Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
No moc jsem se neposunul Tak asi budu hledat dal ve stejnych vodach no..
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
1) spotřeba není zásadní náklad v částce, co tvoří provoz vozidla. Lepší je vybrat něco, co neztrácí hodnotu, má levný servis, je v reálně top stavu atd. Mimochodem zrovna sedan je v CZ záruka slušného pádu ceny, lepší je Liftback
2) v DE není kvalita ojetiny dána původem. Autorizák není záruka kvality a privátní zákazník už vůbec ne. V autorizáku jsou často auta, která už při koupi majitel ví, že to tam poveze na výkup. Myslíš, že vypíná Start Stop? Kašle na všechno! Privátní majitel taky nemusí být zaručená koupě. Jak má dvě káry a Ty koupíš to zimní, tak je to pološrot byť to má najeto 80tkm. Druhé auto co má tentýž majitel s dvojnásobným nájezdem, bude zaručeně absolutně jako nové, ale to nebudu vysvětlovat. Kdo to nechápe, ten to nepochopí. Zásada je vybrat dobrý kousek, ale neplatí žádná obecná pravidla. (stav tacho ) Viděl jsem v autorizáku S-line za 50.000euro a v vzduchových filtrech písek, holt okruhy, že...
3) Každý model vozu má kvalitní a nekvalitní varianty motorů a i ty kvalitní se prodávají "před GO" zejména když chceš ušetřit na nákupu. Jestli chceš ušetřit, připlať si na nákupu, ušetříš na servisu následným provozem.
4) Hlavně nekup past jako prodáno nové v CZ, vedená serviska, ale neuvádí se majitel Firma, která řeší jen to, že auta odepisuje, a točí. Stav ji nezajímá, to by jí zvýšilo náklady. Pokud chceš auto, o které někdo pečuje a platí plný servis, tak to něco bude stát. Klidně o desítky proceny vyšší nákupka, ale nebudeš muset měnit motor Třeba dneska si firmy do stejných motorů co priváti dávají oleje 507.00 0W30 protože to určil autorizák. Mají přehraný soft, nebudot to při každé prohlídce negovat. Priváti co auto chtějí mít auto dlouho v top stavu, tak zůstali u 507.00 5W30, co se používal před Dieselgate a soft nepřehrávají, mají zjištěno, že na Dieselgate soft motory méně jedou a více žerou, prostě při každé prohlídce negují aktualizaci a hotovo. Auto je pak jak nové pořád a když ho prodávají, nechápeš, že to je po 10ti letech ve stavu jako by to mělo rok. Jdeš na STK, a nenajdeš nic! Nemáš šanci, protože oni servis dělají poctivě.
5) Nerezignuj na to dobře vybrat, ale vol reálné a skutečné řešení, né pověry a polopravdy, co platily za totáče
Když budeš mít správné priority, jeden den auto rezervuješ a druhý den ho máš doma a jezdíš bez oprav do další STK, potom vyměníš akorát stěrače a jezdíš zase 2 roky. Když budeš mít špatné priority, (malá cena) tak budeš vybírat donekonečna a pak Tě čeká klidně např u TSI výměna filtru pevných částic, turba, hlavy, převodovky, podvozku a zahučíš do toho 250.000 za opravy jen to hvízdne
6-10) Nákupní cena je to poslední, co by tě mělo zajímat. Zajímat tě musí stav. Lepší si vzít částce co máš na auto ještě navíc 100.000 na úvěr a koupit auto jako nové, přeplatit na tom úvěru 5% za rok, a za 2roky vrátíš 110.000.
Je to vždy lepší než koupit o kilo levnější šrot. Potom totiž tu pětku za úroky ročně zaplatíš v autopůjčovně za 3 dny, co máš auto v servisu (Ano, i autorizáky účtují náhradní vozidla, grátis je má jen ten, kdo má uznaný záruční servis, to se povede jednomu z mnoha, většinou je to buď zamítnuto nebo kulance s částečnou spoluúčastí a pak Ti účtují i autopůjčovnu)
2) v DE není kvalita ojetiny dána původem. Autorizák není záruka kvality a privátní zákazník už vůbec ne. V autorizáku jsou často auta, která už při koupi majitel ví, že to tam poveze na výkup. Myslíš, že vypíná Start Stop? Kašle na všechno! Privátní majitel taky nemusí být zaručená koupě. Jak má dvě káry a Ty koupíš to zimní, tak je to pološrot byť to má najeto 80tkm. Druhé auto co má tentýž majitel s dvojnásobným nájezdem, bude zaručeně absolutně jako nové, ale to nebudu vysvětlovat. Kdo to nechápe, ten to nepochopí. Zásada je vybrat dobrý kousek, ale neplatí žádná obecná pravidla. (stav tacho ) Viděl jsem v autorizáku S-line za 50.000euro a v vzduchových filtrech písek, holt okruhy, že...
