Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Zdá se mi to, nebo driver přikoupil TTčko a za chvíli z něj bude stejná legenda jako ze Zdenyho Outbacku?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Ano, 3 lety dite si naleze samo a pripouta se, ale minimalne prvni dva roky ho tam davas a poutas ty, uz jenom proto, ze sedacka ma sponu s detskou pojistkou a pas po zapnuti je dobry dotahnout. Navic ho tam nebude davat jen on, ale taky mozna manzelka, dost mozna mnohem castejc. O sharanu s posuvnejma dverma tu nikdo nemluvil, ten za ty prachy stejne neni. Ale nakej mensi crossover nebo mpv za ty prachy bude a to jestli davam dite do NX nebo do Giulie je sakra rozdil.driver píše:To jsou kecy s tím dítětem v sedačce.
Měl jsem Multivan a tam zase lezeš "nahoru" a stejně se musíš předklonit, když tam nevlezeš, blbě se zapíná pás, lepší tam vlézt dovnitř.
Mám víc aut a je fakt, že lépe než do Passatu se dává dítě do Sharana, elektrické posuvné vysoké dveře...
V městě k nezaplacení.
Bohužel Sharan je tak široký jako Multivan, parkovací místa jsou strašně malá, musíš parkovat cováním.
Když parkneš čumákem ke zdi, přes ty vysunuté šoupačky a špígl vedlejšího kolikrát nepřelezeš!
Ale jestli mám jet dál než do Školky, tak vždycky pojedu radši Passatem a nemám problém lézt dozadu bez dveří v TT.
Udělám to proto, že minutu trpím a pak hodinu jedu lépe.
A hlavně dítě rychle roste. Ve třech už si umí vlézt do sedačky a když ho to chceš naučit, tak si umí zapnout pás tak jako umí jíst lžičkou. Ale někteří rodiče děcka kurtují i v 6ti, protože nemají čas děcka nic naučit.
Takže po třetím roce života můžeš jezdit v TT a oni si dozadu naskáčou než přijdu k autu, dávno mají puštěnou hudbu, pásy i bufík.
Je to stejné jako kupovat MPV pro 7 abys dítě vozil v prostřední řadě a poslední řadu sedaček měl složenou a vozil tam nesložený kočár. Je to fajn ale na jak dlouho?
Já kočár vozil v autě do 1roku. Za ten rok nejezdíš každý den, a kočár potřebuješ v autě vyloženě párkrát né pokaždé.
Pak jsme začali dítě nosit na ramenou a pak začalo chodit samo+kombinace na ramenou a kočár neznám.
Dítě 20-30kg na zádech, a na sněžku, to je super posilovna
Ale když je někdo lenoch a neunese dítě, bolí ho záda, klidně ať si koupí Crafter
Pokud Crafter stejně potřebuješ a využiješ ho i pro rodinu, super.
Ale kupovat krabici k vůli děckám je nesmysl.
Jediný smysl má velké auto kvůli komfortu, ale né krabice kvůli zapnutí pásu, úkonu co trvá pár sekund a pak se v tom třískáš k moři celý den s tou krabicí, když jsi mohl jet nižším autem rychleji s nižší spotřebou a komfortnějc.
At si kazdej koupi co chce. Vylitany cc je sice supr kara pro pasaka na teplicku, ale na prevoz deti v mestskem a primestskem provozu se nehodi.
K mori s malym ditetem stejne nepojede, protoze to je utrpeni a je 100x lepsi tam letet.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Miluju tu iluzi, že auta jsou jednoznačně na dlouhé cesty nevhodné a zato hromadná doprava je jednoznačně vhodná.
Takové lži slyším neustále.
Kdo má pořádné auto a umí zorganizovat dva tři ostrovy předem, ve správný čas se pohybuje na poloprázdných silnicích bez kolon, tak ty přecpané špinavé letiště s fastfoody nemusí. Radši si sjede někde na mezivýlet do restaurace, kde se vaří z plodin a nesmaží se mražené polotovary. A od 3 let můžeš s dítětem bez problémů jet klidně na Nordkapp nebo do Benátek na gondoly, úplně levou zadní, a s úsměvem, a nemusíš čekat na hotelu s 24h zpoždění, než letadlo přiletí, a pak 3h na kufry, nedejbože že Ti kufry se všemi věcmi přiletí až za 14dní po dovolené někde z HongKongu... To se dneska nemůže stát? To si piš že ano.
Něco ti sdělím.
Každá hromadná stojí za houby, každá!
