Za kolik jezdíte s dieselem?
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Jakože už nebudeš jezdit pracovně? Dividendy budou? Každopádně pořídit na 80kkm, nebo kolik to ročně otočíš, RS6 mi přijde neobvyklé. Lidé z okolí mé rodiny, kteří si taková auta mohou dovolit, už většinou jezdí akorát do kanceláře, odkud komandují svoje podřízený, nebo na golf. A nebo sice jezdí hodně a celkem hodně vydělávají, ale kdyby honili RS6 tak jako teď x35d nebo podobné vozy, mají celkem díru v rozpočtu (protože jsou v pracovním poměru a kdyby něco takového navrhli podílnkům/akcionářům, dostali by tak maximálně hovno )
S tvým současným pracovním náčením už bys po Oslu musel jezdit tágem. A bude hůř. Nedávno v Autosalonu, trefil expert Franta nebo jak se ten nejrozměrnější z nich jmenuje, výjimečně hřebíček na hlavičku Měl tam na test 740e a přímo řekl, že oproti 740d to nežere o nic míň, mezi řádky že to vlastně i hůř jede, ale vzhledem k buzerační legislativě která se na nás valí, to za chvíli bude rozumnou variantou pro lidi, co nechtějí živit 740i/750i a zároveň zajet do centra města. Nelíbí se mi to, ale asi to brzo bude jediná cesta
Oxik: Jo, nesnáším mít někoho na okresce před sebou, není mi to příjemný. Zrovna včera jsem dojel a předjel pomalu jedoucí E91 s dvojitým laufem vlevo. Tak mi za chvíli proti kopci ukázal, že tam ty koně má a pak se zase jel jak s hnojem. Na druhé předjetí už nereagoval a nechal mě ujet. Od takovýhle dementů se chci držet co nejdál.
S tvým současným pracovním náčením už bys po Oslu musel jezdit tágem. A bude hůř. Nedávno v Autosalonu, trefil expert Franta nebo jak se ten nejrozměrnější z nich jmenuje, výjimečně hřebíček na hlavičku Měl tam na test 740e a přímo řekl, že oproti 740d to nežere o nic míň, mezi řádky že to vlastně i hůř jede, ale vzhledem k buzerační legislativě která se na nás valí, to za chvíli bude rozumnou variantou pro lidi, co nechtějí živit 740i/750i a zároveň zajet do centra města. Nelíbí se mi to, ale asi to brzo bude jediná cesta
Oxik: Jo, nesnáším mít někoho na okresce před sebou, není mi to příjemný. Zrovna včera jsem dojel a předjel pomalu jedoucí E91 s dvojitým laufem vlevo. Tak mi za chvíli proti kopci ukázal, že tam ty koně má a pak se zase jel jak s hnojem. Na druhé předjetí už nereagoval a nechal mě ujet. Od takovýhle dementů se chci držet co nejdál.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Copak 150 k, ale jednou na Šumavu jsem dal většinu aut i s Pandou 54 k. Byla to docela dřina, ale pak ten pocitmmira píše:na druhou stranu, neni nad pocit byt se 150 k rychlejsi nez neumetelove s 300 k
Naposledy upravil(a) jerry dne pát 02 úno 14:08, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Je potřeba to střídat I na dlouhých trasách musí/může být občas legrace za volantem.
Hele, já bych si i nějakého hybrida koupil, ovšem při mém pojetí je to čirý nesmysl - je to těžké, nejede to a žere to o desítky procent více. Navíc nejsem si zcela jist, kdo by si koupil hybrida s 300t km na hrbu. Takže přínos ekologii nula a přínos pro mne také nula. Takže - když mne někde v centru města nebudou chtít, tak tam nepojedu. Je to hrozně jednoduché.
Hele, já bych si i nějakého hybrida koupil, ovšem při mém pojetí je to čirý nesmysl - je to těžké, nejede to a žere to o desítky procent více. Navíc nejsem si zcela jist, kdo by si koupil hybrida s 300t km na hrbu. Takže přínos ekologii nula a přínos pro mne také nula. Takže - když mne někde v centru města nebudou chtít, tak tam nepojedu. Je to hrozně jednoduché.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Pokud vam vadi auto pred vami, mate maly rozestup.
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Pokud jezdí někdo jako Bob přes 50 tis. km ročně a dálky, tak bych i já se zatnutými zuby vzal diesel. Ta úspora na dlouhých trasách vysokými rychlostmi po dálnici je pak velká. A kdo by odolal?
Ale většina lidí provozuje naftová auta na krátké cesty do práce a nákupy. Trpí tím motory i ovzduší a úspora v tomto případě minimální. Či spíše žádná vzhledem k eventualitě dražší opravy dieselu. Ale vykládej jim to, když soused jezdí za 5, tvl
Ale většina lidí provozuje naftová auta na krátké cesty do práce a nákupy. Trpí tím motory i ovzduší a úspora v tomto případě minimální. Či spíše žádná vzhledem k eventualitě dražší opravy dieselu. Ale vykládej jim to, když soused jezdí za 5, tvl
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
mna hlavne strasne zaujima na co budu po zakaze dizlov jazdit dodavky do 3,5tony, ako su Jumper, Ducato a pod...
