Důvod, proč Insignia 2.0T nezrychluje o nějakou sekundu lépe, je zřejmě v emisích. Používají se dlouhé převody (úplně stejné jako u biturbo dieselu, včetně stálého převodu, jsou jen jinak nadefinované okamžiky přeřazení - při 8 stupních si to jednoduše lze dovolit) a řídící jednotka převodovky omezuje přes CAN výkon na první 4 rychlosti. Ani na 5. nedosahuje plného výkonu. Teprve na 6-7-8 je k dispozici 260k, které jsou ovšem opět nad 225 km/h omezovány pomocí řídící jednotky převodovky formou měkkého omezovače max. rychlosti. Pro představu o zpřevodování, na 8. točí motor při 100 km/h 1600 ot/min. Max. rychlost pří pádu z kopce by byla 400 km/h při max. otáčkách 6500 ot/min.
Sdělení od EDS Motorsport: "V současné době pracujeme na programování TCM... Protože je zde podle naší analýzy aktivní omezování výkonu různých převodových stupňů v závislosti na rychlosti jízdy, což funguje něco jako měkký VMAX omezovač!"
Čárkovaně originální stav, plná čára to, co se podařilo z malého turba vymáčknout. Obojí měřeno na 5. stupeň