Za kolik jezdíte s dieselem?
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Tak s nájezdem jsem měl pravdu, rozdíl ajťák a programátor je v daném kontextu zcela irelevantní, ale chápu, že se jako to druhé cítíš nadřazen nad tím prvním, tak to zdůrazníš. Tak nějak bych to i čekal A btw. jo, VŠE je podškola a je smutné, že je nejlepší ekonomkou v zemi. S výjimkou IESu, což je trošku mimo oblast mýho zájmu. Já se za to nestydím
A zbytek komentáře, no lol. Jsem se na tu kompilačku podíval pro jistotu znova a nestíhám čumět. Jestli ti to zabrždění za hranou křižovatky na oranžovou přijde jako bezpečný a ok manévr, tak se opravdu na téma bezpečného pohybu po pozemní komunikaci neshodneme.
A zbytek komentáře, no lol. Jsem se na tu kompilačku podíval pro jistotu znova a nestíhám čumět. Jestli ti to zabrždění za hranou křižovatky na oranžovou přijde jako bezpečný a ok manévr, tak se opravdu na téma bezpečného pohybu po pozemní komunikaci neshodneme.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Zaujimave zmyslanie. Cize ten, kto nevyuziva vykon auta na % bliziace sa k 100, ten vyhadzuje peniaze do kanalu? To iste by sme potom mohli povedat aj o tych, co si kupia nove auto (ved pokles hodnoty), co si priplatia za automaticku prevodovku (nemas ruky?) a dalsich vela veci. Vsetko je to o prioritach.Stepan píše: BOB: Ano, té O3RS klidně věřím. Ale pak se nabízí pochyby, proč to auto mít? Kvůli vlastnímu pocitu, že tam ty koně mám? No tak to jsem na pořizovačce zaplatil slušnou pálku za svůj pocit. Házet prachy do kanálu mě doma nenaučili. Tempo "O3RS v benzínu za 9,1" zvládne diesel nebo i slabší benzín. Tak proč přeplácet?
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
takže lepší je vjet do ucpané křižovatky a zůstat uprostřed stát a blokovat ostatníStepan píše:Tak s nájezdem jsem měl pravdu, rozdíl ajťák a programátor je v daném kontextu zcela irelevantní, ale chápu, že se jako to druhé cítíš nadřazen nad tím prvním, tak to zdůrazníš. Tak nějak bych to i čekal A btw. jo, VŠE je podškola a je smutné, že je nejlepší ekonomkou v zemi. S výjimkou IESu, což je trošku mimo oblast mýho zájmu. Já se za to nestydím
A zbytek komentáře, no lol. Jsem se na tu kompilačku podíval pro jistotu znova a nestíhám čumět. Jestli ti to zabrždění za hranou křižovatky na oranžovou přijde jako bezpečný a ok manévr, tak se opravdu na téma bezpečného pohybu po pozemní komunikaci neshodneme.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
To není to samé. Automat buď chci, tak ho mám, protože to využiju. Auto bez automatu není to samé jako auto s automatem. To samé ojetina/předváděčka. Pokud rozdíl mezi novou S6 a S6 s 50kkm na tacho je 1,5 mega, je na zvážení, zda to risknout a pokusit se ušetřit, výměnou za nemožnost konfigurace.
Ale když jezdím "běžný tempo" nevidím důvod připlácet koně, kteří by zvládli i "neběžný tempo". Já ty koně zaplatím, pak je živím (300k při 140km/h tempomat žere víc než 200k) ale neproháním je. Proč to dělat?
Pocit, že můžu je super. Ale já takovej prostě nejsem
Ale když jezdím "běžný tempo" nevidím důvod připlácet koně, kteří by zvládli i "neběžný tempo". Já ty koně zaplatím, pak je živím (300k při 140km/h tempomat žere víc než 200k) ale neproháním je. Proč to dělat?
Pocit, že můžu je super. Ale já takovej prostě nejsem
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Ale to iste plati aj pre diesel - benzin, nejde len o spotrebu, nie je to to iste. Argument nemoznosti konfiguracie je slaby, na trhu ojazdenych aut najdes vsetky mozne konfiguracie tuctovych aut o dost lacnejsie ako nove, co su z tvojho principu rovnako vyhodene peniaze, ale nechajme to tak.
Co z pohladu 180 naftovych koni moze vyzerat na okreske ako palba moze byt z pohladu 300k benzinu ako relativne pohodova jazda. Ano, 300k pri 140 tempomat zere viac ako 200k, ale na taketo ustalene rychlosti ti potom staci aj 100 koni. Ako som pisal, nie je tu jednoznacny vitaz, ide o priority.
Co z pohladu 180 naftovych koni moze vyzerat na okreske ako palba moze byt z pohladu 300k benzinu ako relativne pohodova jazda. Ano, 300k pri 140 tempomat zere viac ako 200k, ale na taketo ustalene rychlosti ti potom staci aj 100 koni. Ako som pisal, nie je tu jednoznacny vitaz, ide o priority.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Stepan: nemusíš permanentně jezdit jako kokot. Stačí ten pocit, že to tam je, když potřebuješ. Já taky nejezdím furt 200+. Ale je fajn pocit, že když potřebuji předjet nebo zrychlit přesun, tak mohu...ale nemusím
Na druhou stranu jsem v jiné pozici - jestli dám za auto mio nebo tři, je mi jedno. Na obojí už jsem si dávno vydělal.
Na druhou stranu jsem v jiné pozici - jestli dám za auto mio nebo tři, je mi jedno. Na obojí už jsem si dávno vydělal.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Jako odpůrce dieselů jsem ochoten připustit jedinou výjimku, kdy má diesel smysl. A to dlouhé rychlé přesuny po dálnici. Tam je finanční rozdíl značný. A nejde ani o radost z jízdy, ale nutné přemístění.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Jerry bravo.Pro ostatní 220 a vic koni slouží jako komfortní prvek.Pokud potkáte př kamión a za ním3,4 osobaky bez odstupu a je možnost není problém všechny naráz rychle předjet.Ja třeba ridicak potřebuji k práci.Neznamená že když máte Ferrari,M5 atd že musíte všude jezdit 300 v hodině.Apod jak Bob mi je jedno jestli za 15tkm rocne dam 37t nebo za chrochtu pod kapotou 25tisic.
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Neni nad ten pocit jet s autem, ktery ma dost koni. Vedet, ze kdykoliv muzu, ale nemusim... Uklidnuje jistota, ze staci slapnout a zmizet. Podobne jak pise Bob
Mirek
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Když na to máte kucí, tak já Vám to jenom přeju.
Ale pro mě to zatím není
ale už se na to těším
Ale pro mě to zatím není
ale už se na to těším
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))