Má smyls jakoukoliv naftu točit přes 4000?Mr.Semtex píše: Podle Tebe jede 2.0 TDCI lépe v nižších otáčkách a má smysl ho točit přes 4000 ot.? Protože já jsem nic takového nezaznamenal a navíc mi přišel i hlučnější..
Ojeté auto do 350 000,-
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Mr.Semtex: 2,0 TDCI a hlucnejsi? Neznam tissi ctyrvalcovy diesel. Mluvim o 100 kW HDI pouzivanem treba ve Focusu Mk II, ne Fordove 2,0 TDCI, ktery byl tusim v predchozim Mondeu s vykonem kolem 96 kW. Zrovna spektrem vyuzitelnych otacek nevynika, ale je mekky a tedy i dole prijemny, nahore uz moc chuti do zivota nema, ale jemny zustava.
2,0 dCI je nahore lepsi (to tak i musi byt, jinak by z toho ten vykon nedostali), ale je tak tvrdy, hlucny a neprijemny, navic ma dlouhe prodlevy, ze bych ho nechtel ani zadarmo. Pro me byl Megane RS dCi otresny zazitek, vuz za trest.
Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Jinak pochopte, ze se nebavime o nejakem sportaku blizkemu benzinovemu autu Rekl jsem rovnou, ze neco takoveho vubec neexistuje, rozdil mezi ridicskou atraktivitou benzinove a dieselove verze je vzdy propastny. Rec je o snesitelnem dieselovem kompaktu se solidnim vykonem. Podtrhl bych slovo snesitelnem. 2,0 TDCI/HDI je snesitelny, 2,0 dCi z MRS pro me nebyl snesitelny ani trochu. Pouzitelnosti, uzivatelske privetivosti a prijemnosti zde tedy davam prednost pred vykonem.
2,0 dCI je nahore lepsi (to tak i musi byt, jinak by z toho ten vykon nedostali), ale je tak tvrdy, hlucny a neprijemny, navic ma dlouhe prodlevy, ze bych ho nechtel ani zadarmo. Pro me byl Megane RS dCi otresny zazitek, vuz za trest.
Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Jinak pochopte, ze se nebavime o nejakem sportaku blizkemu benzinovemu autu Rekl jsem rovnou, ze neco takoveho vubec neexistuje, rozdil mezi ridicskou atraktivitou benzinove a dieselove verze je vzdy propastny. Rec je o snesitelnem dieselovem kompaktu se solidnim vykonem. Podtrhl bych slovo snesitelnem. 2,0 TDCI/HDI je snesitelny, 2,0 dCi z MRS pro me nebyl snesitelny ani trochu. Pouzitelnosti, uzivatelske privetivosti a prijemnosti zde tedy davam prednost pred vykonem.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Moc ne, ale pár set km to bylo.. Tady je ale koukám jakákoliv další diskuze marná, Vám snad dávají na ty testy úplně jiné auta, než co potom prodávají..pjanda píše:Kolik jste toho najel s Meganem RS dCI?
Právě že, jak kterou..Jelass píše:Má smyls jakoukoliv naftu točit přes 4000?
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Ono je taky rozdíl v čem ten 1.9 JTDm je namontovaný. U Alf 147/GT si evidentně s odhlučněním nikdo moc práce nedal - možná to brali tak že v takovém autě více slyšitelný motor nevadí, nebo chtěli ušetřit hmotnost tlumících materiálů...? Naopak ve 159 nebo Cromě je ten motor odhlučněný velmi dobře, Croma (po zahřátí) s ním není subjektivně hlučnější než třeba Passat 2.0 TDI CR, současný C5 2.2 HDI nebo současný Avensis.pjanda píše:JTDm je podle me dost prumerny diesel se znacne nadsazenou image. Je snad leda relativne efektivni a muze byt vykonny, ale jinak je tvrdy, hlucny a ma velmi uzky rozsah vyuzitelnych otacek.
A nezapomínejme na jednu velkou výhodu 1.9 JTDm: je to spolehlivý motor a případné problémy jsou relativně levně a jednoduše řešitelné: filtr DPF nemá stanovený pevní interval výměny a když na to přijde, dá se ho poměrně snadno zbavit a jezdit bez něj. Vstřikovače jsou odolné a při případné závadě / zanešení se nemusí měnit za nové, lze je repasovat za výrazně nižší cenu...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojeté auto do 350 000,-
PJ: Pokud je 100kw HDI tichý motor, tak bych se hrozně rád zeptal, co máme ve 407?
Nevím jakou verzí jste jezdil, ale ve 407 mi přijde až nedůstojně hlučný a třeba vůči 1.9TDI v Golfu IV mi přijde mnohem nepříjemnější...
Nevím jakou verzí jste jezdil, ale ve 407 mi přijde až nedůstojně hlučný a třeba vůči 1.9TDI v Golfu IV mi přijde mnohem nepříjemnější...
2.9T RWD
Re: Ojeté auto do 350 000,-
ja se do toho nechci michat, sam jsem mel jen jeden diesel a nikdy vice, ale mam jeden postreh. ve sve dobe jsem vedle sve octavie 1.9 TDi sedlal i stejna auta jinych lidi a muj mi presel ze vsech nejtissi. a potvrzovali to pri jizde s mou i majitele tech jinych octavii. pravda , vsechny byly ochipovane, kazda nekde jinde.
neni tedy mozne, aby stejny diesel ve stejnem aute mel v konecnem dusledku jinou hlucnost kvuli treba jinemu zajeti?
neni tedy mozne, aby stejny diesel ve stejnem aute mel v konecnem dusledku jinou hlucnost kvuli treba jinemu zajeti?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Přiznám se, že naše 407 v dobrem stavu není. Jezdí v naprosto nevhodném režimu a nikdy se s ní nikdo moc nemazlil.
Ale hlukem se jí vyrovná snad jen Fordí TDDi, nebo Zetor
Ale hlukem se jí vyrovná snad jen Fordí TDDi, nebo Zetor
2.9T RWD
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Co rikate na tohle CTR EP3? Nejak mi u toho nesedi pocet nalitanych km + cena..huh?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Re: Ojeté auto do 350 000,-
asurr: Ceny slušných EP3 už dolů moc nepůjdou, ale i u slušného kousku tě může překvapit nějaká "blbůstka" za 10-20kKč. Reálně je to už 6leté auto, takže s největší pravděpodobností už nějaký opravy bude vyžadovat. Záleží jak se k tomu předchozí majitel choval, pokud rozumě tak nějaký zásadní problémy by se objevit neměly. Bohužel je to ojetina, takže je to vždy loterie.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojeté auto do 350 000,-
já znam TDCi 103kw a to je taky hrůza
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!