztráty oleje kdy ten ostrik už nedrží takový tlak jako by měl.
A co se týče toho zajetí tak pokud by se to dokurvilo při zajetí tak to zdaleka 250tkm nenajede. Můj nazor
Jinak jak zaznělo tohle se dá řešit standardní generálkou.
Na fotce kde se ty šaly válí v bloku nevypadají tak hrozně.
Jinak koukám, že to má ostriky pístu, to bývá častý problém ztráty oleje kdy ten ostrik už nedrží takový tlak jako by měl.
A co se týče toho zajetí tak pokud by se to dokurvilo při zajetí tak to zdaleka 250tkm nenajede. Můj nazor
Jinak jak zaznělo tohle se dá řešit standardní generálkou.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
@vrům: enemže to má foukátko, navíc ///m3 sem jezdil a VŮBEC mě neoslovila (to už bych asi spíš rozuměl ///M2)
@dll: Fotku nemám.
Tak bude i nová nápravnice - stávající je dost zkorodovaná (puchýře, zřejmě hloubková koroze , asi od soli) a dyž už sa měnilo gufero na předním diffu, tak do něj šly i nová ložiska.
@dll: Fotku nemám.
Tak bude i nová nápravnice - stávající je dost zkorodovaná (puchýře, zřejmě hloubková koroze , asi od soli) a dyž už sa měnilo gufero na předním diffu, tak do něj šly i nová ložiska.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nevím, jestli jsme telefonátu z Říše porozuměl správně, tak OEM jsou obyčejná (jednořadá?) kuličková ložiska, zatímco fčíl tam šly dvouřadé soudečky ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Malý dotaz k tématu motorů. V e93 330 jsou motory N53 nebo N52? Je lepší motorově koupit e93 předFL nebo poFL?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Může tam být ten i ten.
e90 sedan preface = N52B30 (190kw), poface = N53B30 (200kW)
pozor, do kupé se dával i N52B30 200 kW!
edit: e93 (myslím) bylo osazeno stejně jako e90
e90 sedan preface = N52B30 (190kw), poface = N53B30 (200kW)
pozor, do kupé se dával i N52B30 200 kW!
edit: e93 (myslím) bylo osazeno stejně jako e90
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Díky, asi tedy brát spíš cabrio e93 předFL s N52, co? Jako ne že bych chtěl vyměnit lehkou miatu za těžkotonážní cabrio Ale v rodině zájemci jsou. EDIT: Já radím e46 330 Ci, ale nejsem vyslyšen.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
e93 je hrozne tezka, neobratna a kroutici se mrcha. jako 330i je navic hrozne lina, strasne zere a vubec nejede
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Musia byt 4 sitzny (no v realite 2+mini 2)? Ak nie tak Z4 E89 urobi 100x lepsiu sluzbu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...