BMW Divize
Re: BMW Divize
@Jarka: Ono taky to chce spíše někomu dát. Není to otom to popatlat nějakým voskem a setřít to starou kuchyňskou utěrkou.
Dostat auto do takového lesku je záležitost několika desítek hodin (u Miaty třeba do 20) a navíc se to opravdu musí umět. Ale výsledek pak za to stojí
Dostat auto do takového lesku je záležitost několika desítek hodin (u Miaty třeba do 20) a navíc se to opravdu musí umět. Ale výsledek pak za to stojí
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Alea iacta est. Sem neska objednal první díly na GO brambora.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tvl - ty bys už za ty prachy, cos do teho vraku ( ) vrazil, měl i dvě nové...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
ta 318d je za 11.5k s dph 36m/20tis rokmattonecz píše:docela dobra nabidka..
https://www.invelt.com/sites/default/fi ... w-20180123
https://www.invelt.com/sites/default/fi ... w-20180123
takovou slevu bych si predstavoval v kombinaci s vlastni konfiguraci
320xd za 15k 48/20
jen pro zajimavost
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Zdravím a pozdravuji
Dotaz... 320d E90/91 mělo špatný motory po FL tuším cca od 2007, které se potom údajně dost zlepšily, ale někde se píše v průběhu roku 2011 a někde až 03-04/2012. Jak to je, ví někdo přesně?
Kdybych to náhodou chtěl kupovat (jako, že asi z výběru stejně vypadne, páč málo místa třeba v porovnání s Mondeem, ale kdo ví, kdyby se našel dobrej kus za dobrý peníze, trochu místa bych možná oželel), jsou nějaký věci, na který si dávat extra pozor u téhle cca 6 let staré naftové paštiky?
Dotaz... 320d E90/91 mělo špatný motory po FL tuším cca od 2007, které se potom údajně dost zlepšily, ale někde se píše v průběhu roku 2011 a někde až 03-04/2012. Jak to je, ví někdo přesně?
Kdybych to náhodou chtěl kupovat (jako, že asi z výběru stejně vypadne, páč málo místa třeba v porovnání s Mondeem, ale kdo ví, kdyby se našel dobrej kus za dobrý peníze, trochu místa bych možná oželel), jsou nějaký věci, na který si dávat extra pozor u téhle cca 6 let staré naftové paštiky?
Re: BMW Divize
Čau Jacku, díky za odpověď na Garáži
Co se týče x20d, tak obě ta data sedí, protože BMW tu nápravu neudělalo najednou, ale postupně. Ta náprava v roce 2011 je zásadní, protože řeší vážné problémy s rozvody a rozvodovým řetězem, ta druhá v roce 2012 pak snižuje pravděpodobnost dalších průserů (sklony k praskání bloku mezi válci atd.). O diesly se nezajímám, vím to orientačně jen proto, že tenhle motor (2010) má máti v autě. V zásadě tedy platí v ideálním případě koupit auto s motorem 2012+, a pokud už musíš kupovat auto starší, tak včas vyměnit rozvody a doufat, že nepraskne blok (přispívá k tomu vysoký nájezd a méně šetrné chování).
Vzhledem k tomu, že máti má po 7 letech najeto 55 tkm, což je tak pidi nájezd, že ještě nezačal ani chrastit ten řetěz, tak doma tento průserový motor řešit nemusíme, má ještě cca 100 tkm rezervu, než by asi začal zlobit.
P.S. Garáž už až na výjimky nesleduju, teď jsem se logoval asi po 5 letech; burty s krenem je někdo ze staré gardy s novým nickem, nebo někdo, koho neznám?
P.P.S. Jak se jinak daří?
P.P.P.S. 130i mám 4. rokem a z ruky bych ji nedal. Se ti divím
Co se týče x20d, tak obě ta data sedí, protože BMW tu nápravu neudělalo najednou, ale postupně. Ta náprava v roce 2011 je zásadní, protože řeší vážné problémy s rozvody a rozvodovým řetězem, ta druhá v roce 2012 pak snižuje pravděpodobnost dalších průserů (sklony k praskání bloku mezi válci atd.). O diesly se nezajímám, vím to orientačně jen proto, že tenhle motor (2010) má máti v autě. V zásadě tedy platí v ideálním případě koupit auto s motorem 2012+, a pokud už musíš kupovat auto starší, tak včas vyměnit rozvody a doufat, že nepraskne blok (přispívá k tomu vysoký nájezd a méně šetrné chování).
