Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
No nevim jestli zrovna ta dlouha sestka vystihuje ten zasadni rozdil mezi starou atmosferou a novou foukanou verzi…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Suzuki obecně
To není jen o 6°, rozhodně se nejednalo o facelift. Je to celé úplně nové auto, dospělejší a komfortnější. Ze starší generace jsem jezdil jen 1,3 a z novější naopak jen Sportem, ale ty výhody novějšího modelu jsou hned patrné.
Příjemnější interiér, volant nastavitelný v obou osách, nižší posez (v recenzích novějšího Sportu 100 kW jsem viděl i kritiku vysokého posezu, věz že v předchozí generaci se sedělo tak o 10 cm výš).
Novější auto je nižší a rozkročenější, nebo tak minimálně působí.
V základní výbavě Sportu byly Xenony.
Podvozek (možná i karoserie) je pevnější a zároveň tlumí nerovnosti o dost líp než v 1,3 předchozí generace.
Podle mě opravdu zlatý kompromis na okresky.
Akorát mapování plynu si žije vlastním životem.
Někdy reagoval na brnknutí a otáčky padaly, někdy visely...jako by se přepínalo x různých režimů.
Příjemnější interiér, volant nastavitelný v obou osách, nižší posez (v recenzích novějšího Sportu 100 kW jsem viděl i kritiku vysokého posezu, věz že v předchozí generaci se sedělo tak o 10 cm výš).
Novější auto je nižší a rozkročenější, nebo tak minimálně působí.
V základní výbavě Sportu byly Xenony.
Podvozek (možná i karoserie) je pevnější a zároveň tlumí nerovnosti o dost líp než v 1,3 předchozí generace.
Podle mě opravdu zlatý kompromis na okresky.
Akorát mapování plynu si žije vlastním životem.
Někdy reagoval na brnknutí a otáčky padaly, někdy visely...jako by se přepínalo x různých režimů.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
To je srovnání před a po face verze (zlom v roce 2010), oboje atmo. Pokud jde ale o novou generaci s foukanou 1.4, tak za mě palec nahoru, 900kg a 140 koní to nemůže být špatný.ctrl_j píše:No nevim jestli zrovna ta dlouha sestka vystihuje ten zasadni rozdil mezi starou atmosferou a novou foukanou verzi…
Zajda: díky za postřehy, tak ono se možná vyplatí ta poface, když to tak čtu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
S cenama je trošku potíž že v době co nový v ČR stál 380 000 se roční ojetiny na mobile.de prodávaly dráž. U nás je to prozměnu vzácné jak jednorožec. Jsem zvědav na 1,4, popravdě atmosféra by mi v tomhle případě vůbec nechyběla. A než kupovat ojetiny s nadsazenou hodnotou...
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
Tak jsem byl včera mrknout na jedno SSS v autobazaru a i když teda daný kus byla docela strašně slepená vrána (samo bazarník o ničem nevěděl ), tak co jsme to projeli kolem bazaru tak je to super. A až to dostane do převodovky torsena, tak to bude schopná kapesní raketka. Asi budu muset do němec - no co už...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Tak Swift už je můj a je přihlášený.
ta dlouhá petka co tam je by se mi hodila v O2 combi co mam
ta dlouhá petka co tam je by se mi hodila v O2 combi co mam
Re: Suzuki obecně
Gratuluju, jestli v tom někdo aspoň jednou za 2 roky vyměnil olej, tak to musí fungovat. Co hluk, polepšil sis? Rovnou doporučuju preventivně vyměnit svíčky jestli nejsou nedávno měněné. Víc než 70 000 km bych je tam nenechával, věř že se to ani nevyplatí s ohledem na zvýšenou spotřebu paliva. Havně ať jsou to originál NGK laser iridium, přesné označení bude v návodu k autu.
jarka: nebyl to náhodou stříbrný pětidvéř?
jarka: nebyl to náhodou stříbrný pětidvéř?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
Olej byl menen po 10/15tkm naposledy pred 6tkm.
svicky byly snad meneny pred 40 tkm - musim se podivat do servisky.
svicky byly snad meneny pred 40 tkm - musim se podivat do servisky.
Re: Suzuki obecně
Zajda: ne, byl to 3D v Mostě, evidentně nějak zbořený, jen bazarník samo o ničem nevěděl. Ale projeli jsme to a je to moc pěkný.
Ad. převody: jako jestli máš SSS před face, tak na pětku by to podle převodů mělo točit ve 130 4425ot. a poface na 6ku 3525ot. Dělal jsem si malou rešerši... (https://s13.postimg.org/gqcc4oasn/SSS.png)
Vokys: tak ať slouží, doufám že se taky za chvíli přidám do klubu .
Ad. převody: jako jestli máš SSS před face, tak na pětku by to podle převodů mělo točit ve 130 4425ot. a poface na 6ku 3525ot. Dělal jsem si malou rešerši... (https://s13.postimg.org/gqcc4oasn/SSS.png)
Vokys: tak ať slouží, doufám že se taky za chvíli přidám do klubu .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
První jízda do práce po dálnici. Nebýt slyšet zvuk větru od A sloupku tak by to nemělo vůbec chybu.