Ojeté auto do 350 000,-
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Koukam, ze tento konkretni kousek ma automat, tak jeste neco bez nej Ale smer je spravny...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Okok, zkusim o tom sehnat vice infa a schvalne casem napisu k cemu sem nakonec doputoval
Diky mockrat za trpelivost a nasmerovani : )
Diky mockrat za trpelivost a nasmerovani : )
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Když už diesel s náznakem sportovních genů, co takhle Alfu 147 popř. GT s motorem 1.9 JTDm a pokud možno ve verzi Q2 se samosvorem? Když nic jiného, tak to celkem jede, moc nežere a ten samosvor potěší.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojeté auto do 350 000,-
JTDm je podle me dost prumerny diesel se znacne nadsazenou image. Je snad leda relativne efektivni a muze byt vykonny, ale jinak je tvrdy, hlucny a ma velmi uzky rozsah vyuzitelnych otacek. 2,0 HDI/TDCI se zdaleka nerovna, jakykoli JTD bych nesnesl v zadnem pripade.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojeté auto do 350 000,-
A já bych zase naopak řekl, že TDCI nejsou narozdíl od například renaultích dCi nebo od hondí 2.2 i-DTEC zrovna zábavné motory. dCi a i-DTEC mají podstatně lepší chod a větší použitelný rozsah otáček, takže pro trochu sportovnější jízdu jsou daleko lepší..
PJ: Ta úchylka na Focusy má i nějaké jméno? Dá se to léčit?
PJ: Ta úchylka na Focusy má i nějaké jméno? Dá se to léčit?
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Mr.Semtex: To neni zadna uchylka, poznal jsem prakticky vsechna auta na trhu v teto tride za poslednich 10 let, zvazil pro a proti a toto je muj nazor. Nic vice za tim nemusite hledat, zaklad v psychickych prolemech to nema Samozrejme muzete mit nazory jiny...
2,2 i-DTEC od Hondy je dobry, ale dava se jen do poslednicho Civicu, ktery technicky o rad nize nez Focus. Navic se s nim auto projevuje znacne nedotacive, coz se u Focusu v takove mire nedeje. U dCi zalezi na vykonove verzi, rec tu byla o 2,0 dCi z MRS, ktery je hlucny, tvrdy, ma velke prodlevy a zejmena v nizkych otackach nefunguje, takze o nejakem vetsim rozsahu pouzitelnych otacek se mu ani nezda.
Ono take neni dCi jako dCi a TDCI jako TDCI. Ty TDCI o kterych ja mluvim jsou 1,6 HDI a 2,0 HDI, primo motory od Fordu uz tak dobre nejsou. Ani pozdeji 2,2 HDI neni tak dobre jako 2,0. Podobne to plati u dCi, i kdyz jsou od jednoho vyrobce.
Ve srovnani ve srovnani Focusu 2,0 TDCI a Meganu RS 2,0 dCi nemam o vitezi pochyb, navic to je jen motor, zbytek auta rozdil jeste zvetsi. Za 2,2 i-DTEC bych se i primlouval, ale posledni Civic je absolutne nesportovni volba, takze hledame-li neco jako "sportovne ladeny dieselovy kompakt, se kterym se da jezdit", vidim malo cest a jednu jsem naznacil.
2,2 i-DTEC od Hondy je dobry, ale dava se jen do poslednicho Civicu, ktery technicky o rad nize nez Focus. Navic se s nim auto projevuje znacne nedotacive, coz se u Focusu v takove mire nedeje. U dCi zalezi na vykonove verzi, rec tu byla o 2,0 dCi z MRS, ktery je hlucny, tvrdy, ma velke prodlevy a zejmena v nizkych otackach nefunguje, takze o nejakem vetsim rozsahu pouzitelnych otacek se mu ani nezda.
Ono take neni dCi jako dCi a TDCI jako TDCI. Ty TDCI o kterych ja mluvim jsou 1,6 HDI a 2,0 HDI, primo motory od Fordu uz tak dobre nejsou. Ani pozdeji 2,2 HDI neni tak dobre jako 2,0. Podobne to plati u dCi, i kdyz jsou od jednoho vyrobce.
Ve srovnani ve srovnani Focusu 2,0 TDCI a Meganu RS 2,0 dCi nemam o vitezi pochyb, navic to je jen motor, zbytek auta rozdil jeste zvetsi. Za 2,2 i-DTEC bych se i primlouval, ale posledni Civic je absolutne nesportovni volba, takze hledame-li neco jako "sportovne ladeny dieselovy kompakt, se kterym se da jezdit", vidim malo cest a jednu jsem naznacil.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Já si furt nemyslím, že CTR 8G není skvělý auto, ptž jestli je z půlky tak nedotáčivý jako normální 8G tak to nechceš
JTDečka jsou spolhlivý, jakej maj využitelnej rozsah nevím, což se nedá říct o dřívějších TDCi, kde se sypaly vstřiky a elektornika motoru, jak to je u nových netuším.
JTDečka jsou spolhlivý, jakej maj využitelnej rozsah nevím, což se nedá říct o dřívějších TDCi, kde se sypaly vstřiky a elektornika motoru, jak to je u nových netuším.
Naposledy upravil(a) Jelass dne ned 03 dub 09:15, celkem upraveno 1 x.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Já teda nejsem zrovna milovník dieselů, ale jel jsi v tom vůbec?pjanda píše: U dCi zalezi na vykonove verzi, rec tu byla o 2,0 dCi z MRS, ktery je hlucny, tvrdy, ma velke prodlevy a zejmena v nizkych otackach nefunguje, takze o nejakem vetsim rozsahu pouzitelnych otacek se mu ani nezda.
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Jiste, vice nez bych si sam pral. Mel jsem to kdysi na srovnani s O2 RS TDI...
Jestli si o Meganu RS dCi myslite, ze ma mekky a tichy motor se sirokym rozsahem pouzitelnych otacek, tak mame uplne jina meritka Moje se ale zakladaji na tom, co se na trhu take nabizi... Vedle 2,0 TDI 125 kW se to lepsi jevit muze, ale dobre, natoz pak nejlepsi to rozhodne neni.
Jestli si o Meganu RS dCi myslite, ze ma mekky a tichy motor se sirokym rozsahem pouzitelnych otacek, tak mame uplne jina meritka Moje se ale zakladaji na tom, co se na trhu take nabizi... Vedle 2,0 TDI 125 kW se to lepsi jevit muze, ale dobre, natoz pak nejlepsi to rozhodne neni.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojeté auto do 350 000,-
Ano, vedle 2.0 TDCI od Fordu/PSA mi ten 2.0 dCi přijde daleko blíže chování benzínu, ať už rozsahem použitelných otáček, tak lineárním projevem výkonu.. Podle Tebe jede 2.0 TDCI lépe v nižších otáčkách a má smysl ho točit přes 4000 ot.? Protože já jsem nic takového nezaznamenal a navíc mi přišel i hlučnější..pjanda píše:Jestli si o Meganu RS dCi myslite, ze ma mekky a tichy motor se sirokym rozsahem pouzitelnych otacek, tak mame uplne jina meritka Moje se ale zakladaji na tom, co se na trhu take nabizi... Vedle 2,0 TDI 125 kW se to lepsi jevit muze, ale dobre, natoz pak nejlepsi to rozhodne neni.
Nebo tady mluvíme ještě o nějakém jiném motoru?
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x