Vzhledem k tomu, že máti má po 7 letech najeto 55 tkm, což je tak pidi nájezd, že ještě nezačal ani chrastit ten řetěz, tak doma tento průserový motor řešit nemusíme, má ještě cca 100 tkm rezervu, než by asi začal zlobit.
P.S. Garáž už až na výjimky nesleduju, teď jsem se logoval asi po 5 letech; burty s krenem je někdo ze staré gardy s novým nickem, nebo někdo, koho neznám?
P.P.S. Jak se jinak daří?
P.P.P.S. 130i mám 4. rokem a z ruky bych ji nedal. Se ti divím
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Zdarec
Jo, to praskání bloku jsem myslel, na to prý hodně trpěly ty verze 177k. Náprava a rozvody ani nevím, k tomu jsem zatím nikde nedošel. Ale trochu to vysvětluje, proč někde píšou, že brát od 2011 a někde, že až od 2012
burty s krenem byl dřív na garáži 911, ale ho hospod, na káry apod. s náma nechodil, tudíž ho asi neznáš. Ale já s ním chodil do školy, předloni mi půjčil svoji stotřícu, já se trochu zamiloval a loni v lednu jsem si dotáhnul z Holandska tu moji. Tu teď budu prodávat, až ji dám do pucu, musím vyměnít svíčky/cívku/vstřik - píše mi to nějakej problém s elektrikou na 1. válci (za jízdy většinou pod plynem se mi z R6 stane R5, ale po zastavení a znovunastartování to zase jede normálně. Udělalo mi to asi 5x za říjen-prosinec, tak jsem to extra neřešil, ale teď v pondělí mi to udělalo 4x za 40km, takže už jsem se na to s otcem včera díval, zatím jsme teda jen zkontrolovali kabel a konektor, prohodili svíčky 1-2 a teď počkám kde to tu chybu zase napíše, kdyžtak potom prohodím ještě cívky 1-2 a jestli nepomůže ke zjištění problému, tak budu asi muset vyměnit vstřik) a motorek ostřikovače a osvětlení RZ to ještě chce, aby vše fungovalo jak má, ještě si ji párkrát užiju a únor/březen půjde do světa.
Prodávat budu, páč se pomalu rozjíždím jako OSVČ a v podstatě to vyměním za nějakej naftovej kombík, kterej budu potřebovat k práci. Když budou v budoucnu zbytečný peníze, půjdu do M135i, případně znovu 130i, ale trošku mladší a s polovičním nájezdem, než mám teď (byť to bude znamentat třeba 2-3kEur navíc oproti ceně té mojí) a nechám si ji pak klidně X let, málo jetým kouskům už cena asi padat nebude, nechal bych si ji jako "investiční kousek" a aby junior za 10-15let pochopil, jaký se kdysi dělaly dobrý auta
Jo, to praskání bloku jsem myslel, na to prý hodně trpěly ty verze 177k. Náprava a rozvody ani nevím, k tomu jsem zatím nikde nedošel. Ale trochu to vysvětluje, proč někde píšou, že brát od 2011 a někde, že až od 2012
burty s krenem byl dřív na garáži 911, ale ho hospod, na káry apod. s náma nechodil, tudíž ho asi neznáš. Ale já s ním chodil do školy, předloni mi půjčil svoji stotřícu, já se trochu zamiloval a loni v lednu jsem si dotáhnul z Holandska tu moji. Tu teď budu prodávat, až ji dám do pucu, musím vyměnít svíčky/cívku/vstřik - píše mi to nějakej problém s elektrikou na 1. válci (za jízdy většinou pod plynem se mi z R6 stane R5, ale po zastavení a znovunastartování to zase jede normálně. Udělalo mi to asi 5x za říjen-prosinec, tak jsem to extra neřešil, ale teď v pondělí mi to udělalo 4x za 40km, takže už jsem se na to s otcem včera díval, zatím jsme teda jen zkontrolovali kabel a konektor, prohodili svíčky 1-2 a teď počkám kde to tu chybu zase napíše, kdyžtak potom prohodím ještě cívky 1-2 a jestli nepomůže ke zjištění problému, tak budu asi muset vyměnit vstřik) a motorek ostřikovače a osvětlení RZ to ještě chce, aby vše fungovalo jak má, ještě si ji párkrát užiju a únor/březen půjde do světa.
