Zdravím, poslední dobou mě trápí jedna věc, začalo mi dělat bordel ložisko na pravým zadním kole, dělá takovej praskavej zvuk (na 100% je to ložisko, dělá to i se sundaným třmenem) nějak jsem začal hlídat teplotu náboje, abych nevyhořel, ložisko budu kupovat nový, otázka zní jak je to s teplotou náboje, kolik stupňů je tak provozní teplota? Nikdy jsem to nekontroloval a dnes jsem zděšeně zjistil, že ani na jednom naboji na zadním kole nejde udržet ruka... Kotouče bych pochopil, jezdím svižně, ale že by se ložisko tolik zahřívalo? potřeboval bych nějak vědět zhruba jak moc se zahřívá... Jestli jsou na výměnu obě, nebo jen jedno, přece jen vyhodit tady další 2 Tisíce za něco co nepotřebuju.. Protože levé mi nedělá žádný hluk, ani nemá vůli...
Předem moc děkuji za odpověď.
S pozdravem Ž.
Vw bora, zahřívání kol
Re: Vw bora, zahřívání kol
správně fungující ložisko ti kolo zahřeje neznatelně. Takže bych to viděl že i druhý začíná byt KO, a nebo nepřibržďuje ti zadní brzda?
Re: Vw bora, zahřívání kol
Tak hlavně jestli jezdíš aktivně, tak se ti od opakovaného brždění a od horkého kotouče rozehřeje všechno. Já kolikrát neudržím ruku ani disku (ráfku). Dej si 20minutovou jízdu, při které pojedeš ustálenou vyšší rychlostí bez brždění (třeba dálnice v pravém pruhu 95 na tempomat) a pak velmi volně (s minimálním bržděním) někde zastav mimo dálnici. Nejen brzdy, ale i všechno okolo by mělo být studené. Jestli budou náboje pořád horké, tak máš problém.