Jedině individuální má smysl. Až budeš mít své letadlo, bude to pravda, do té doby to je lež, možná jsi nikdy nelítal, jen párkrát letěl, a nic jsi nezažil.
Podle mě prostě koupit pořádné auto a nebo nic ale kupovat plečku je vyhození peněz. Dneska obyčejná Ibiza já nevím 5let stará je šupa. Kdo chce, koupí si Cupra. Kdo chce, tak slabší, ale vybavenou a když jedou rodiče a 1 dítě, tak nemusí do kufru k moři vozit nic. Hlavně tempo autoklima automat možná a pořádný motor a kola a umí to jet 130 i do kopce na 5/6ku a potichu a víc třeba nepotřebuješ když máš malý rozpočet. Dneska jsou obchody přímo u pláže na každém rohu, takže i na ostrovy to je kousek. A kdo potřebuje lepší auto, koupí lepší. Ale jezdit hromadnou, to je pro toho, kdo neví co s časem, žere mekáče, to potom ano. Jak jedeš někam na půl roku, tak je ti půlden či den na letišti fuk
Takové lži slyším neustále.
Kdo má pořádné auto a umí zorganizovat dva tři ostrovy předem, ve správný čas se pohybuje na poloprázdných silnicích bez kolon, tak ty přecpané špinavé letiště s fastfoody nemusí. Radši si sjede někde na mezivýlet do restaurace, kde se vaří z plodin a nesmaží se mražené polotovary. A od 3 let můžeš s dítětem bez problémů jet klidně na Nordkapp nebo do Benátek na gondoly, úplně levou zadní, a s úsměvem, a nemusíš čekat na hotelu s 24h zpoždění, než letadlo přiletí, a pak 3h na kufry, nedejbože že Ti kufry se všemi věcmi přiletí až za 14dní po dovolené někde z HongKongu... To se dneska nemůže stát? To si piš že ano.
Něco ti sdělím.
Každá hromadná stojí za houby, každá!
Jedině individuální má smysl. Až budeš mít své letadlo, bude to pravda, do té doby to je lež, možná jsi nikdy nelítal, jen párkrát letěl, a nic jsi nezažil.
Podle mě prostě koupit pořádné auto a nebo nic ale kupovat plečku je vyhození peněz. Dneska obyčejná Ibiza já nevím 5let stará je šupa. Kdo chce, koupí si Cupra. Kdo chce, tak slabší, ale vybavenou a když jedou rodiče a 1 dítě, tak nemusí do kufru k moři vozit nic. Hlavně tempo autoklima automat možná a pořádný motor a kola a umí to jet 130 i do kopce na 5/6ku a potichu a víc třeba nepotřebuješ když máš malý rozpočet. Dneska jsou obchody přímo u pláže na každém rohu, takže i na ostrovy to je kousek. A kdo potřebuje lepší auto, koupí lepší. Ale jezdit hromadnou, to je pro toho, kdo neví co s časem, žere mekáče, to potom ano. Jak jedeš někam na půl roku, tak je ti půlden či den na letišti fuk
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Tohle kategoricke odsuzovani jednoho, nebo druheho zpusobu dopravy je taky trochu hloupe. 24h cekacka na letadlo a 14 dni na kufry je asi tak pravdepodobna, jako ze uviznes nekde v kolone v tunelu a budes se tam 16 hodin dusit zplodinama bez moznosti odskoceni si/nakupu vody a jidla atd.
Kazdopadne k tematu - Passat a Lancer opravdu nejsou srovnatelna auta. Passat je o tridu vyse, takze je o neco pohodlnejsi, ma o neco hezci interier, ale je samozrejme drazsi a to jak na porizeni, tak na provoz. Ale pokud ho mermomoci chces kvuli interieru, tak ti poradim - CC ma uplne stejny interier, jako normalni Passat. Akorat normalni passat je levnejsi, a nema vzadu tak nizkou strechu, takze je urcite vhodnejsi pro nakladani deti atd.
Jinak pokud si potrpis na interiery, tak treba Chevrolet Cruze, ktereho jsem navrhoval na zacatku, ma v ramci moznosti taky docela hezky vnitrek. https://www.sauto.cz/osobni/detail/chev ... oFrom=list Ale je to auto kategorie Lanceru, takze je to rozumnejsi volba z ekonomickeho hlediska.
Kazdopadne k tematu - Passat a Lancer opravdu nejsou srovnatelna auta. Passat je o tridu vyse, takze je o neco pohodlnejsi, ma o neco hezci interier, ale je samozrejme drazsi a to jak na porizeni, tak na provoz. Ale pokud ho mermomoci chces kvuli interieru, tak ti poradim - CC ma uplne stejny interier, jako normalni Passat. Akorat normalni passat je levnejsi, a nema vzadu tak nizkou strechu, takze je urcite vhodnejsi pro nakladani deti atd.
