Nafta patří do kamen.
Re: Nafta patří do kamen.
U konkurence vyšel "střednědobý" (cca á 3000km) test Oct. 1.6TDI - porovnání PŘED a PO úpravě "dieselgate"
Kromě očekávaného (po úpravě ještě zoufalejší reakce na práci s plynem než je dnes už tak zoufalý standard) mě překvapil naměřený výkon (před 91, po 99 kW) místo výrobcem deklarovaných 77kW (obdobně i Nm) a také vyjádření k pozáručním výměnácm EGRu....
Kromě očekávaného (po úpravě ještě zoufalejší reakce na práci s plynem než je dnes už tak zoufalý standard) mě překvapil naměřený výkon (před 91, po 99 kW) místo výrobcem deklarovaných 77kW (obdobně i Nm) a také vyjádření k pozáručním výměnácm EGRu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nafta patří do kamen.
Nemělo se tenhle týden v bruseli nebo berlíně nebo kde rozhodovat o "zákazu" dýzlů? Jak to dopadlo?
(Esli to rozhodování bylo v bruseli, tak asi nijak, jako obvykle)
(Esli to rozhodování bylo v bruseli, tak asi nijak, jako obvykle)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nafta patří do kamen.
Aha, tak až neska to rozsoudili.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
To se neví, jak si to konkrétní města nastaví...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
Zase jsem byl pár dní v D a měl čas sledovat jejich TV. Nastává soumrak dieselů, prodej nových výrazně klesá, ojeté ztrácejí na ceně. Ti co koupili se cítí poškozeni poklesem ceny a hrozbou nepoužitelnosti auta ve velkoměstských lokalitách. Chystají se žaloby na výrobce ze strany těchto klientů. Zkrátka se Němci budou snažit napravit škody z dalšího průšvihu, který napáchali.
Jedna věta se mi ve zdůvodnění soudu moc líbí. A to, že dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce". Tedy nelze kvůli své úspoře spalovat naftu ve svém autě. Ano, svoboda totiž končí tam, kde začnu omezovat svobodu druhých.
Jedna věta se mi ve zdůvodnění soudu moc líbí. A to, že dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce". Tedy nelze kvůli své úspoře spalovat naftu ve svém autě. Ano, svoboda totiž končí tam, kde začnu omezovat svobodu druhých.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nafta patří do kamen.
To si děláš srandu, že jo?jerry píše:
Jedna věta se mi ve zdůvodnění soudu moc líbí. A to, že dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce". Tedy nelze kvůli své úspoře spalovat naftu ve svém autě. Ano, svoboda totiž končí tam, kde začnu omezovat svobodu druhých.
Soudní odůvodnění je jak z deníčku mladého fašisty.
Když se nad tím zamyslíš v širším kontextu – nejde o nějaké morální pochybení jednotlivých zákazníků, za které by měli pykat. Posledních 20 let probíhala politická a mediální masírka jak strašně diesly zachraňují planetu redukcí CO2.
Celou dobu byly legislativně zvýhodňovány na všech frontách - krom výrobců byli nižšíma pokutama motivováni i kupující (poplatky za registraci apod.) ve spoustě „pokrokových“ evropských zemí.
Takže je to plivnutí do tváře. Soud akorát umožnil přenést zodpovědnost na bedra zákazníků místo automobilek a zákonodárců.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Nafta patří do kamen.
Nejsme v rozporu. Správně píšeš o pokrokových zemích v uvozovkách. Ten "pokrok" je specificky typický pro EU, která vytvořila mix nesmyslných dotací a daňových zvýhodnění, které nakonec vždy poškodí uživatele. Teď se ukáže, jak spravedlivý je soudní systém v dalších řízeních. Logicky by totiž měly následovat žaloby na výrobce a na vlády od poškozených klientů. A výrobci by měli poškozené odškodnit. Že se tak možná nestane? Potom snad poškození prohlédnou a poznají, že EU není ten ráj na zemi. A zvolí ty, kteří chtějí ten neefektivní spolek zrušit.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nafta patří do kamen.
To, čemu dnes někteří příznivci zážehových motorů tleskají, se bohužel brzy obrátí i proti nim samým. Ač jsem sám odpůrce dieslů, nemohu přehlédnout, že dieslovými motory to jen začíná. Benziňáky budou na řadě hned po nichFikce budoucnosti píše:Soud rozhodl, že obce a města mají právo libovolně omezit či zcela zakázat vjezd na své území všem vozidlům se spalovacími motory. Dle soudu je totiž "čisté ovzduší pro všechny nadřazeno i svobodě jednotlivce".