Prodávat budu, páč se pomalu rozjíždím jako OSVČ a v podstatě to vyměním za nějakej naftovej kombík, kterej budu potřebovat k práci. Když budou v budoucnu zbytečný peníze, půjdu do M135i, případně znovu 130i, ale trošku mladší a s polovičním nájezdem, než mám teď (byť to bude znamentat třeba 2-3kEur navíc oproti ceně té mojí) a nechám si ji pak klidně X let, málo jetým kouskům už cena asi padat nebude, nechal bych si ji jako "investiční kousek" a aby junior za 10-15let pochopil, jaký se kdysi dělaly dobrý auta
Re: BMW Divize
S tou nápravou jsem použil nevhodné slovo, myslel jsem náprava ve smyslu náprava (oprava) konstrukčních vad v průběhu výroby, ne náprava jako část podvozku.
Ty výpadky zapalování dělají s oblibou cívky (už jsem je měnil 2x), i když samozřejmě není vyloučena ani ta svíčka nebo vstřik. Prohazovat svíčky/cívky mezi sebou je lepší mezi prvním a druhým bankem (jeden bank jsou válce 1, 2 a 3; druhý bank válce 4, 5 a 6), protože občas výpadek zapalování na jednom válci rozhodí chod motoru tak, že vypíše chyby pro celý bank. Takže tu jedničku přehoďte třeba se čtyřkou nebo pětkou (šestka je blbě přístupná). A měl bys to řešit hned a moc s tím nejezdit, nespálené palivo při vynechávajícím zapalování může celkem rychle odrovnat katalyzátory, což potkalo mě a není to levná sranda.
Na druhou stranu, já už mám tím pádem vyměněno prakticky všechno, a byť mám papírově vysoký nájezd, tak mám nové auto Se zachováním výstavního kousku pro příští generace by tak neměl být problém (pokud to nerozstřelím někde na NS )
Ty výpadky zapalování dělají s oblibou cívky (už jsem je měnil 2x), i když samozřejmě není vyloučena ani ta svíčka nebo vstřik. Prohazovat svíčky/cívky mezi sebou je lepší mezi prvním a druhým bankem (jeden bank jsou válce 1, 2 a 3; druhý bank válce 4, 5 a 6), protože občas výpadek zapalování na jednom válci rozhodí chod motoru tak, že vypíše chyby pro celý bank. Takže tu jedničku přehoďte třeba se čtyřkou nebo pětkou (šestka je blbě přístupná). A měl bys to řešit hned a moc s tím nejezdit, nespálené palivo při vynechávajícím zapalování může celkem rychle odrovnat katalyzátory, což potkalo mě a není to levná sranda.
Na druhou stranu, já už mám tím pádem vyměněno prakticky všechno, a byť mám papírově vysoký nájezd, tak mám nové auto Se zachováním výstavního kousku pro příští generace by tak neměl být problém (pokud to nerozstřelím někde na NS )
Re: BMW Divize
Už několikrát se mi povedlo pokazit den šoférům v podmotorovaných prémiích Proto jsem si pořídil O3 RS v nenápadné stříbrncemmira píše:ti garantuji, ze ten v te O nejel naplno. zkousel jsem neco podobneho s RS240 a 3er nemel sancipavproch píše:2.0TSI v RS oftáce III vs. 316i neska ráno z RpR do Pindule = 1:1
nebyl sem schopen mu odskočit, on nebyl schopen ňa dojet (nahoře kilošede, mno spíš kiloosumdesát....)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.