Kodiaq
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Z hlediska ergonomie, ovládání a jízdních vlastností - rozhodně ano.
Lexus je hezky zpracovaný, hezky prošitá kůže palubky i sedadel, pohodlné. To je tak vše. Motoricky si nemají co vyčítat a DSG je naprosté nebe proti tomu, co je v Lexusu
Lexus je hezky zpracovaný, hezky prošitá kůže palubky i sedadel, pohodlné. To je tak vše. Motoricky si nemají co vyčítat a DSG je naprosté nebe proti tomu, co je v Lexusu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
se 450h jsem jezdil naposled v roce 2004 a ani doteď se tomu žádná slepice ani nepřiblížila, tak to by se musel Lexus od té doby hodně zhoršit
Re: Kodiaq
Nezhorsil, ja jezdil obe generace a ta nova je tissi, rychlejsi, uspornejsi a na 20” kolech pohodlnejsi nez ta prvni na 18”.retron píše:se 450h jsem jezdil naposled v roce 2004 a ani doteď se tomu žádná slepice ani nepřiblížila, tak to by se musel Lexus od té doby hodně zhoršit
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Kodiaq
Tady sou všichni posrany z vw a škodovky. Kodiaq je takovej humus, speciálně proti tomu lexusu např
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Kodiaq
tak Lexus teda posledni dobou designove trochu ulet krom toho kupátka, druhá generace 450h mi teda prišla hezčí než ta aktuální
Re: Kodiaq
Mně se z (dnes módních) SUV líbil akoráth ten modrý oválek Edge, co sem nedávno zmerčil..... A už vůbec mě neberou SUV od poršete, lamba atd.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Tak dizajnově je ta nová RX slušný úlet. Na to musel chlapec, co to kreslil, vypít hodně saké.
Nejsem posranej z VW nebo Škodovky. Pro mne je to na 3-5let pracovní nástroj. Chci, aby to bylo po tu dobu příjemné řidičsky i uživatelsky. Mohu si koupit prakticky cokoliv, takže to není ani o penězích.
Abych nebyl pochopen špatně - neřekl jsem, že Kodiaq je lepší. Ono to dost dobře ani nelze, protože to jsou dvě docela odlišná auta, i když se to může jevit jinak.
Interiér Kodiaqu je svým provedením zcela jinde, budíky také - sorry, ale v tak hight tech autě mít zelené svítící nápisy typu “ready”, jsou fakt k smíchu. A to jsem v tomhle ohledu konzervativní, ale čeho je moc...
Jízdně mne to vůbec nenadchlo. Ani podvozek a ani motor. Motor je sice krásně tichý, ale to je tak vše. A co nezabije sám, to spolehlivě zadupe do země ta věc, které říkají převodovka.
Nejsem posranej z VW nebo Škodovky. Pro mne je to na 3-5let pracovní nástroj. Chci, aby to bylo po tu dobu příjemné řidičsky i uživatelsky. Mohu si koupit prakticky cokoliv, takže to není ani o penězích.
Abych nebyl pochopen špatně - neřekl jsem, že Kodiaq je lepší. Ono to dost dobře ani nelze, protože to jsou dvě docela odlišná auta, i když se to může jevit jinak.
Interiér Kodiaqu je svým provedením zcela jinde, budíky také - sorry, ale v tak hight tech autě mít zelené svítící nápisy typu “ready”, jsou fakt k smíchu. A to jsem v tomhle ohledu konzervativní, ale čeho je moc...
Jízdně mne to vůbec nenadchlo. Ani podvozek a ani motor. Motor je sice krásně tichý, ale to je tak vše. A co nezabije sám, to spolehlivě zadupe do země ta věc, které říkají převodovka.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 20 úno 19:05, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Jak SUV nemusím, tak zrovna Kodiaq mě zaujal hlavně proto, že vypadá spíš jako větší kombík než jako SUV (styl Subaru Forester, jakkoliv ta auta naprosto nechci srovnávat). Nicméně pro mě z výběru vypadl proto, že do něj nebyl pro mě rozumný motor.
Re: Kodiaq
A to si představ že to lidi kupují s 1.4TSI
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)