široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Pro výběr ojetiny doporucim auto Krs.
Doveze i na objednávku
Doveze i na objednávku
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Protoze to je dodavka. Proti cmaxu to bude levny, min bezpecny, hlucnejsi a uskakanejsi.Verda píše:Koukám na ten Citroen Berlingo a ten vypadá dobře! Akorát si řikám, proč je oproti tomu Fordu tak levnej?
A doteď jsem měla diesel, ale nevím, jestli by nebyl pro mě lepší benzín. Jezdím hlavně po městě nebo kratší trasy, obvykle tak do 50 km. Žádný štreky do hor a k moři Jinak do C-maxu se opravdu vedle sedaček vejde tak možná další dítě, ale hodně hubený a bez podsedáku...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Sharan-Alhambra za 300, seženeš i s lepší výbavou (určitě bych trval na 3-zónové klimatizaci), než tu chudinku z áček. Výhodou bývá dost častý výskyt integrovaných dětských sedaček, takže bys nemusela tahat všechny autosedačky sebou.
Třeba tahle má i nezávislé topení https://www.sauto.cz/osobni/detail/seat ... oFrom=list
krasavec https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
Třeba tahle má i nezávislé topení https://www.sauto.cz/osobni/detail/seat ... oFrom=list
krasavec https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
Naposledy upravil(a) M.Z. dne ned 04 úno 17:58, celkem upraveno 1 x.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Na město a krátké trasy určitě ne Sharana/Alhambru s dvoulitrovým dieselem, zvlášť když nejezdíte dlouhé štreky. Navíc za tu cenu vylítané popelnice. Berlingo je za tu cenu skoro nové, velká zrcátka, velké prosklení, krásný přehled, .... je to původně víceméně městská dodávka, proto je to tak krátký.
Jak je to komfortní si musíte vyzkoušet už sama.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list A je to nový v záruce. K nezaplacení pro toho kdo autům vůbec nerozumí. Nevím jak je na tom se spotřebou v benzínu.
Sharan není servisně zrovna levný. Navíc bez nezávislého topení diesel prakticky netopí, a i to udržet topení v chodu vyžaduje jisté úsilí a peníze.
Jak je to komfortní si musíte vyzkoušet už sama.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list A je to nový v záruce. K nezaplacení pro toho kdo autům vůbec nerozumí. Nevím jak je na tom se spotřebou v benzínu.
Sharan není servisně zrovna levný. Navíc bez nezávislého topení diesel prakticky netopí, a i to udržet topení v chodu vyžaduje jisté úsilí a peníze.
Naposledy upravil(a) Honza42 dne ned 04 úno 18:06, celkem upraveno 1 x.
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Ale já osobně bych doporučil taky to Berlingo, bude to bez případných servisních výdajů. Za ty prachy se nic s málo km v drahých MPV nepořídí.
Nebo něco od Dacie?
Nebo něco od Dacie?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Děkuju vám moc za rady!
Pořád váhám, jestli teda vzít to nové Berlingo nebo nějaké z těch větších ojetých MPV...
V tuhle chvíli je pro mě bezpečnost daleko důležitější než třeba spotřeba a pokud je Berlingo spíš městská dodávka, tak to vzadu asi bůhví jak pořešený nebude... Nebo jo? I když teď jsem měla skoro 15 let starýho C-Maxe a to taky asi nebude žádná velká hitparáda co do bezpečnosti zadní časti vozu.
Taky jsem koukala na různý testy na youtube a někde tvrdili, že se to Berlingo v zatáčkách naklání, že to nesedí na vozovce. Tak já nevim už...
Tohle by měli mít u nás na Kladně, tak bych zkusila testovací jízdu http://skladovevozy.citroen.cz/detail.a ... v=29&pal=2
Pořád váhám, jestli teda vzít to nové Berlingo nebo nějaké z těch větších ojetých MPV...
V tuhle chvíli je pro mě bezpečnost daleko důležitější než třeba spotřeba a pokud je Berlingo spíš městská dodávka, tak to vzadu asi bůhví jak pořešený nebude... Nebo jo? I když teď jsem měla skoro 15 let starýho C-Maxe a to taky asi nebude žádná velká hitparáda co do bezpečnosti zadní časti vozu.
Taky jsem koukala na různý testy na youtube a někde tvrdili, že se to Berlingo v zatáčkách naklání, že to nesedí na vozovce. Tak já nevim už...
Tohle by měli mít u nás na Kladně, tak bych zkusila testovací jízdu http://skladovevozy.citroen.cz/detail.a ... v=29&pal=2
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Jinak co se týká ceny, tak u toho novýho Berlinga se na tu jejich základní cenu nedostanu. Jenom za ty tři samostatný sedadla vzadu chtějí 11k příplatek... jinak tam daj takovou tu klasickou lavici 2/3 + 1/3. Na parkovací senzory nebo kameru nebo Active city break taky můžu zapomenout, protože to jsou desítky tisíc navíc - teda ne že bych teď takový vymoženosti měla nebo někdy používala, ale když už nový auto.... Navic do toho už napočítali slevu 20k za starý vůz.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Berlingo je dodávka - se vším všudy. Takže i bezpečnost tomu bude odpovídat. Ovšem nové je vždy nové. Sharan s 250+ na hrbu může být dobré auto, ale nemusí. Ve firmě jeden byl. Jezdil s tím jeden řidič a ve 200t km bylo úplně bez problémů. Má to ale DPF a také SCR, což už samo o sobě jsou zdroje potencionálních problémů. Také na tom blbla automatika posuvných dveří (stehně jako na Multivanu T6). Ale jinak to bylo ok.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Berlingo je střep, možná něco zánovního fakt drahý zachovalý kousek jinak ne!
