Ok, tak orezlost nasere, no. Tam naskakujou stovky a tisíce. U 156 mi to celkem minulo, ale na 147 se z výměny tlumičů stala malá generálka zadku. Něco nejde, tak se to musí říznout. Vesměs veškerý šrouby nový. Stojeji dost samy o sobě. Pak když už je to rozebraný, tak proč nevyměnit ještě tohle...mmira píše:jsem rad, ze pobavil. je to cele takova sranda. kdybych o to auto opravdu stal, tak me ty penize nestvou. prusvih je, ze je "navic", tak me to spis otravuje.
diskuzi jsem necetl, uz to dlouho nedelam, protoze to obvykle je samy dement. tak si z ni opravdu nic nedelam.
jinak servisy si vybiram, v autorizaku to bylo jen jednou, poprve, kdyz uz jsem nevedel, jak projit pres ty emise. pak italmotori, kde to trvalo vecnost, navic to mam z ruky. tak to posilam ke kornerovi (http://www.autokorner.cz/web/). ty opravy jsou drahe ne kvuli nahradnim dilum, ale kvuli orezlosti podvozku. vzdy jsou na tom tuny hodin za praci.
alespon, ze je s tim docela radost jezdit.
Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
TSs
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Závady cos měl dejme tomu jsou dejme relativně standardní, ale na druhou stranu ti řeknu, že ty ceny za ty úkony jsou fakt hodně vysoké.
Jen namátkou
a na závěr se opět jen potvrzuje vše výše vypsané
Nebudu se vtom patlat. O moje peníze nejde, ale zkus popřemýšlet zda tě opravdu jen nedojí. Jinak odkud jsi, možná bych ti mohl doporučit nějaký jiný servis.
Jinak nemáš auto vyfocené zespodu? Zajímalo by mě, který nosník je shnilý.
Jen namátkou
Prošlo mi rukou několik snad i desítek 156 a nikdy žádná jednotka Airbagu špatná nebyla, vadný spoj v RJ je problém u ABS Bosch 5.3 to stačí i napsat do google. Jinak samozřejmě diagnostika ti přesně ukáže kde je problém s airbagem, stačí na to kabel za dvě stovky a aplikace je zadarmo a z diagnostikuješ si v podstatě celé auto. Pokud ani tohle v tom servise neudělali tak to nemá cenu dále komentovat.že za občas problikávající kontrolku airbagu může vadný spoj v řídicí jednotce airbagů a že mi ji příště za 4 000,- Kč vymění.
nakonec to byl jen špatný konektor pod sedadlem
Chladič vody stojí úplně nic proti jiným autům a výměna na všech 156 je práce na max. dvě až tři hodiny.byl to rozpadlý chladič, s nímž byl nahrazen ještě nějaký výměník u hlavy motoru, to vše za 14 000,- Kč.
a na závěr se opět jen potvrzuje vše výše vypsané
Celý stabilizor je opět, velmi levný. Ale je naprostá pitomost ho měnit celý. Stabilizátor je uložen ve dvou pouzdrech a ty světe div se stojí jako oběd Ty pouzdra vyrábí i powerflex, strongflex a asi dalších tisíc výrobcůJde o nějaké uložení stabilizátoru, pro které neexistuje náhrada a musí se měnit celý stabilizátor. Na cenu jsem se bál zeptat, stejně se ji dozvěděl. Opět přes 10 000,- jen za díl.
Nebudu se vtom patlat. O moje peníze nejde, ale zkus popřemýšlet zda tě opravdu jen nedojí. Jinak odkud jsi, možná bych ti mohl doporučit nějaký jiný servis.
Jinak nemáš auto vyfocené zespodu? Zajímalo by mě, který nosník je shnilý.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Kdyz si nekdo koupi povoz pro radost, jako x ty auto, tak chapu, ze cena servisu ho asi moc trapit nebude. Zrovna tak je nekdy lepsi sverit auto nekomu, kdo se za vic penez postara o auto komplet a ten nepromrhany cas (a ze ho muze bejt hodne kdyz clovek bydli na spatnym miste) se venovat praci (a vydelat nepomerne vic nez nakej rozdil v servisech) nebo se sbalit a jet na hory dite ucit lyzovat napriklad. Myslim ze to je daleko lepsi investice nez nekonecny sjizdeni netu a eshopu v honbe za tou nejlevnejsi tyckou stabilizatoru.
