Zdravím řidiče a řidičky
Nevíte prosím Vás někdo, proč se na přestavbu na LPG nedoporučuje právě motor 2.0 benzíňák? Všude jsem našel u firem pouze 1.6 MPI, ale 2.0 jsem nikde nenašel. Popřípadě jestli má někdo zkušenost s touto přestavbou na LPG, uvítal bych zkušenost s jakou značkou.
Děkuji za Vaše reakce
Škoda Octavia 2.0 LPG
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Re: Škoda Octavia 2.0 LPG
FSI, neboli přímej vstřik. A proč neplynovat přímej vstřik už pogooglit dokážeš
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Re: Škoda Octavia 2.0 LPG
Právě že to není FSI, ale 2.0 MPI 85 kW (špatně jsem se vyjádřil).
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia 2.0 LPG
Těch je v provozu tak málo, že asi nikdo tu přestavbu nechtěl nechat homologovat a tak jí prostě nedělají.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Re: Škoda Octavia 2.0 LPG
Ok, díky ) Zkusím se podívat po nějaké firmě, která by to dokázala udělat.
Re: Škoda Octavia 2.0 LPG
Zkus přes SZ uživatele Tycon na Autorevue.cz
Myslím, že má tenhle motor v plynu ve Fabii.
Myslím, že má tenhle motor v plynu ve Fabii.
Re: Škoda Octavia 2.0 LPG
Zjisti si,
jestli nemá moc tvrdý ventilový sedla - podpalování a má ideálně hydroštely.
Měkčí jsou lepši, ale musí se mazat,aby se nezatloukly ventily do hlavy.
Plynař mi řekl zajímavou perličku.
VW řídící jednotka se ve vysokých otáčkách vykašle na lambdu a LPG pak nemá podle čeho regulovat, takže dostává zabrat katalyzátor,ventily,písty... to jsou ty skazky, že lpg ničí katalyzátor.
Ale pěkně to jede
Renault to třeba nedělá, tam je to v pohodě - mám najeto 376t u Espace 2,0T a pořád původní Turbo i kat.
- taky se nedá tenhle motor sehnat, krásně zabírá, když kamnum dojde dech a na spotřebu netřeba hledět.
jestli nemá moc tvrdý ventilový sedla - podpalování a má ideálně hydroštely.
Měkčí jsou lepši, ale musí se mazat,aby se nezatloukly ventily do hlavy.
Plynař mi řekl zajímavou perličku.
VW řídící jednotka se ve vysokých otáčkách vykašle na lambdu a LPG pak nemá podle čeho regulovat, takže dostává zabrat katalyzátor,ventily,písty... to jsou ty skazky, že lpg ničí katalyzátor.
Ale pěkně to jede
Renault to třeba nedělá, tam je to v pohodě - mám najeto 376t u Espace 2,0T a pořád původní Turbo i kat.
- taky se nedá tenhle motor sehnat, krásně zabírá, když kamnum dojde dech a na spotřebu netřeba hledět.