Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
To už je zanedbadelná odchylka...něco jako plánovaný schodek 60mld a skutečný 6mld
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Par nadcasov to spravi
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
NJN, on už na to člověk nemůže nahlížet jako na auto nižší střední třídy ale na takový malý rodinný supersport.řidičBOB píše:Stejně je to peklocena za Golfa
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
nechci vidět cenu, jestli dají do toho Artíka 410k TSI
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Dva míče s výbavou jen to fikne.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
no, to každopádně...vždyť dneska, když naložíš biTDI nebo 206kW TSI, tak jsi na 1,7mio
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jenže to je pro mě už bohužel neakceptovatelná cena. Za dvě mega si nakonfiguruju Céčkovýho Mercedesa plus mínus podle svých představ. Ano, vím, že je uvnitř menší, ale pro moje potřeby to bude dobré. Dokonce myslím, že za tu cenu nakonfiguruju i slušné Éčko. Možná absolutní hodnota výkonu nebude taková, ale minimálně u toho Céčka půjde přes 300 koní (43 AMG) a z tohoto pohledu podle mě Arteon prostě není konkurence.
Re: Volkswagen obecne
ElXel: Až budeš mít C AMG, ta napiš, do té doby to je teoretizování. AMG nebo Brabus je poklad. I obyčejné MB v plné palbě tvoří procento prodejů a holátka jsou nepoužitelná. Čekačky na individuální konfiguraci jsou nehorázné a dovozce konfiguruje skladová auta pro CZ tak, že až to reálně uvidíš, určitě Ti to nebude vyhovovat.
Rerálně nebudeš v situaci, zda 1.7 Arteon nebo 2.0 C ale budeš tam mít daleko větší skok a běž si to zkusit, to C je podobné charakterem trochu jako A klasse, je to jako polomercedes, hlavně komfort je zvláštní v porovnání s B8 dokonce horší, a třeba A4 je taky komfortem lepší, Mercedes tě bude bavit až za vyšší peníze
Jestli půjdu někdy zase do MB tak jedině vzduch+noční vidění+Laser+motor co má smysl otevírat z 250, a pak to je Mercedes, né parodie, a věř, že budeš řešit, že za to mohl být další barák, né B8
Rerálně nebudeš v situaci, zda 1.7 Arteon nebo 2.0 C ale budeš tam mít daleko větší skok a běž si to zkusit, to C je podobné charakterem trochu jako A klasse, je to jako polomercedes, hlavně komfort je zvláštní v porovnání s B8 dokonce horší, a třeba A4 je taky komfortem lepší, Mercedes tě bude bavit až za vyšší peníze
Jestli půjdu někdy zase do MB tak jedině vzduch+noční vidění+Laser+motor co má smysl otevírat z 250, a pak to je Mercedes, né parodie, a věř, že budeš řešit, že za to mohl být další barák, né B8
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Mě by zajímalo, čím driver teda jezdí. Protože v jednom vláknu básní o TTčku, v dalším o tom, že co nejde 250km/h je mrdka k ničemu a že je potřeba si koupit pořádně motor, pak zas jinde píše že má čtyřválcový MLko, tady mluví o Brabusu, ale jinde píše, že kdo jezdí na benzin je blbec, co neumí počítat a za chvíli adoruje Audiny RS. Se v v tom ztrácim
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 08 led 22:11, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))