BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

@Jarka: Ono taky to chce spíše někomu dát. Není to otom to popatlat nějakým voskem a setřít to starou kuchyňskou utěrkou.

Dostat auto do takového lesku je záležitost několika desítek hodin (u Miaty třeba do 20) a navíc se to opravdu musí umět. Ale výsledek pak za to stojí :)
Přílohy
IMG_20170807_143848.jpg
PO
PO
Před
Před
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Alea iacta est. Sem neska objednal první díly na GO brambora..... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Tvl - ty bys už za ty prachy, cos do teho vraku ( :D ) vrazil, měl i dvě nové...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3388
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: BMW Divize

Příspěvek od mattonecz »

mattonecz píše:docela dobra nabidka..
https://www.invelt.com/sites/default/fi ... w-20180123
https://www.invelt.com/sites/default/fi ... w-20180123

takovou slevu bych si predstavoval v kombinaci s vlastni konfiguraci :)
ta 318d je za 11.5k s dph 36m/20tis rok
320xd za 15k 48/20
jen pro zajimavost
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Jacík
Pan Řidič
Příspěvky: 497
Registrován: sob 19 úno 11:05
Bydliště: Svitavy a občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Jacík »

Zdravím a pozdravuji :-)

Dotaz... 320d E90/91 mělo špatný motory po FL tuším cca od 2007, které se potom údajně dost zlepšily, ale někde se píše v průběhu roku 2011 a někde až 03-04/2012. Jak to je, ví někdo přesně?

Kdybych to náhodou chtěl kupovat (jako, že asi z výběru stejně vypadne, páč málo místa třeba v porovnání s Mondeem, ale kdo ví, kdyby se našel dobrej kus za dobrý peníze, trochu místa bych možná oželel), jsou nějaký věci, na který si dávat extra pozor u téhle cca 6 let staré naftové paštiky? :-)
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Čau Jacku, díky za odpověď na Garáži :)
Co se týče x20d, tak obě ta data sedí, protože BMW tu nápravu neudělalo najednou, ale postupně. Ta náprava v roce 2011 je zásadní, protože řeší vážné problémy s rozvody a rozvodovým řetězem, ta druhá v roce 2012 pak snižuje pravděpodobnost dalších průserů (sklony k praskání bloku mezi válci atd.). O diesly se nezajímám, vím to orientačně jen proto, že tenhle motor (2010) má máti v autě. V zásadě tedy platí v ideálním případě koupit auto s motorem 2012+, a pokud už musíš kupovat auto starší, tak včas vyměnit rozvody a doufat, že nepraskne blok (přispívá k tomu vysoký nájezd a méně šetrné chování).
Vzhledem k tomu, že máti má po 7 letech najeto 55 tkm, což je tak pidi nájezd, že ještě nezačal ani chrastit ten řetěz, tak doma tento průserový motor řešit nemusíme, má ještě cca 100 tkm rezervu, než by asi začal zlobit.

P.S. Garáž už až na výjimky nesleduju, teď jsem se logoval asi po 5 letech; burty s krenem je někdo ze staré gardy s novým nickem, nebo někdo, koho neznám?

P.P.S. Jak se jinak daří? :)

P.P.P.S. 130i mám 4. rokem a z ruky bych ji nedal. Se ti divím ;)
:ar!
Uživatelský avatar
Jacík
Pan Řidič
Příspěvky: 497
Registrován: sob 19 úno 11:05
Bydliště: Svitavy a občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Jacík »

Zdarec :-)

Jo, to praskání bloku jsem myslel, na to prý hodně trpěly ty verze 177k. Náprava a rozvody ani nevím, k tomu jsem zatím nikde nedošel. Ale trochu to vysvětluje, proč někde píšou, že brát od 2011 a někde, že až od 2012 :-)

burty s krenem byl dřív na garáži 911, ale ho hospod, na káry apod. s náma nechodil, tudíž ho asi neznáš. Ale já s ním chodil do školy, předloni mi půjčil svoji stotřícu, já se trochu zamiloval a loni v lednu jsem si dotáhnul z Holandska tu moji. Tu teď budu prodávat, až ji dám do pucu, musím vyměnít svíčky/cívku/vstřik - píše mi to nějakej problém s elektrikou na 1. válci (za jízdy většinou pod plynem se mi z R6 stane R5, ale po zastavení a znovunastartování to zase jede normálně. Udělalo mi to asi 5x za říjen-prosinec, tak jsem to extra neřešil, ale teď v pondělí mi to udělalo 4x za 40km, takže už jsem se na to s otcem včera díval, zatím jsme teda jen zkontrolovali kabel a konektor, prohodili svíčky 1-2 a teď počkám kde to tu chybu zase napíše, kdyžtak potom prohodím ještě cívky 1-2 a jestli nepomůže ke zjištění problému, tak budu asi muset vyměnit vstřik) a motorek ostřikovače a osvětlení RZ to ještě chce, aby vše fungovalo jak má, ještě si ji párkrát užiju a únor/březen půjde do světa.

Prodávat budu, páč se pomalu rozjíždím jako OSVČ a v podstatě to vyměním za nějakej naftovej kombík, kterej budu potřebovat k práci. Když budou v budoucnu zbytečný peníze, půjdu do M135i, případně znovu 130i, ale trošku mladší a s polovičním nájezdem, než mám teď (byť to bude znamentat třeba 2-3kEur navíc oproti ceně té mojí) a nechám si ji pak klidně X let, málo jetým kouskům už cena asi padat nebude, nechal bych si ji jako "investiční kousek" a aby junior za 10-15let pochopil, jaký se kdysi dělaly dobrý auta :-)
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

S tou nápravou jsem použil nevhodné slovo, myslel jsem náprava ve smyslu náprava (oprava) konstrukčních vad v průběhu výroby, ne náprava jako část podvozku.

Ty výpadky zapalování dělají s oblibou cívky (už jsem je měnil 2x), i když samozřejmě není vyloučena ani ta svíčka nebo vstřik. Prohazovat svíčky/cívky mezi sebou je lepší mezi prvním a druhým bankem (jeden bank jsou válce 1, 2 a 3; druhý bank válce 4, 5 a 6), protože občas výpadek zapalování na jednom válci rozhodí chod motoru tak, že vypíše chyby pro celý bank. Takže tu jedničku přehoďte třeba se čtyřkou nebo pětkou (šestka je blbě přístupná). A měl bys to řešit hned a moc s tím nejezdit, nespálené palivo při vynechávajícím zapalování může celkem rychle odrovnat katalyzátory, což potkalo mě a není to levná sranda.

Na druhou stranu, já už mám tím pádem vyměněno prakticky všechno, a byť mám papírově vysoký nájezd, tak mám nové auto :D Se zachováním výstavního kousku pro příští generace by tak neměl být problém (pokud to nerozstřelím někde na NS :D )
:ar!
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od jerry »

mmira píše:
pavproch píše:2.0TSI v RS oftáce III vs. 316i neska ráno z RpR do Pindule = 1:1

nebyl sem schopen mu odskočit, on nebyl schopen ňa dojet (nahoře kilošede, mno spíš kiloosumdesát....)
ti garantuji, ze ten v te O nejel naplno. zkousel jsem neco podobneho s RS240 a 3er nemel sanci
Už několikrát se mi povedlo pokazit den šoférům v podmotorovaných prémiích :D Proto jsem si pořídil O3 RS v nenápadné stříbrnce ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

je to REBEL :D
Odpovědět