3) Každý model vozu má kvalitní a nekvalitní varianty motorů a i ty kvalitní se prodávají "před GO" zejména když chceš ušetřit na nákupu. Jestli chceš ušetřit, připlať si na nákupu, ušetříš na servisu následným provozem.
4) Hlavně nekup past jako prodáno nové v CZ, vedená serviska, ale neuvádí se majitel Firma, která řeší jen to, že auta odepisuje, a točí. Stav ji nezajímá, to by jí zvýšilo náklady. Pokud chceš auto, o které někdo pečuje a platí plný servis, tak to něco bude stát. Klidně o desítky proceny vyšší nákupka, ale nebudeš muset měnit motor Třeba dneska si firmy do stejných motorů co priváti dávají oleje 507.00 0W30 protože to určil autorizák. Mají přehraný soft, nebudot to při každé prohlídce negovat. Priváti co auto chtějí mít auto dlouho v top stavu, tak zůstali u 507.00 5W30, co se používal před Dieselgate a soft nepřehrávají, mají zjištěno, že na Dieselgate soft motory méně jedou a více žerou, prostě při každé prohlídce negují aktualizaci a hotovo. Auto je pak jak nové pořád a když ho prodávají, nechápeš, že to je po 10ti letech ve stavu jako by to mělo rok. Jdeš na STK, a nenajdeš nic! Nemáš šanci, protože oni servis dělají poctivě.
5) Nerezignuj na to dobře vybrat, ale vol reálné a skutečné řešení, né pověry a polopravdy, co platily za totáče
Když budeš mít správné priority, jeden den auto rezervuješ a druhý den ho máš doma a jezdíš bez oprav do další STK, potom vyměníš akorát stěrače a jezdíš zase 2 roky. Když budeš mít špatné priority, (malá cena) tak budeš vybírat donekonečna a pak Tě čeká klidně např u TSI výměna filtru pevných částic, turba, hlavy, převodovky, podvozku a zahučíš do toho 250.000 za opravy jen to hvízdne
6-10) Nákupní cena je to poslední, co by tě mělo zajímat. Zajímat tě musí stav. Lepší si vzít částce co máš na auto ještě navíc 100.000 na úvěr a koupit auto jako nové, přeplatit na tom úvěru 5% za rok, a za 2roky vrátíš 110.000.
Je to vždy lepší než koupit o kilo levnější šrot. Potom totiž tu pětku za úroky ročně zaplatíš v autopůjčovně za 3 dny, co máš auto v servisu (Ano, i autorizáky účtují náhradní vozidla, grátis je má jen ten, kdo má uznaný záruční servis, to se povede jednomu z mnoha, většinou je to buď zamítnuto nebo kulance s částečnou spoluúčastí a pak Ti účtují i autopůjčovnu)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Díky za odpověď, leasing si budu brát tak či onak, takže klidně mohu přitlačit.. Neměl by si nějaký konkrétní tip na nějakou káru z výše zmíněných, či klidně nějaký nový?
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mits ... oFrom=list Panove co tento krasavec? Vypada pekne, motor 2.0, jen teda asi vybava bídná a je to nafta... V ČR asi dobrej benzin nesezenu sakra..
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Naftu prostě ne Jen si klidně počkej na dobrej benzín. Podle fotek ti nikdo moc neřekne, chce to vidět
Já třeba měl jasnou představu co chci a to jsem kupoval Focus, kterejch je milion. A stejně jsem sháněl dobrý 3 měsíce, než se našel kus, kterej jsem koupil. A mezitím jsem objel tak 15 dalších Focusů, kde se mi ale vždycky něco nezdálo a nebyli to blbosti.
Takže to chce vybírat a vybírat a potom se jet na ty auta podívat naživo.
Já třeba měl jasnou představu co chci a to jsem kupoval Focus, kterejch je milion. A stejně jsem sháněl dobrý 3 měsíce, než se našel kus, kterej jsem koupil. A mezitím jsem objel tak 15 dalších Focusů, kde se mi ale vždycky něco nezdálo a nebyli to blbosti.
