Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Klidně mohli do Fabie dávat 2.0 (jak má Polo GTI) ale uhradit poměrnou část vývoje dané technologie na počet předpokládaných objemů prodejů v dané aplikaci je vzhledem k nákladům na zavedení do výroby jednoduše špatně rentabilní, nevím kdo by kupoval Fabii v té motorizaci v rozpětí dle výbavy někde od 550-950tkč To by jich prodali méně než VeyronůZajda píše:Specifikace poněkud podivná ale víc asi u Helmutů nevybojovali
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Škoda Auto obecně
Měl jsem na mysli spíš 110kW 1,4TSI a 6MT. Tomu už by se dalo říkat zaplnění mezery na trhu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Škoda Auto obecně
To není na zaplnění mezery na trhu,ale limitka.Celkem 1300 ks a pro ČR 200 ks.
Bez bodů
Re: Škoda Auto obecně
Já jsem s tím 1.4 TSI v Golfu nadmíru spokojen (je to holt pracant, žádný klenot). Kdybych si měl vybrat mezi ním a tou novou 1.5 evo, neváhám a beru znovu osvědčenou a konstrukčně jednodušší 1.4.pavproch píše:Přeloženo do češtyna: doprodávají ty motory a nemůžou se jich zaboha zbavit...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Škoda Auto obecně
Polo GTI, Ibiza FR, Audi S1 jsou celkem slušná auta ale R5 před faceliftem a stará platforma za 480?řidičBOB píše:Od včerejška lze objednávat limitovsnou edici Fabia R5 s 1.4TSi. Bílá barva, zelená kola...
Fabia R5 je nejhorší co se dá u VW AG zainvestovat
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Škoda Auto obecně
Dopoledne jsem okukoval auta v Schade showroomu. Překvapilo mě, že u O3FL RS opět ubylo kůže na sedačkách. Jinak Karoq takový nijaký. Ale já SUV nemám rád, tak jsem asi zaujatý
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.