Batman píše:ad mnozstvi zajemcu o podobne konfigurovane auto..v mem okoli znam cca 8 lidi kteri by si podobne auto radi koupili, pokud by bylo dostupne... a to mluvim jen o lidech co me napadli hned, takze mi nerikejte ze by po necem takovem poptavka nebyla...
kdyz budu vegetarian, taky budu mit kolem sebe nestandardni mnozstvi tech, co budou taky vegetariani. To je pomerne logicke, ze se clovek obaluje lidmi s podobnym myslenim, zajmy apod. takze ano, zakaznici na to urcite budou, je jen otazkou jake mnozstvi z celku to tvori a zda to je pro automobilku zajimave. Kdyz si vezmeme ze z tech, co by o tom meli zajem si to vetsina poridi i v pripade, ze tu moznost mit nebudou, tak automobilka mozna prijde o nejakou pidi skupinku.
Radku zase jsi mimo.
Tady se neřešilo jestli se to vyplatí pro automobilku, ale jestli se z toho dá udělat business... Opět vůz vs. koza ..
Arnie J píše:
Pro mě turbo čtyřválec nepředstavuje problém, spíš se mi nelíbí nemožnost volby. Co takhle petice za atmo R6?
Ale to je jedno s druhym, ostatne nemoznost volby je pro dnesni svet typicka.
Vzdyt prece mame naprosto svobodnou moznost koupit si cokoli, co se nabizi... Jen se spousta veci jaksi nesmi nabizet. A aby to nebylo tak jednoduche, neni nabidka ve vetsine pripadu omezovana primo (tj. zakazy toho ci onoho, to zni totalitne), ale neprijmo (tj. regulacemi nasledku apod., typicky treba limitem maxima prumerne emitovaneho mnozstvi CO2, coz nam vykouzlilo turbovlnu). A tak to lide casto ani jako omezeni nevnimaji, vsechno je v poradku.
Petice je k nicemu. Kazdy zakaznik hlasuje svymi penezi - ja jich davam BMW stale mene, ale pokud mu nechybi, nemam zadnou lepsi paku. Pokud petice za neco, tak za zmenu fungovani EU...
PJ: hele kdyz to tak vezmu "orezat to oklikou" jaky to ma vlastne smysl a duvod? urednicke rozhodnuti to neni, nejake rozhodnuti prumyslniku na pozadi? mi nedava smysl proc by se to nekdo snazil omezovat, proc? z jakeho duvodu? pochopim ze by byl pro omezeni nejaky posahany ekolog, ale proc by napr. automobilka nejak skryte apod. podporovala takova rozhodnuti? aby dokazali vice prodat aniz by si pospinili ruce tim, ze "oni se tak rozhodli" a tak muzou rici "je nam lito, ale musime"?
To, ze ten vyvoj neni zcela prirozeny je jasne, to ze fakticky automobilky nemaji co nazbyt aby splnily narizeni je taky jasne. Jen mi neni jasne kdo a proc za tim stoji.
Podle mého názoru to je součást celkového trendu unifikace všeho, který neni kompatibilní s velkou diversifikací. Aktuální trend se snaží stírat rozdíly mezi jedinci tím, že faktickým omezováním svobody volby je tlačí do určitého středního proudu. A není asi pochyb o tom, že ono to nějakou dobu bude profitabilní i pro výrobce. Časem by ale měla stoupnout poptávka po produktech více specifických a tím se snad vrátí i svoboda volby a respekt k individualitě jednotlivce. Zřejmě se ale už nebudeme bavit o spalovacích motorech, nebo právě ty budou předmětem speciálního segmentu.
Celospolečensky jde o vývoj ve vlnách. Období prosperity a důrazu na individualitu a osobní zodpovědnost se střídají s obdobími sociálně - rovného přístupu, odosobnění a společenské zodpovědnosti. Vždy a znovu se objeví někdo, kdo se bude snažit úspory z rozsahu aplikovat na lidi... A časem to zase zkolabuje. V Evropě si myslím, že je prvořadým viníkem EU, která je příliš velká a příliš odlišná, aby byla řiditelná. Stejně jako všechny velké říše v historii se i EU myslí, že unifikací si zajistí své přežití... A stejně si nabije hubu... Mezitím to ale odskáčeme nejen na úrovni aut.
goes píše:PJ: hele kdyz to tak vezmu "orezat to oklikou" jaky to ma vlastne smysl a duvod? urednicke rozhodnuti to neni, nejake rozhodnuti prumyslniku na pozadi? mi nedava smysl proc by se to nekdo snazil omezovat, proc? z jakeho duvodu? pochopim ze by byl pro omezeni nejaky posahany ekolog, ale proc by napr. automobilka nejak skryte apod. podporovala takova rozhodnuti? aby dokazali vice prodat aniz by si pospinili ruce tim, ze "oni se tak rozhodli" a tak muzou rici "je nam lito, ale musime"?
To, ze ten vyvoj neni zcela prirozeny je jasne, to ze fakticky automobilky nemaji co nazbyt aby splnily narizeni je taky jasne. Jen mi neni jasne kdo a proc za tim stoji.
ExFun píše:Podle mého názoru to je součást celkového trendu unifikace všeho, který neni kompatibilní s velkou diversifikací. Aktuální trend se snaží stírat rozdíly mezi jedinci tím, že faktickým omezováním svobody volby je tlačí do určitého středního proudu. A není asi pochyb o tom, že ono to nějakou dobu bude profitabilní i pro výrobce. Časem by ale měla stoupnout poptávka po produktech více specifických a tím se snad vrátí i svoboda volby a respekt k individualitě jednotlivce. Zřejmě se ale už nebudeme bavit o spalovacích motorech, nebo právě ty budou předmětem speciálního segmentu.
Celospolečensky jde o vývoj ve vlnách. Období prosperity a důrazu na individualitu a osobní zodpovědnost se střídají s obdobími sociálně - rovného přístupu, odosobnění a společenské zodpovědnosti. Vždy a znovu se objeví někdo, kdo se bude snažit úspory z rozsahu aplikovat na lidi... A časem to zase zkolabuje. V Evropě si myslím, že je prvořadým viníkem EU, která je příliš velká a příliš odlišná, aby byla řiditelná. Stejně jako všechny velké říše v historii se i EU myslí, že unifikací si zajistí své přežití... A stejně si nabije hubu... Mezitím to ale odskáčeme nejen na úrovni aut.
tvuj nazor mne jaksi nezajima, zkus priste neodpovidat na dotazy ocividne smerovane jinym. diky za pochopeni.
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.