Jsem majitelem alfy zatim chvilku, ale uz jsem si stihl vsimnout kolik existuje majitelu, ktery to auto maj hlavne proto aby se v nem mohli neustale vrtat a furt se o tom nekde radit s virtualnima kamosema na internetu.
Prijde mi, ze bejt alfistou je tak trochu diagnoza. Vsichni se tvarej, ze jsou to nejlepsi auta na svete, ale proc to uz nikdo nevi. Nedavno jsem si povidal s kamaradem, kterej v tom frci taky, kterej me v zasade vnuknul se zajimat o Giulii a ten se po 2 letech co se to auto vyrabi a ja ho po xty vezl divil, ze to ma pohon zadnich kol
No a to neustaly mavani na sebe...
Jsem majitelem alfy zatim chvilku, ale uz jsem si stihl vsimnout kolik existuje majitelu, ktery to auto maj hlavne proto aby se v nem mohli neustale vrtat a furt se o tom nekde radit s virtualnima kamosema na internetu.
Prijde mi, ze bejt alfistou je tak trochu diagnoza. Vsichni se tvarej, ze jsou to nejlepsi auta na svete, ale proc to uz nikdo nevi. Nedavno jsem si povidal s kamaradem, kterej v tom frci taky, kterej me v zasade vnuknul se zajimat o Giulii a ten se po 2 letech co se to auto vyrabi a ja ho po xty vezl divil, ze to ma pohon zadnich kol
No a to neustaly mavani na sebe...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
pod tohle se podepisujuhonziss píše:Kdyz si nekdo koupi povoz pro radost, jako x ty auto, tak chapu, ze cena servisu ho asi moc trapit nebude. Zrovna tak je nekdy lepsi sverit auto nekomu, kdo se za vic penez postara o auto komplet a ten nepromrhany cas (a ze ho muze bejt hodne kdyz clovek bydli na spatnym miste) se venovat praci (a vydelat nepomerne vic nez nakej rozdil v servisech) nebo se sbalit a jet na hory dite ucit lyzovat napriklad. Myslim ze to je daleko lepsi investice nez nekonecny sjizdeni netu a eshopu v honbe za tou nejlevnejsi tyckou stabilizatoru.
Jsem majitelem alfy zatim chvilku, ale uz jsem si stihl vsimnout kolik existuje majitelu, ktery to auto maj hlavne proto aby se v nem mohli neustale vrtat a furt se o tom nekde radit s virtualnima kamosema na internetu.
Prijde mi, ze bejt alfistou je tak trochu diagnoza. Vsichni se tvarej, ze jsou to nejlepsi auta na svete, ale proc to uz nikdo nevi. Nedavno jsem si povidal s kamaradem, kterej v tom frci taky, kterej me v zasade vnuknul se zajimat o Giulii a ten se po 2 letech co se to auto vyrabi a ja ho po xty vezl divil, ze to ma pohon zadnich kol
No a to neustaly mavani na sebe...
paatuju si, jak si kdysi goes slavnostně koupil AR 156 2.5 s tím, že nespolehlivost alfy je pomluva... a do 14 dnů auto vracel, protože odešel motor
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tak goesovi to kleklo lidskou chybou. Asi jako většina Alf.