Jinak pokud si potrpis na interiery, tak treba Chevrolet Cruze, ktereho jsem navrhoval na zacatku, ma v ramci moznosti taky docela hezky vnitrek. https://www.sauto.cz/osobni/detail/chev ... oFrom=list Ale je to auto kategorie Lanceru, takze je to rozumnejsi volba z ekonomickeho hlediska.
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Litam 10-20x do roka (dle mnoztvi prace), eu, asii, us + nakou tu dovolenou, vetsinou pobliz. K tomu najezdim kolem 50-60tkm obema autama, takze bych si dovolil tvrdit ze srovnani mam. A predstava, ze na svy oblibeny misto, ktery na dovolenou vyuzivam jedu 48h autem, misto 5h letu je smesna. Kdyz jsme meli dite maly, tak byl obcas opruz (pro dite i posadku) dojet i do jizerek na chalupu.driver píše:Miluju tu iluzi, že auta jsou jednoznačně na dlouhé cesty nevhodné a zato hromadná doprava je jednoznačně vhodná.
Takové lži slyším neustále.
Kdo má pořádné auto a umí zorganizovat dva tři ostrovy předem, ve správný čas se pohybuje na poloprázdných silnicích bez kolon, tak ty přecpané špinavé letiště s fastfoody nemusí. Radši si sjede někde na mezivýlet do restaurace, kde se vaří z plodin a nesmaží se mražené polotovary. A od 3 let můžeš s dítětem bez problémů jet klidně na Nordkapp nebo do Benátek na gondoly, úplně levou zadní, a s úsměvem, a nemusíš čekat na hotelu s 24h zpoždění, než letadlo přiletí, a pak 3h na kufry, nedejbože že Ti kufry se všemi věcmi přiletí až za 14dní po dovolené někde z HongKongu... To se dneska nemůže stát? To si piš že ano.
Něco ti sdělím.
Každá hromadná stojí za houby, každá!
Jedině individuální má smysl. Až budeš mít své letadlo, bude to pravda, do té doby to je lež, možná jsi nikdy nelítal, jen párkrát letěl, a nic jsi nezažil.
Podle mě prostě koupit pořádné auto a nebo nic ale kupovat plečku je vyhození peněz. Dneska obyčejná Ibiza já nevím 5let stará je šupa. Kdo chce, koupí si Cupra. Kdo chce, tak slabší, ale vybavenou a když jedou rodiče a 1 dítě, tak nemusí do kufru k moři vozit nic. Hlavně tempo autoklima automat možná a pořádný motor a kola a umí to jet 130 i do kopce na 5/6ku a potichu a víc třeba nepotřebuješ když máš malý rozpočet. Dneska jsou obchody přímo u pláže na každém rohu, takže i na ostrovy to je kousek. A kdo potřebuje lepší auto, koupí lepší. Ale jezdit hromadnou, to je pro toho, kdo neví co s časem, žere mekáče, to potom ano. Jak jedeš někam na půl roku, tak je ti půlden či den na letišti fuk
Je tu nekdo dalsi nez driver kdo jezdi 1000+ km streky autem s malym miminem protoze ho to bavi?
Promin, ale z meho pohledu je koupe vylitanyho cc jako rodinnyho auta na cesty s miminem blbost a argumentace o nizsi spotrebe pri ceste do chorvatska bezpredmetna.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Jde o to, odkud jedeš na to letiště. Než z východních Čech dojedeš na Ruzyň + nutná rezerva, protože D1 apod.. + povinná čekačka před odletem. No to už jsem autem někde v Rakousku. A až tam doletíš tak co? Než se dočkáš zavazadel, taxík...
Když jedu autem na noc, tak je to časově nakonec tím autem do 1000km stejný nebo lepší a organizačně jednodušší, nic se nemusí balit, vezmu si co chci, neukradnou mi kapesní nožík a nikdo mi neprohlíží konečník. A cestující spí.
Když jedu autem na noc, tak je to časově nakonec tím autem do 1000km stejný nebo lepší a organizačně jednodušší, nic se nemusí balit, vezmu si co chci, neukradnou mi kapesní nožík a nikdo mi neprohlíží konečník. A cestující spí.
