Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
To by mi bylo docela jedno. Imho samosvor > MT. Navic AT ted maji milion prevodu, byvaji kolikrat kratce poskladany, narozdil od manualu ktery toci 170 na 3
Re: Volkswagen obecne
Změny na trhu budou pořád, vždy může nastoupit někdo nový, předem bych nikoho nezatracoval. Za mého raného mládí (ach jo, kde ty léta jsou) bylo audi nic, vw zdaleka neznamenal tolik, co teď, ale dobře si stál opel a lancia. Stačilo 40 let a je vše jinak.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Neblázni, to může říćt můj děda, ale ten to bude garážovat.ctrl_j píše:Vsak si porovnej ceny Arteonu a A5, vypadne z toho cenikovka podobna S5.
Ono to s takovym motorem holt tech 1.8M stat musi.
Jestli máš dát balík do auta, tak budeš denně jezdit ne?
Jakmile to nejede 250 tak to můžeš rovnou jezdit v nějakém Polu.
A pokud jezdíš, tak i 300 se hodí...
Takže DSG 4x4 a nejsilnější motory a teď vybavit...
Passat BiTDI aby se v tom dalo jezdit na úrovni, tak stojí 1.5mega, to platilo v roce 14 stejně jako teď.
Ceny šly trochu dolů ale přibyla výbava.
VW konfigurátor neuvádí třeba kola R20 které má Arteon, ale přes ABT to umíš pořešit.
Tak se doplácí HUD, tak se doplácí desítky i stovky položek i pro nejvyšší výbavu!
Arteon +250.000 ve stejné výbavě, ale už má ACC co čte mapu a kameru, nejen radar ale Arteon je vzadu fakt nízko střechu.
Nejlepší jsou rychlé kombíky, tam je vzadu místo i pro hlavu ale pokud jezdíš sám, tak je daleko lepší nějaké maličké TT
Do A5 když dáš použitelnou naftu, tak to ten slabý 3.0TDI je pro ženskou. A ten silný s výbavou jsi někde hooodně za 2mega.
A A6 je zase mnohem výše a Skové modely Audi, tam jsou ceny úplně o vesmír jinde.
Oni nemají keramické brzdy v ceně S ale za příplatek a bez nich je to úplný nesmysl kupovat S, to Ti řekne každý, kdo v tom jel.
A pokud S6 vybavíš, protočí se Ti panenky a až to budeš mít, a uvidíš A8 tak se zblázníš. Ale i z těch cen.
Mě vždycky dojímá neznalost ceníků příplatků.
Možná to je tím, že ten konfigurátor nevyvolává reálnou představu.
Máš pocit, že už nic nepotřebuješ a pak zjistíš, že Ti chybí půl výbavy!
Pašíků B8 jezdí v česku mraky, a kdo má HUD a větrané sedačky a bufík současně? Vsadím se že nikdo nebo možná 3 auta v republice... Ale všichni vidí že za tu cenu mohli mít A4 A5 a kolik stojí A5 s tou výbavou? To bys se divil... Nedrž se toho co píšu, nemusíš tuhle výbavu mít, ale jde o to, že ty výbavy jsou dneska už tak rozsáhlé, že u Audi je základ Matrix a Noční vidění, nebo progresivní řízení, jinak nemáš Audi ale parodii... Taky není špatné připlatit aktivní stabilizátory, a aktivní pružení, kdy podvozek řídí kamera a čidla. A kupovat nějakou S5 v základu, to Tě přestane bavit za týden a automaticky prodej po záruce a úlet ještě horší, než si to naložit do plna a nechat si to řadu let, protože Ti nebude nic chybět ani když přijde nová generace.
A základ je, že to musí umět jet nad 250, tam se láme chleba.
250 jezdí i Golf
Podle mě jezdit 130 nebo 150 po CZ v autě nad mega je vyloženě vyhazování peněz, ale když už investuješ balík, tak to musí mít význam a to znamená bufík v telefonu, TV a další paráda a to fakt není v ceně žádného High, R nebo GTI či S.
Sorry jako, ale NIKDY neplatilo, že za cenu Passat je A4 A5, akorát co platilo, že si můžeš koupit nějaké holátko s kruhy a nebude v tom ani Android nebo Apple Car...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Asi si moc narocnej na vybavu
Jako kdyz se rychle podivam na cenik A5 a v zakladu ma v dnesni dobe halogeny. To je trapnost.
To i to BMW3 ma LEDky a spoustu dalsi vybavy.
Jako kdyz se rychle podivam na cenik A5 a v zakladu ma v dnesni dobe halogeny. To je trapnost.
To i to BMW3 ma LEDky a spoustu dalsi vybavy.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Volkswagen obecne
Vcelku souhlasím s driverem. Řešil jsem to teď s cenami operáku a tam nabídky typu "Passat od 6 tKč" nebo "BMW od 8tKč" jsou krásné na papíře, ale v reálu jsou výsměchem. Naposledy Passat se žlutýma na 16" se 110kw TDI a nájezdem 15tKm/rok... Heh
Prémie bez motoru a výbavy je k smíchu... (a že jich jezdí)
Prémie bez motoru a výbavy je k smíchu... (a že jich jezdí)
2.9T RWD
Re: Volkswagen obecne
jj. staticky
zrovna u toho bmw se na tom operaku da udelat prijatelna vybava. za tech 196 v ramci joy paketu. prijatelna pro me, muzete to mit jinak. ja tim myslim bud sport line nebo luxury line. ale to je na jine tema:)
zrovna u toho bmw se na tom operaku da udelat prijatelna vybava. za tech 196 v ramci joy paketu. prijatelna pro me, muzete to mit jinak. ja tim myslim bud sport line nebo luxury line. ale to je na jine tema:)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Volkswagen obecne
Ale to me nezajima kolik si tam nebo tam muzes nahazet vybavy, tady byla rec o tom, kolik bude stat to auto v zakladu podle ceniku a jak se VW lehkymi krucky posunuje cenami tam, kam nikdy moc nedosahoval.driver píše:Neblázni, to může říćt můj děda, ale ten to bude garážovat …ctrl_j píše:Vsak si porovnej ceny Arteonu a A5, vypadne z toho cenikovka podobna S5.
Ono to s takovym motorem holt tech 1.8M stat musi.
To ze si musis do Audi v zakladu za 1.6M prihodit vybavu za dalsich 0.5M, aby to nebyla „social edition“ je vec druha a vec treti, ze tech cenikovych 2.1M stejne nezaplatis.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27908
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
250+ je fajn. Prakticky ale k ničemu. Na našich dálnicích se sotva nechá jet víc než 160kmh. To je člověk furt na brzdě, protože národním sportem je, nacpat se do levého, čím rychleji přibližující světla v zrcátku vidím. Jedině, kde se dá jet přes 200 dlouho, je D2 od hranice až skoro po Bratislavu.
A ani v D už to není, co bývalo. Kolikrát x desítek km všechny pruhy cca 100. A když na skopčáka zatroubíš, tak na tebe zavolá Polizei.
A ani v D už to není, co bývalo. Kolikrát x desítek km všechny pruhy cca 100. A když na skopčáka zatroubíš, tak na tebe zavolá Polizei.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time