TSs
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
honziss: mluvis mi z duse. ja mam stesti v nestesti v tom, ze to "jen financuju". do servisu to vozi jeden muj nadseny "pomocnik", tak s tim neztracim cas.
dallen: mozna jsem to napsal spatne, ale tu jednotku jsem menit nenechal. ono se to v podstate spravilo samo, kdyz jsme nekam jeli cela rodina, tedy bylo obsazene i sedadlo spolujezdce. po par hupech to shaslo a uz nerozsvitilo.
pro zajimavost, oprava chladice byla presne za 13 430, z toho 6 800 material (3000 chladic, zbytek nejaky vymenik na hlave motoru), zbytek prace.
ten stabilizator jsem samo za ty penize opravit nenechal, mam v umyslu nechat si to nekde zvednout a sam se podivat na to, co tam mlati.
jinak je mozne, ze si ze me ti hulinaci udelali dojnou kravu, ale pri prvnim porovnani (vymena rozvodu) byla jejich nabidka srovnatelna s cenou u italmotori. jsem z olomouce, takze pokud mas tip, sem s nim. na spodku neni uplne shnile nic, jen sem tam orezly flek. alespon tak tomu bylo v lete, kdyz mi to u italmotori ukazovali
dallen: mozna jsem to napsal spatne, ale tu jednotku jsem menit nenechal. ono se to v podstate spravilo samo, kdyz jsme nekam jeli cela rodina, tedy bylo obsazene i sedadlo spolujezdce. po par hupech to shaslo a uz nerozsvitilo.
pro zajimavost, oprava chladice byla presne za 13 430, z toho 6 800 material (3000 chladic, zbytek nejaky vymenik na hlave motoru), zbytek prace.
ten stabilizator jsem samo za ty penize opravit nenechal, mam v umyslu nechat si to nekde zvednout a sam se podivat na to, co tam mlati.
jinak je mozne, ze si ze me ti hulinaci udelali dojnou kravu, ale pri prvnim porovnani (vymena rozvodu) byla jejich nabidka srovnatelna s cenou u italmotori. jsem z olomouce, takze pokud mas tip, sem s nim. na spodku neni uplne shnile nic, jen sem tam orezly flek. alespon tak tomu bylo v lete, kdyz mi to u italmotori ukazovali
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
To je přesně ono - ano, chladič za 3k je v pohodě, 3k za to blbý sběrný potrubí a 800 za náplň taky, ale 7k za devadesátiminutový úkon?
Z hlavy teď nevím, jak je to přesně u 156ky, ale stáhnout dvě hadice, odpojit kabely a husí krky, sundat horní příčku, rozšroubovat sestavu chladič-klimachladič-sahara, přeskládat to a v opačnym pořadí zase složit prostě není práce za 7k ani v autorizáku
Na druhou stranu chápu, že se v tom nechceš vrtat doma.
Z hlavy teď nevím, jak je to přesně u 156ky, ale stáhnout dvě hadice, odpojit kabely a husí krky, sundat horní příčku, rozšroubovat sestavu chladič-klimachladič-sahara, přeskládat to a v opačnym pořadí zase složit prostě není práce za 7k ani v autorizáku
Na druhou stranu chápu, že se v tom nechceš vrtat doma.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
2 mmira: naprosto ti rozumim, taky jsem driv mel vic aut, ale postupem casu jsem prisel na to, ze vyjde levnejc casteji tocit novy auta (novy me vzdycky na par mesicu zabavi) nez jich drzet vic, navic auta v prvnich 12-24 mesicich vetsinou fungujou at je to co je to...
Obecne jsem za poslednich par let prisel na to, ze cim min mam veci, tim jsem stastnejsi
Obecne jsem za poslednich par let prisel na to, ze cim min mam veci, tim jsem stastnejsi
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ta myšlenka (o autech) má jednu (velkou) díru: neska už není CO nového kupiť..... bohužel.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
No tak místo nový 3er za mega a čtvrt kup něco, co by tě taky mohlo bavit, třeba:
https://www.tipcars.com/audi-rs4/kombi/ ... 70070.html
A máš třičtvrtě milionu (+nějaké drobné za garančky,na které nemusíš) na to, abys to udržel v chodu dalších 250kkm. Když neklekne motor, tak by to mohlo vyjít, ny?
https://www.tipcars.com/audi-rs4/kombi/ ... 70070.html
A máš třičtvrtě milionu (+nějaké drobné za garančky,na které nemusíš) na to, abys to udržel v chodu dalších 250kkm. Když neklekne motor, tak by to mohlo vyjít, ny?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))