Sharan 7N je buď 1.4TSI do uváděného limitu 300t a bude to zase auto bez ničeho bílé firemní, odepsané nejen účetně ale i technicky
Sharan II 2007-2010 do 300 bude ovšem mazel, tam je prostor sehnat za ty peníze nejlepší kousek co bude mít málo najeto a špičkový stav, akorát to bude mít už nějaké stáří a nikdy nevíš kdy selže bufík nebo klima atp...
Tady bych podotknul že není parkovací asistent možný a je tam mega rozvor. V městě to manévrování není nejsnadnější, pokud nemáš parkování vyhrazené, je to k zlosti, i obyčejné podzemní garáže řešíš na tři rejdy... Minimálně připlatit PDC
Já fakt navrhuji pro berlingo, zánovní za 300 bude supr pro nenárořné převozy je fajn, ale je to pořád Citroen, nečekat zázrak ale rozvor je maličký a v městě to je hbité.
Osobně bych to řešil Caddy Life nebo Touran, TDI povinně a pokud krátké trasy tak stačí předehřívat bufíkem v zimě a NO PROBLEM. Ty kecy že se nafta kazí nebyly pravdou nikdy, benzín se kazí rovněž akorát je těžké si to připustit, že 4x cívky s hodinovkou jsou já nevím 15cink, EGR cink kolik 10, dneska turba i u benzínu, zase 20 cink akorát máš TSI výhodu, že na ten servis nenašetříš z levnější nafty
Sharan 7N je buď 1.4TSI do uváděného limitu 300t a bude to zase auto bez ničeho bílé firemní, odepsané nejen účetně ale i technicky
Sharan II 2007-2010 do 300 bude ovšem mazel, tam je prostor sehnat za ty peníze nejlepší kousek co bude mít málo najeto a špičkový stav, akorát to bude mít už nějaké stáří a nikdy nevíš kdy selže bufík nebo klima atp...
Tady bych podotknul že není parkovací asistent možný a je tam mega rozvor. V městě to manévrování není nejsnadnější, pokud nemáš parkování vyhrazené, je to k zlosti, i obyčejné podzemní garáže řešíš na tři rejdy... Minimálně připlatit PDC
Já fakt navrhuji pro berlingo, zánovní za 300 bude supr pro nenárořné převozy je fajn, ale je to pořád Citroen, nečekat zázrak ale rozvor je maličký a v městě to je hbité.
Osobně bych to řešil Caddy Life nebo Touran, TDI povinně a pokud krátké trasy tak stačí předehřívat bufíkem v zimě a NO PROBLEM. Ty kecy že se nafta kazí nebyly pravdou nikdy, benzín se kazí rovněž akorát je těžké si to připustit, že 4x cívky s hodinovkou jsou já nevím 15cink, EGR cink kolik 10, dneska turba i u benzínu, zase 20 cink akorát máš TSI výhodu, že na ten servis nenašetříš z levnější nafty
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: široké rodinné auto pro tři velké autosedačky
Děkuju za odpověď (i když teda rozumím tak polovině )
Jak jsem říkala - najezdím s tím fakt málo, do těch 15 000 km za rok, takže ta spotřeba není úplně klíčová.
Potřebuju hlavně aby to auto bylo bezpečný, ale zas to nemusí být obrněnej transportér, že jo.
Pokud by mělo teda lehce přes 100k najeto, tak tomu zas tak moc nepřidám, ale jak to bude poruchový, tak to je průser Zaprvé jsem bez auta jako bez nohy a zadruhé jsem (bohužel) ten typ zákazníka, kterýmu když v autoservisu řeknou "Máte to paninko rozbitý, potřebujete nový rozvody. Bude to deset tisíc.", no tak řeknu ok a tasim peněženku, protože prostě kolem sebe nemám nikoho, kdo by tomu rozuměl a mohl mi říct, jestli je to fakt potřeba.
Jak jsem říkala - najezdím s tím fakt málo, do těch 15 000 km za rok, takže ta spotřeba není úplně klíčová.
Potřebuju hlavně aby to auto bylo bezpečný, ale zas to nemusí být obrněnej transportér, že jo.
Pokud by mělo teda lehce přes 100k najeto, tak tomu zas tak moc nepřidám, ale jak to bude poruchový, tak to je průser Zaprvé jsem bez auta jako bez nohy a zadruhé jsem (bohužel) ten typ zákazníka, kterýmu když v autoservisu řeknou "Máte to paninko rozbitý, potřebujete nový rozvody. Bude to deset tisíc.", no tak řeknu ok a tasim peněženku, protože prostě kolem sebe nemám nikoho, kdo by tomu rozuměl a mohl mi říct, jestli je to fakt potřeba.