BMW Divize
Re: BMW Divize
Já teda snáším líp lag turba než lag a nekonzistentní reakce plynu v neutrálu. Na první se adaptuju, druhé je vrcholně otravné za každé situace. Předpokládám že to v nových motorech pořešili. Minimálně u Emek a Takyemek musí být sportovní režim.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW Divize
O jakém lagu to Pavproch mluví? To je úplná nula nula prd, mě vždycky vstávají chlupy na hlavě, při těchhle rádoby výtkách
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
... bolo by zaujímavé zájsť na brzdu a zmerať výkon pred a po GO.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: BMW Divize
@MZ: lag je jenom jedno turbo-zlo z mnoha, které v mých očích foukátka mají....
@denis: moc práce a navíc bych musel asi někam dál, bo 4-kolku nezměří každá brzda
@denis: moc práce a navíc bych musel asi někam dál, bo 4-kolku nezměří každá brzda
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ta brzda Před a Po by určitě byla zajímavá.
Jinak ty nakupuješ díly OEM a pak to někomu dáš na servis a nebo to dáváš komplet do CarTecu?
Jinak ty nakupuješ díly OEM a pak to někomu dáš na servis a nebo to dáváš komplet do CarTecu?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Hele, jestli ty si jen nevytváříš zla ve své hlavě, aby ses nenudil a měl s čím bojovat. Starším pánům se to stávápavproch píše:@MZ: lag je jenom jedno turbo-zlo z mnoha, které v mých očích foukátka mají....
@denis: moc práce a navíc bych musel asi někam dál, bo 4-kolku nezměří každá brzda
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Mně teda víc než turbo vadí ty nesmyslnosti moderních BMW spočívající v kokotských kombinacích jízdních režimů (ala vypnuté automatické meziplyny jen v režimu Sport+, úplné vypnutí stabilizace jen spolu s režimem Comfort, nahuštění semislicků na tlak pod 2 bary přepíná násilně na Comfort atd.). Strašně rád bych si poslechl vysvětlení toho debila, který to takhle namíchal jako povinné nastavení bez možnosti změny uživatelem.
Re: BMW Divize
Blbuvzdorné řešení pro dopravní prostředek pro masy, aby to přežilo záruku.
Není problém si to nastavení upravit u specialisty, jak pilot žádá.
Není problém si to nastavení upravit u specialisty, jak pilot žádá.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: BMW Divize
ne, v Mnichove jsou skalopevne presvedceni, ze presne takto to lidi chteji. pri prilezitosti jedne mezinarodni prezentace jsem se na to ptal jednoho ze sefu s tim, proc neudelaji individualni profil, kde by si to lidi nastavili sami a on se divil, proc by meli. absolutne treba nedovedl pochopit, ze chci mit motor ve sport+, podvozek comfort a zvuk zcela vypnuty. vysvetloval jsem mu to hodinu a bylo to jak do dubu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
V tomto fakt zlate VAG!
Ja pri BMW napr neznesiem to ich "Sportove" extra tazke riadenie...
Ja pri BMW napr neznesiem to ich "Sportove" extra tazke riadenie...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...