Kup si něco, co má za chladičem vrtuli a nechladí jen náporověMichal220 píše:Uvažuji o výměně intercooleru na Rsu 162kw.Ma stim někdo zkušenost?V létě se kobily rozutecou po meste a jentak se to nedá zchladit.
Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Škoda Auto obecně
V N53B30 v létě scípne tak 50 klisen. zajímavé je, že N52B30 na scípaní kobyl v těple netrpí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Driver-na Porsche nemam.Co má vrtuli za chladičem?Nebo ostrik chladiče jak Subaru STI..ale nevim o kolik by to polepšilo
Re: Škoda Auto obecně
Pavroch jak víš že v létě máš stejný výkon jak v zimě?
Re: Škoda Auto obecně
S m4Zlikem lítám od března do listopadu, občas i za těplot okolo 10 st C i v létě, když je třicet plus a jede pořád stejně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
A já myslel, že už s ním jezdíš Ale vážně, jsem zvědav, co vybereš. Já jsem 03 RS jako daily car spokojený, zvlášť když teď mám na radost miatu I když to čekání na jaro se mi tím nějak prodlužuje. A do soli s ní nepojedu.Brus píše:jerry: nejkratšího transita se 110k Na stavbu ideál auto, furt něco vozím. A vybírám a přebírám a nemůžu se rozhodnout, ale nespěchá to
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Je fakt, že větrák zapíná podezřele brzo. Ale že by těch kobylek uteklo tolik?Michal220 píše:Uvažuji o výměně intercooleru na Rsu 162kw.Ma stim někdo zkušenost?V létě se kobily rozutecou po meste a jentak se to nedá zchladit.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
U Bmw asi tak nešetří jak koncern.Chtel jsem jednou předjet 330ku a od 100ky u me na čtyřku jeli do 190ti a ani sem ho nedohanel ani mi neujizdel.Rakušaci jsou kilometr od baráku závodníci
Re: Škoda Auto obecně
Tak Facelift FabieIII je zase dílo.
Design hodnotit je subjektivní a pokud někdo půjde do LED potkávacích, červené metalízy a R18kol tak možná výsledek bude super auto na krátké trasy.
Jaké máte pocity vy?
Že to je stará generace bych u miniauta neřešil, že místo vzadu není taky ne. Servis díky podvozku skoro jako měla Fabia1 je totálně ale totálně low cost. To jede směrem jako Dacia, jednoduchost super... Servis levnější než Dacia, kvalita rozhodně lepší takže OK.
Kdo chce místo vzadu nebo novější a dražší servis, připlatí si za Polo Ibizu, nebo cokoliv jiného, logiku to má.
Já jen nechápu tu cenovou politiku, POLO a IBIZA jsou prakticky za stejné peníze, Polo by mělo stát myslím jen o 10.000kč více.
Podle mě příjdu do salonu a i když to budu chtít, tak mě ty ceny odradí.
To si radši kupím to Polo za stejné peníze.
Jediný element by rozhodoval a to čekací doba ale to bych radši počkal i rok
Beru to tak že prodávat 5ti leté polo a 5ti letou fabii pak bude velký rozdíl když v tu dobu bude na trhu Fabia4...
Fabia1 byla ze startu dokonce lepší než původní POLO, byla dál a stála méně.
Nikdy jsem ceny škodovek nezpochybňoval, Octavia je téměř jediný liftback ve třídě, Superb má nejdelší rozvor a místo pro nohy, mají své opodstatnění atd ale tady vidím jediný potenciál.
A sice servis, a ten levný je, a zásadní měla být cena. Ta potenciál nemá. Nechápu.
A ty motory to taky vpadá že chtějí Fabii zaříznout, nevím jestli je statistika prodejů lepších motorů ve Fabii, ale zdá se mi to šílené.
Asi chtějí přeskupit síly na SUV kde nestíhají a nemají lidi a snížit prodeje Fabií záměrně
Design hodnotit je subjektivní a pokud někdo půjde do LED potkávacích, červené metalízy a R18kol tak možná výsledek bude super auto na krátké trasy.
Jaké máte pocity vy?
Že to je stará generace bych u miniauta neřešil, že místo vzadu není taky ne. Servis díky podvozku skoro jako měla Fabia1 je totálně ale totálně low cost. To jede směrem jako Dacia, jednoduchost super... Servis levnější než Dacia, kvalita rozhodně lepší takže OK.
Kdo chce místo vzadu nebo novější a dražší servis, připlatí si za Polo Ibizu, nebo cokoliv jiného, logiku to má.
Já jen nechápu tu cenovou politiku, POLO a IBIZA jsou prakticky za stejné peníze, Polo by mělo stát myslím jen o 10.000kč více.
Podle mě příjdu do salonu a i když to budu chtít, tak mě ty ceny odradí.
To si radši kupím to Polo za stejné peníze.
Jediný element by rozhodoval a to čekací doba ale to bych radši počkal i rok
Beru to tak že prodávat 5ti leté polo a 5ti letou fabii pak bude velký rozdíl když v tu dobu bude na trhu Fabia4...
Fabia1 byla ze startu dokonce lepší než původní POLO, byla dál a stála méně.
Nikdy jsem ceny škodovek nezpochybňoval, Octavia je téměř jediný liftback ve třídě, Superb má nejdelší rozvor a místo pro nohy, mají své opodstatnění atd ale tady vidím jediný potenciál.
A sice servis, a ten levný je, a zásadní měla být cena. Ta potenciál nemá. Nechápu.
A ty motory to taky vpadá že chtějí Fabii zaříznout, nevím jestli je statistika prodejů lepších motorů ve Fabii, ale zdá se mi to šílené.
Asi chtějí přeskupit síly na SUV kde nestíhají a nemají lidi a snížit prodeje Fabií záměrně
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Škoda Auto obecně
no hlavně je to na staré platformě, POLO i IBIZA je MQB0 a maj na výběr i 1.5TSI ikdyž to už stojí nesmysl i v té Ibize.