Chapu ze ma nekdo vic aut nez by nutne musel mit, nic proti, ale A6 2.0 TDi neni auto ktery si nekdo koupi pro radost, mnohem castejc si to koupi nekdo kdo musi jezdit hodne km, casto sam a proste chce jen co nejpohodlnejsi povoz s dobrymi provoznimi naklady.driver píše:Každý kdo má víc aut tak zjistí že jednak je nevyužije ale má je jako komfortní prvek, protože levněji by ho vyšlo jedno auto s osobním řidičem, ale nechce a zadruhé to není o penězích ale žiješ jen jednou tak někdo má auta rád no...honziss píše: kdo si koupi A6 2.0 tdi kdyz nejezdi aspon 70tkm/rok...?
I ten kdo má dvě by možná mohl mít jedno ale nechce vozit denně partnera tak mají dvě být ten druhý najede za rok co ty za 2 dny
Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Nevěř tomu. Jsou obě skupiny. A není jedna nějak zásadně méně početná. Viz Audi Club. C6 je extrémní držák, nehnije, takže 13ti leté auto má reálnou šanci žít do 20ti let stáří a ještě ji prodáš někomu pak kdo má mokré papíry úplně hravě. Už C5 byla držák. Mnohem lepší než Volva v té době. Taky jim dodávali motory že. Akorát že bez šestikvaltu už tehdy
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Honziss: Ale ten to nekupuje ojetý za 2 kila. Ale masírka musí bejt, ikdyby na nájem nebylo
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
No podle mě je větší úlet nový tříválec, než zachovalá C6 ale nemusíš se mnou souhlasit samozdřejmě.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Jasny mimochodem to stejny jako vsechny ty 10ti lety oktavky se 150tkm, kterejch jsou plny bazary...Stepan píše:Honziss: Ale ten to nekupuje ojetý za 2 kila. Ale masírka musí bejt, ikdyby na nájem nebylo
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Mas naprostou pravdu, jenze kdyz nekdo zachovalou A6 s dobrou historii ma, tak mu driv stihnou urvat ruce znamy, kamaradi a kolegove nez to poveze do bazaru a klidne muze bejt o kilo drazsi...driver píše:No podle mě je větší úlet nový tříválec, než zachovalá C6 ale nemusíš se mnou souhlasit samozdřejmě.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Hele, divil by ses. To je jak s barákem. 50 jich projdeš a stavíš svůj 5let nervů, je proto, že máš své představy.
Dneska si lidi najdou sto důvodů proč nechtít Audi (sousedi, zaměstnavatel, závist, dieselgate, pověsti o motorech, které nemají vůbec tu součástku, o které oni mají obavy=jiná verze ) a ti co třeba C6 chtějí si najdou sto prvků výbavy, co jim nevyhovuje zrovna u tvého auta. Někdo nechce tažné aby spojka byla OK ,někdo panoramu chce nebo jiný ne, někdo kůži někdo takovou barvu, někdo chce ventilované zice a výhřev i vzadu, někdo chce alcantaru, někdo ji nechce, někdo chce jedině s bufíkem, někdo má garáž i v práci... Někdo chce TV tuner a ví že dodělat ho nikdo v autorizáku neumí= nesmí (umí obtížně jen pár lidí v republice mimo autorizák) atd atd...
Dneska si lidi najdou sto důvodů proč nechtít Audi (sousedi, zaměstnavatel, závist, dieselgate, pověsti o motorech, které nemají vůbec tu součástku, o které oni mají obavy=jiná verze ) a ti co třeba C6 chtějí si najdou sto prvků výbavy, co jim nevyhovuje zrovna u tvého auta. Někdo nechce tažné aby spojka byla OK ,někdo panoramu chce nebo jiný ne, někdo kůži někdo takovou barvu, někdo chce ventilované zice a výhřev i vzadu, někdo chce alcantaru, někdo ji nechce, někdo chce jedině s bufíkem, někdo má garáž i v práci... Někdo chce TV tuner a ví že dodělat ho nikdo v autorizáku neumí= nesmí (umí obtížně jen pár lidí v republice mimo autorizák) atd atd...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Jaký diesel vybrat do Audi A6 C6?
Zrovna A6 nie je taká vražda, len treba počítať s cenou servisu. Záleží od motorizácie a výbavy. Skôr by som odporúčal obyčajný podvozok, neadaptiv, nevzduch. Auto dať preveriť do servisu, aby ti zistili v akom je stave. Ty to z interieru nespoznáš, ak vyzerá interier opotrebovane auto má za sebou naozaj veľa. Neboj sa ani auta s vyše 300 tis km, radšej reálnych 300 ako pochybných 150.
Benzíny:
2,4 V6 je skvelá voľba, ponúkne použitelnú dynamiku, príjemný zvuk a dosť vysokú spotrebu.
3,2 Fsi ponúkne omnoho lepšiu dynamiku a iba o trochu vyššiu spotrebu. Trpí zakarbónovanie a vymena rozvodov je drahá.
2,0 Tfsi ide dobre, spotreba sa dá stlačiť nižšie ako s 2,4. Trpí na vysokú spotrebu oleja.
