Nafta patří do kamen.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Proč by měl něco platit výrobce? Přece si zákazník dobrovolně koupil diesel a navíc řádně homologovaný.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
Pokud by výrobci nemanipulovali s hodnotami emisí, měl bys pravdu. Ale opak je pravdou, ta auta nesplňují údaje udávané při prodeji.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nafta patří do kamen.
Nemyslím, že to tak dopadne. Celosvětově je úchylka nafty v autech specifikum Evropy.Spectral píše:To, čemu dnes někteří příznivci zážehových motorů tleskají, se bohužel brzy obrátí i proti nim samým. Ač jsem sám odpůrce dieslů, nemohu přehlédnout, že dieslovými motory to jen začíná. Benziňáky budou na řadě hned po nichFikce budoucnosti píše:Soud rozhodl, že obce a města mají právo libovolně omezit či zcela zakázat vjezd na své území všem vozidlům se spalovacími motory. Dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce".
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2157
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Nafta patří do kamen.
Není to pravda.jerry píše:Pokud by výrobci nemanipulovali s hodnotami emisí, měl bys pravdu. Ale opak je pravdou, ta auta nesplňují údaje udávané při prodeji.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Ne všechna. I u VW se to týkalo pouze některých motorů.jerry píše:Pokud by výrobci nemanipulovali s hodnotami emisí, měl bys pravdu. Ale opak je pravdou, ta auta nesplňují údaje udávané při prodeji.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
A u těch proběhlo přemapování softwaru, ale stejně se nedostaly na hodnoty udávané při prodeji. Navíc je otázka vlivu přemapování na výkon a životnost. VW maje v zádech oporu v německé vládě pojal pocit, že si může dovolit vše. V Evropě jim to zatím takřka prochází, v US narazili. Asi Němce moc znám, proto je nemám rád pro tu jejich vychytralost pod maskou solidnosti.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
To já ani tolik nerozporuji. Ale celé to není jenom o VW. Mnoho jiných automobilek v Evropě diesel nabízí prakticky do všeho. A spotřebitel, co si to koupil, si koupil homologované auto, které ani nyní nevykazuje vady a přes to mu zakážou vjezd tam nebo onam. To je prostě změna pravidel v průběhu hry a v normálním světě by to neměl odsrat spotřebitel, který navíc jenom často podlehl masáži zvýhodnění aut na dieselový pohon. A teď od toho dají všichni ruce pryč a co horšího, ti stejní zmrdi začnou vymýšlet zákony, jak ten zpropadený diesel zakázat nadobro.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
Ano, je to tak. Ale jak píšeš je to jen v Evropě. Pořád dotace, daňové výhody, skryté státní podpory firem. A ta pravidla hry v průběhu změnily výrobci, protože vyplavaly na povrch jejich podvody. A za to v US musely zaplatil. Tam je normální svět bez dotací. V Evropě to odnesou zákazníci. A kdo je dnes reálně Evropa? Němci. A kdo začal diesel úchylkou? Němci.
Proto to taky Trumpík vytmavil Makrele do ksichtu a nepodal jí ani ruku. Já bych jí ji taky nepodal. A tak jako hrabou Němci unfair pod sebe mimo EU, stejně to provozují i v EU, kdy nepokrytě dojí prachy z východní Evropy. Ale oni už udělali další velkou chybu. Rozmnožení imigranti jim v budoucnu budou osudní. A přitom si mysleli, že na ně budou dělat. Historie se opakuje, opět velká chyba. A přitom si zase mysleli, jak dobře se to vyvíjí.
Proto to taky Trumpík vytmavil Makrele do ksichtu a nepodal jí ani ruku. Já bych jí ji taky nepodal. A tak jako hrabou Němci unfair pod sebe mimo EU, stejně to provozují i v EU, kdy nepokrytě dojí prachy z východní Evropy. Ale oni už udělali další velkou chybu. Rozmnožení imigranti jim v budoucnu budou osudní. A přitom si mysleli, že na ně budou dělat. Historie se opakuje, opět velká chyba. A přitom si zase mysleli, jak dobře se to vyvíjí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nafta patří do kamen.
Já chápu, že je v modě kopat do EU, Německa, migrace, montoven... ale upřímně:
Od zavedení EU v Evropě nebyla válka, životní úroveň se zvědla několikanásobně atd atd... Jsou toho plné EU letáčky.
Na DE stojí a padá prosperita poloviny Evropy s ČR v čele.
Bez migrace by v DE bylo tak 50% současného obyvatelstva; neměl by tam kdo fyzicky pracovat a to "dojení méně rozvinutých zemí" by bylo ještě výraznější, protože by nedojili ty slabší u sebe doma.
A montovny? Docela by mě zajímalo porovnání průměrné mzdy v tzv. zahraničních montovnách a ryze českým kapitálem vlastněných firmách. Já bych si vsadil na montovny.
Sociální politika je s celou Evropou svázána tak úzce, že by bylo hodně odvážné tvrdit, že se nepodílela na blahobytu celé západní s střední Evropy.
Od zavedení EU v Evropě nebyla válka, životní úroveň se zvědla několikanásobně atd atd... Jsou toho plné EU letáčky.
Na DE stojí a padá prosperita poloviny Evropy s ČR v čele.
Bez migrace by v DE bylo tak 50% současného obyvatelstva; neměl by tam kdo fyzicky pracovat a to "dojení méně rozvinutých zemí" by bylo ještě výraznější, protože by nedojili ty slabší u sebe doma.
A montovny? Docela by mě zajímalo porovnání průměrné mzdy v tzv. zahraničních montovnách a ryze českým kapitálem vlastněných firmách. Já bych si vsadil na montovny.
Sociální politika je s celou Evropou svázána tak úzce, že by bylo hodně odvážné tvrdit, že se nepodílela na blahobytu celé západní s střední Evropy.
2.9T RWD
Re: Nafta patří do kamen.
I když je to tu o naftě do kamen, tak jen krátce, nedá mi to nereagovat trochu OT. Pokud je někde prosperita pro všechny vrstvy, tak určitě ne u nás. Když má 80-letá lékařka, která léta přesluhovala důchod 500 EUR, to asi není nic moc. Je to rodinný příslušník, tak vím, o čem mluvím. V Niederbayern je průměrný hrubý výdělek u mužů 4500 EUR, kolik je u nás? Tady jsme se sešli všichni dost dobře situovaní, zřejmě jsme uměli vzít život do svých rukou. Ale řadoví zaměstnanci či důchodci, ti se musejí při slově prosperita u nás buď rozesmát nebo naštvat. Zkuste se vžít do pozice, že žijete za mzdu cca 22000 CZK, na tento medián totiž dosáhne 60% zaměstnanců u nás. Blahobyt možná v západní, ale ne střední Evropě.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.