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Uznavam, ze vzdalenost od letiste hraje roli. Me to tam trva 5 - 7 min dle provozuHonza42 píše:Jde o to, odkud jedeš na to letiště. Než z východních Čech dojedeš na Ruzyň + nutná rezerva, protože D1 apod.. + povinná čekačka před odletem. No to už jsem autem někde v Rakousku. A až tam doletíš tak co? Než se dočkáš zavazadel, taxík...
Když jedu autem na noc, tak je to časově nakonec tím autem do 1000km stejný nebo lepší a organizačně jednodušší, nic se nemusí balit, vezmu si co chci, neukradnou mi kapesní nožík a nikdo mi neprohlíží konečník. A cestující spí.
Na druhou stranu, ztraty zavazadel, zruseny lety, telesny prohlidky a dalsi komplikace me potkavaj vyjimecne. A zatim mi to vychazi tak, ze pravdepodobnost komplikaci (doprava, nehody, blby pocasi, atd...) pri ceste autem je nasobne vyssi.
Kdyz vybiram jestli letet nebo jet autem, tak samozrejme zohlednuju i dalsi program, co potrebuju vezt, atd... Je jasny ze na prodlouzenej vikend do rakouska na hory se letadlo nevyplati nikdy a za jinych okolnosti, do jine destinace se na stejne dlouhou cestu vyplati rozhodne. Ale to predpokladam si umi kazdej spocitat.
Ale kdyz se budem drzet tematu, tak 2-3h letadlem s malym ditetem nekam tady pobliz, i za predpokladu treba dalsi hodiny v taxiku/vlaku/na oslovi proste JE jednodussi nez 12h v aute.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Konverzace se nam trosku strhla ve valku aut a verejne dopravy To jsem moc neresil ja nikdy nikam za ČR autem nejel a ani to neplanuji, autobus uz v zivote nevyuziju, nenavidim to a vsude do zahranici uz litam letadlem, ktere je pohodlne a nesrovnatelne rychle oproti ostatnim prostredkum.. s deckem stejne jen tak nikam nepoletime, jinak do ted jsme litali kazdej rok k mori..
Od CC dam teda ruce pryc, me se jen zalibilo v tech AAA... Chevrolet Cruze vypada taky pekne, splnuje me pozadavky, otazka je, jak na tom bude se spotrebou a celkove s vybavou a silou motoru.. vypada to ale, ze bude srovnatelny ve vsech aspektech s Lancerem.. Passat je tedy silnejsi varianta tech vozu na ktere jsem zatim koukal.. Dalsi varianta v te cenove kategorii se mi jeste jevi Mazda 3 a Mazda 6..
Termin porodu mame na zacatku cervence, doufam ze na zacatku jara to auto uz budem mit, abysme se s nim pred malym zajezdili..
Od CC dam teda ruce pryc, me se jen zalibilo v tech AAA... Chevrolet Cruze vypada taky pekne, splnuje me pozadavky, otazka je, jak na tom bude se spotrebou a celkove s vybavou a silou motoru.. vypada to ale, ze bude srovnatelny ve vsech aspektech s Lancerem.. Passat je tedy silnejsi varianta tech vozu na ktere jsem zatim koukal.. Dalsi varianta v te cenove kategorii se mi jeste jevi Mazda 3 a Mazda 6..
Termin porodu mame na zacatku cervence, doufam ze na zacatku jara to auto uz budem mit, abysme se s nim pred malym zajezdili..
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Já to nemyslel zle, a souhlasím, že to nelze generalizovat, ale odmítám iluzi o ideální hromadné dopravě a problémovém autě a v tom vztahu jsem chtěl vyzdvihnout, že kdo si koupí krám, tak s ním nebude nikam jezdit, a bude trpět v hromadné na každou delší jízdu. Proto bych koupil auto, co mi umí jezdit plnohodnotně. CC je super Passat. Lepší než Octavia, ale pokud není aspoň Highline, tak může být horší než luxusně vybavený Superb díky rozvoru a výšce střechy vzadu a tím to končí, není vůbec co vymýšlet, protože nikdy nešlo koupil levně nějaký poklad, vždycky kdo šetří tak koupí krám.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Kdybych mel schvaleny diesel, https://www.sbazar.cz/emach103/detail/2 ... ncer-20did tohle auto beru.. s panem jsem uz i byl v kontaktu.. Jedinej adekvatni motor v benzinu co jsem nasel v ČR je tento https://auto.bazos.cz/inzerat/83735053/ ... -113kW.php kde je spesl motor a jedna se o dovoz z USA.. Ma smysl se na to auto jet podivat? Je to az v Olomouci, coz se sakra projedu z Prahy..