Nafta:
2,0 tdi PD: Klasické naftové problémy, napriek zlej povesti poznám autá, ktoré majú vyše 300 tis. a jazdia ako nové. Trpí všetkými naftovými bolesťami. Myslím, že existovala jedna 103kw verzia bez DPF. Motor je hlučnejší a vďaka kratším prevodom má použitelnú dynamiku. Žerie to najmenej, pri dlhších kľudných trasách sa dostaneš pod 7.
3,0 tdi: Dobrá dynamika, dobrá spotreba, silnejšie verzie sú lepšie, myslím že existovala 150kw verzia bez dpf. Výmena rozvodov je drahá, trpí na klasické naftové problémy, s tým že vstrekov je tam 6, nie 4.
2,7 tdi: Len zmenšená a slabšia 3,0 spoľahlivosť rovnaká, servisné náklady rovnaké, spotreba trochu lepšia. S manuálom má najdlhšiu prevodovku (dlhšiu ako 3,0) a pri 130 točí 2100 ot.
Potom sú ešte 2,0 tdi CR, ktoré ti budú asi drahé. 2,8 FSI 4,2 Fsi, 3,0 Tfsi a V10 z gallarda/R8.
Prevodovky:
Manúal - všetko 6st. pozor na dvojhmotu, inak okey.
Multitronic - CVT, otázna životnosť, málokto je ochotný to opravovať, môže kedykoľvek kľaknúť, často nevydržala dlho. Spojená len s predným pohonom a nie 3,0 tdi.
Tiptronic - 6 st. HDM (po fl. 8st.) pri správnom zaobchádzaní vydrží veľmi veľa, pri nesprávnom môže kedykoľvek klaknúť. Opravuje sa ale lepšie ako multi. Spojená len so 4x4.
Ak Ti ide o servisné náklady, tak 2,4 V6 bude veľmi vďačná a spolahlivá. Nájsť dobré 2,0 Tdi môže byť tiež dobrá voľba. Zvyšok je servisne drahší. Voliť manuál, s trochou odvahy a rezervou na účte aj tiptronic.
Superb je hlučnejší a viac drncá, tá úroveň jazdy nie je taká, spotrebák je na to lacnejší. 2,0 Tdi v tom bude mať o liter nižšiu spotrebu vďaka nižšej váhe a dlhším prevodom. Tiež príjemné auto. Pozri aj Ford Mondeo, sú lacnejšie a majú lepšie motory.
Benzíny:
2,4 V6 je skvelá voľba, ponúkne použitelnú dynamiku, príjemný zvuk a dosť vysokú spotrebu.
3,2 Fsi ponúkne omnoho lepšiu dynamiku a iba o trochu vyššiu spotrebu. Trpí zakarbónovanie a vymena rozvodov je drahá.
2,0 Tfsi ide dobre, spotreba sa dá stlačiť nižšie ako s 2,4. Trpí na vysokú spotrebu oleja.
Nafta:
2,0 tdi PD: Klasické naftové problémy, napriek zlej povesti poznám autá, ktoré majú vyše 300 tis. a jazdia ako nové. Trpí všetkými naftovými bolesťami. Myslím, že existovala jedna 103kw verzia bez DPF. Motor je hlučnejší a vďaka kratším prevodom má použitelnú dynamiku. Žerie to najmenej, pri dlhších kľudných trasách sa dostaneš pod 7.
3,0 tdi: Dobrá dynamika, dobrá spotreba, silnejšie verzie sú lepšie, myslím že existovala 150kw verzia bez dpf. Výmena rozvodov je drahá, trpí na klasické naftové problémy, s tým že vstrekov je tam 6, nie 4.
2,7 tdi: Len zmenšená a slabšia 3,0 spoľahlivosť rovnaká, servisné náklady rovnaké, spotreba trochu lepšia. S manuálom má najdlhšiu prevodovku (dlhšiu ako 3,0) a pri 130 točí 2100 ot.
Potom sú ešte 2,0 tdi CR, ktoré ti budú asi drahé. 2,8 FSI 4,2 Fsi, 3,0 Tfsi a V10 z gallarda/R8.
Prevodovky:
Manúal - všetko 6st. pozor na dvojhmotu, inak okey.
Multitronic - CVT, otázna životnosť, málokto je ochotný to opravovať, môže kedykoľvek kľaknúť, často nevydržala dlho. Spojená len s predným pohonom a nie 3,0 tdi.
Tiptronic - 6 st. HDM (po fl. 8st.) pri správnom zaobchádzaní vydrží veľmi veľa, pri nesprávnom môže kedykoľvek klaknúť. Opravuje sa ale lepšie ako multi. Spojená len so 4x4.
Ak Ti ide o servisné náklady, tak 2,4 V6 bude veľmi vďačná a spolahlivá. Nájsť dobré 2,0 Tdi môže byť tiež dobrá voľba. Zvyšok je servisne drahší. Voliť manuál, s trochou odvahy a rezervou na účte aj tiptronic.
Superb je hlučnejší a viac drncá, tá úroveň jazdy nie je taká, spotrebák je na to lacnejší. 2,0 Tdi v tom bude mať o liter nižšiu spotrebu vďaka nižšej váhe a dlhším prevodom. Tiež príjemné auto. Pozri aj Ford Mondeo, sú lacnejšie a majú lepšie motory.