Takže to chce vybírat a vybírat a potom se jet na ty auta podívat naživo.
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Ten jsem jeste narazil na Volkswagen Passat, které jsou silnější a cenově dostupnější.. například https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 66116.html tak možná budu házet očko i po tomto typu
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
to nevim co je za motor
asi nakej z USA, 2.5 petivalec a ma 170ps a ne kw. nejakej nesmysl to cele
asi nakej z USA, 2.5 petivalec a ma 170ps a ne kw. nejakej nesmysl to cele
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Ten Passat je USA typ. Na tom se ti řádně prodraží jakejkoliv ťukanec, protože nikdo nebude mít díly. A kdo ví, co všechno se na tom autě liší. Aby se z toho potom v servisu neposrali.
A pokud si na začátku koukal na Rapid, vem v úvahu, že Passat je o dvě třídy větší auto (Rapid/Fabia->Octavia->Superb odpovídají Polo->Golf->Passat). Je to větší a těžší auto. Míň vydrží gumy, brzdy, dřív se utahá motor. Servis bude mít automaticky nutkání tě natáhnout, protože s relativně novým Passatem tam budeš za vataře. Navíc, Pašík stojí novej milion. Rapid možná 400k. A ty jdeš koupit ojetinu za 170k. Které auto bude v lepším stavu?
Pokud tvoje nároky uspokojuje Rapid, koukej po Rapidech a zbytečně se nežeň do větších a silnější aut. Zbytečné náklady
Ale mimochodem jít po Škodovce a VW je dobrý nápad, zejména kvůli 1) driverova postu. V Čechách je trh s auty hodně pokřiven ve prospěch Škodovky. Stačí se podívat, za kolik se prodávají Octavie a za kolik srovnatelná auta jiných značek. Češi mají škodovky rádi a rádi za ně zaplatí. Což je výhoda při následném prodeji
A pokud si na začátku koukal na Rapid, vem v úvahu, že Passat je o dvě třídy větší auto (Rapid/Fabia->Octavia->Superb odpovídají Polo->Golf->Passat). Je to větší a těžší auto. Míň vydrží gumy, brzdy, dřív se utahá motor. Servis bude mít automaticky nutkání tě natáhnout, protože s relativně novým Passatem tam budeš za vataře. Navíc, Pašík stojí novej milion. Rapid možná 400k. A ty jdeš koupit ojetinu za 170k. Které auto bude v lepším stavu?
Pokud tvoje nároky uspokojuje Rapid, koukej po Rapidech a zbytečně se nežeň do větších a silnější aut. Zbytečné náklady
Ale mimochodem jít po Škodovce a VW je dobrý nápad, zejména kvůli 1) driverova postu. V Čechách je trh s auty hodně pokřiven ve prospěch Škodovky. Stačí se podívat, za kolik se prodávají Octavie a za kolik srovnatelná auta jiných značek. Češi mají škodovky rádi a rádi za ně zaplatí. Což je výhoda při následném prodeji
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Ta 2.5 mi taky prisla divna, navic takhle silne auto uz ma velikou spotrebu.. ja chci sehnat do 2.0 s tim ze 1.8 bude asi optimalni.. zaklad furt beru slusnou spotrebu.. ja mam vuci skodovce averzi, jelikoz ji ma kazdej, ale chapu, ze co se provozu a servisu tyce, je to nejlevnejsi varianta.. na tom passatu se mi hrozne libi bezovej interier, to je neco, za co bych si klidne priplatil.. Videl jsem to zatim jen u Alfa romey a ted tento typ..,
A jeste u tech passatu i treba mazdy 3 hodne narazim na automatickou prevodovku, tomu uplne neverim, mam se tomu vyhybat, nebo jaky na to mate nazor? Ja osobne to nikdy nezkousel a s razenim problem nemam, ba naopak me bavi, treba na svetlech, co nejrychlejsi vyrazit a rychle zaradit..
A jeste u tech passatu i treba mazdy 3 hodne narazim na automatickou prevodovku, tomu uplne neverim, mam se tomu vyhybat, nebo jaky na to mate nazor? Ja osobne to nikdy nezkousel a s razenim problem nemam, ba naopak me bavi, treba na svetlech, co nejrychlejsi vyrazit a rychle zaradit..