Onboard videa
Re: Onboard videa
Ja myslim, ze ve skodovce moc dobre vi, ze ve velkych firmach s tema pleckama jezdi regionalni obchodaci Jsem rad, ze sis nechal vysvetlit, ze ten system je proste napikacu musel bych s tim do oe, ty jednotky jsou pozamykane, supervag, ani vcds se tam nedostanou. Musel jsem do skodovky kuli blbe aktivaci tempomatu, dulezite z boleslavi objednat kod a online pres jejich diagnostiku ho tam naklepat, teprve potom lze zasahovat do funkci komfortni jednotky. Na dvojkovou ovci stacila za 1500,- packa s kabelazi a pustit to pres jakoukoliv cracklou delphinu, tak tady to je akce za 9000,- v ofic cenach..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Kavis: je to tak. Tohle je základní model, čili shit. Audi to umí třeba nastavovat v různých úrovních reakce a hlášení. Golf ani Touareg ne.
Jak s tím systémem rostu od R36, tak je to víc a víc “safety”
Jak s tím systémem rostu od R36, tak je to víc a víc “safety”
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Na tourane 2016 sa to cez radio da nastavit tusim na 3 urovne, a zda sa mi ze aj vypnut
Tak co tak, z 30 000km to zapiskalo 2x... Raz ked sa z bocnej cesty strcilo auto iduce o 50kmh menej, a ja som nebrzdil lebo som mal v plane ho obehnut... A druhy krat ked auto zabilo brzdu ked zacala blikat zelena...
Tak co tak, z 30 000km to zapiskalo 2x... Raz ked sa z bocnej cesty strcilo auto iduce o 50kmh menej, a ja som nebrzdil lebo som mal v plane ho obehnut... A druhy krat ked auto zabilo brzdu ked zacala blikat zelena...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nepleteš si ACC s Braking guard asistentem?
V Audi jde i vypnout nebo vypnout jeno varování...
V Audi jde i vypnout nebo vypnout jeno varování...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Tak me to za 16 tisic piskalo minimalne 20x tusil sem, ze to je jednoduse shit a neni to zavada
Re: Onboard videa
Hele tvoje trajektorie vede do předjížděného, chápeš to? Systém vidí na radaru překážku a řízení směruje do ní, proto poplach.Kavis píše:Bere to jakoby moc zesiroka. V leve zatacce to rve temer pokazde, kdyz clovek predjizdi, protoze si mysli, ze do nej chces vrazit.
Musíš jezdit tak, aby tvoje trajektorie nebyla v té dráze překážky. Když nemůžeš v levotočivé jet v protisměru, tak si nejdřív najeď z dálky paradoxně co nejvíc doprava, abys ve svém pruhu získal prostor na vyhýbání předjížděnému následně doleva a v vzdálenosti, kdy to hlásí poplach, měj kola vytočená doleva, takže najíždíš kolem na středovou čáru, systém vidí úhel natočení volantu a trajektorie není v kolizní situaci a poplach se nekoná. Je to stejný princip jako natáčení trajektorie na parkovací kameře. Já vím co mi napíšeš, že ho míjíš půl autem v protisměru a hodí to kotvu. Stane se ale to proto, že nemáš volant "natočený od předjížděného" a radar bere širokou rezervu v odstupu. Lepší je ho míjet v té vzdálenosti před poplachem tak, že se vzdaluješ od něj a samozdřejmě ideální je ho míjet z velké dálky v jiném pruhu s velkým odstupem, to je nejlepší, ale to všichni ví.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Ja mam tenhle system v obou autech a funguje dobre. Staci pochopit, ze kdyz ridic umyslne (pridava plyn) zkracuje vzdalenost smerem do prekazky, navic bez blinkru nebo natocenych kol, tak holt system nemuze vedet jestli usnul, chysta se spachat sebevrazdu nebo jen planuje predjeti na desitky cm.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Ja celou dobu rozumim, co chces rici, ale jde o to, ze to je jak nekdo poznamenal nastaveno prilis priposrane. V tomto pripade ten predek auta miri na prekazku po urcitou dobu vzdy, at si najedes jak chces a i kdyz objizdis s rezervou, tak to obcas zacne rvat. Nevim presne jaka data si to z ruznych jednotek bere, ale treba, ze uz davno brzdim a mam vyhozeny blinkr, ze budu prekazku objizdet, tudiz na situaci na silnici reaguju to statecne ignoruje, protoze bych podle nej mel asi brzdit vic, to samy mi nekdy prijde, ze si to ty data ze snimace natoceni volantu nebere, nebo si je vyklada nejak po svem nevim jak reaguji pokrocilejsi systemy, nez je tento zaklad, takze nemam srovnani.
Re: Onboard videa
Ja bych to tipoval na mix informaci z radaru, predni kamery, polohy pedalu, polohy volantu a blinkr.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Jak jsem psal je to fabia, takze nejaky zakladni osekany system bez kamery. I ve videu sem blinkr mel a rvalo to az v momente, kdy jsem zatacel mimo to predjizdene auto, je otazka jak rychle to umi na ty data reagovat.