Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ja mam rad tohle video, jde pekne videt, ze auto si to dokaze srovnat i samo ...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kolegovi dneska při couvání profík vzal s sebou Citrouse a to byl jen náklaďák, bez přívěsu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
no co...víš, jak je to složité s tím couvat?!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jaké auto? Obecně? Před 22lety se objevovalo MSR v Octavii1.gen, vozový park je průměrně starý v CZ 15let, a jsou auta, co tohle měly mnohem dříve a Audi má MSR někdy "od převratu"_sulcik_ píše:Pouštět plyn v takovejchle situacích není úplně ideální, protože auto začne brzdit motorem.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
jj, takže když pojedu na sněhu s něčím, co má MSR, na vytočenou trojku a natrvdo pustím plyn, tak se mi rozhodně nerozhodí celé auto, protože se mi (mmjn.) přenese relativně zásadním způsobem váha?
Takže ano, z mého pohledu v krizovce si buď věřím ->řídím plyn+volant nebo si nevěřím, tak spojka a volant. FWD x RWD, v tomhle případě je to fuk. Ale pustit za zhoršených podmínek (sníh, mokro, nedejbože v prudší zatáčce) úplně plyn mi přijde jako poukázka na průser. Já vím, moderní auto leccos pochytá samo, i se sebevětší lopatou za volantem, ale není potřeba mu házet klacky pod nohy svým lemplovitým chováním.
Takže ano, z mého pohledu v krizovce si buď věřím ->řídím plyn+volant nebo si nevěřím, tak spojka a volant. FWD x RWD, v tomhle případě je to fuk. Ale pustit za zhoršených podmínek (sníh, mokro, nedejbože v prudší zatáčce) úplně plyn mi přijde jako poukázka na průser. Já vím, moderní auto leccos pochytá samo, i se sebevětší lopatou za volantem, ale není potřeba mu házet klacky pod nohy svým lemplovitým chováním.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Na videu není to co popisuješ. Vidím spiše Multitronic v A4 a ten nebrzdí motorem nijak zásadně ani na videu ani i kdybys podřadil o dva dolů na sněhu či vodě v zatáčce, natož treba ubráním plynu na rovině v efficiency kdy je plachtění, jedině to lze do smyku dostat plnym plynem a volantem a to bys musel mít přemapované ESC OFF.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Prodleva od pusteni plynu a nejakeho intenzivnejsiho brzdeni je u novych aut s euro456.. pomerne dlouha a plynula, takze si nemyslim, ze pustit plyn v zatacce, by mel byt problem.
Pravda vyděsí
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No nevim teda. Když mám plnej a najednou ho pustím, tak to semnou nehezky mlátí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
mozno to je preto ze 90% sukromnych dizlov na SVK nikdy v zivote neslo cez 3000rpm
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To dopad poněkud hůře něž náš tiguan (profík, kamjonista - a to ani necouval, jen říznul nájezd - ho otevřel jak kunzervu, dyž měl asi 3 měsíce...)oxik píše:Kolegovi dneska při couvání profík vzal s sebou Citrouse a to byl jen náklaďák, bez přívěsu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.