uz taky transporter v benzine zerie dobrych 12-13litrov, co je pre 95% uzivatelov neprijatelne, a to su oproti jumperom male prdy
uz taky transporter v benzine zerie dobrych 12-13litrov, co je pre 95% uzivatelov neprijatelne, a to su oproti jumperom male prdy
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Jako u všeho, i u tohoto typu rozhodování, je potřeba přemýšlet. Proti předchozímu autu (VR6) je roční úspora cca 150t. Sic to není pro mne až tolik důležité, ale jak se říká: mít 150 a nemít 150, je rozdíl 300
Pro mne je ta silná nafta i příjemnější - ve 160 to točí necelé 2000 otáček a má to i tah, když je potřeba. A taky nejsem furt u pumpy. S tímhle dám Pha-BA a z5...a ještě mám dojez přes 150km. To s VR6 jsem raději v BA tankovával. Ale byl to zase krásný motor svým projevem i zvukem.
abgx: koho to zajímá. Zdraží se přeprava s ve finále to zaplatí spotřebitel.
Pro mne je ta silná nafta i příjemnější - ve 160 to točí necelé 2000 otáček a má to i tah, když je potřeba. A taky nejsem furt u pumpy. S tímhle dám Pha-BA a z5...a ještě mám dojez přes 150km. To s VR6 jsem raději v BA tankovával. Ale byl to zase krásný motor svým projevem i zvukem.
abgx: koho to zajímá. Zdraží se přeprava s ve finále to zaplatí spotřebitel.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
tak jsem to přečetl a dalo mi to zabrat
jinak k dodávkám....to že to teď je drsný a bude drsnější neni nic nového.
Asi před dvěma lety těsně po faceliftu jsem testoval asi měsíc Peugeot 508GT tehdá ještě ten 150kW motor.Mělo to dvě turba a bylo to celkem fajn.
Prodejce mi ale říkal že nové s tímhle motorem se už nedá objednat a to bylo nedlouho po uvedení.
A navíc že končí i motor v asi boxeru a budou už jen slabší a za vším bylo euro6.
Jinak Stepane ja si fakt myslím že si jen obhajuješ to že bys chtěl něco lepšího hlavně motorově a rodina ti nic lepšího nepořídí.
Už ti to psaly kluci v jiném vlákně.
Já to kdysi když jsem jezdil s motorem 33kW měl podobně. Taky mi to přišlo směšný že já i ten maník s 3.0 na prdeli jedeme stejně.
Ale teď už to vnímám jinak.
Nevím teda čím jezdíš a s čím porovnáváš ale ty auta s více koníky mají i jiné věci které je odlišují.
Kolega teď prodává Supa a chce si koupit medvěda nebo bramboru. Sice řeší i spotřebu ale jde o to že chce auto které mu bude dělat radost.
A to tyhle vícekoně prostě dělají a nemusíš kvůli tomu jezdit zrovna jako Niki Lauda
jinak k dodávkám....to že to teď je drsný a bude drsnější neni nic nového.
Asi před dvěma lety těsně po faceliftu jsem testoval asi měsíc Peugeot 508GT tehdá ještě ten 150kW motor.Mělo to dvě turba a bylo to celkem fajn.
Prodejce mi ale říkal že nové s tímhle motorem se už nedá objednat a to bylo nedlouho po uvedení.
A navíc že končí i motor v asi boxeru a budou už jen slabší a za vším bylo euro6.
Jinak Stepane ja si fakt myslím že si jen obhajuješ to že bys chtěl něco lepšího hlavně motorově a rodina ti nic lepšího nepořídí.
Už ti to psaly kluci v jiném vlákně.
Já to kdysi když jsem jezdil s motorem 33kW měl podobně. Taky mi to přišlo směšný že já i ten maník s 3.0 na prdeli jedeme stejně.
Ale teď už to vnímám jinak.
Nevím teda čím jezdíš a s čím porovnáváš ale ty auta s více koníky mají i jiné věci které je odlišují.
Kolega teď prodává Supa a chce si koupit medvěda nebo bramboru. Sice řeší i spotřebu ale jde o to že chce auto které mu bude dělat radost.
A to tyhle vícekoně prostě dělají a nemusíš kvůli tomu jezdit zrovna jako Niki Lauda
Citroen C4 GP
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Něco motorově lepšího bych chtěl, dokonce jsem si to mohl poridit(GTI stojí na operak úplně stejně,Cupra o malinko víc), ale neměl bych dost peněz na to, to využít. Při stejném tempu si GTI vezme víc než GTD a pokud bych chtěl pravidelně (=tak často, abych ospravedlnil tu celkově vyšší spotřebu) využívat výkonovou převahu GTI, dostávám se s dlouhodobym průměrem hooodne za 7,6. A na to prostě nemám. Takže bych měl silnější auto, ale vlastně jezdil pomaleji. A to mi nedává smysl. Jeden z místních členů má Cupru ST a když "neřeší spotřebu", tak jede za 9. To musí být utrpení. Tak jsem skončit nechtěl.
Takže jj, nemám prachy na nic silnějšího, ale to není důvod glorifikace dieslu. Ekonomicky to prostě vychází líp. Za předpokladu, že porovnavam pouze rychlost přesunu X náklady.
Takže jj, nemám prachy na nic silnějšího, ale to není důvod glorifikace dieslu. Ekonomicky to prostě vychází líp. Za předpokladu, že porovnavam pouze rychlost přesunu X náklady.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
No, čili teoreticky dovolit mohl, prakticky ne. Pořizovací náklady jsou jedna věc - a těmi to teprve začíná.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time