Ojeté auto do 100 000Kč
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Má pravdu ten chlapec. Já jsem ze z jedný zkoušky v zimním semestru taky neodjel
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
LichPetr píše:HondaMan: Místo psaní jak špatná kombinace To je, jsi mi klidně mohl napsat jiné a lepší řešení. Píšu tam i jiné značky, které bych bral. Předem děkuji.
Problém je, že sis to (vzhledem k rozpočtu) lepší řešení sám vyřadil z výběru a chceš za ty peníze koupit místo zachovalého nebouraného auta bouranou vraždu na konci životnosti...LichPetr píše: Jelikož jsem student, potřebuji: Nižší provozní náklady - nafta
Rozhodně nechci: Francouze
Btw, já celá svá studia odjezdil s benzinovou 1.6 a rozhodně mě to finančně nezruinovalo (týdně 320 km, takže zhruba jako ty). Vlastně s tím autem jezdím spokojeně doteď . Zato, když se ti u starého dieselu vysere turbo, vstřiky a dvouhmota, jsi v kelu najisto. Navíc, u nafty budeš mít dražší POVko kvůli objemu, což v případě mladých lidí s malým nebo žádným bonusem může být podstatný rozdíl, který sníží nebo úplně zruší úsporu na nákladech na palivo.
něco tohohle typu je podle mě ideální volba rozumu: https://www.sauto.cz/osobni/detail/peug ... oFrom=list (307 po faceliftu je spolehlivé auto)
15 000 zůstane na první servis (olej, rozvody, nějaké drobnosti jako brzdové destičky atd.). Bonusem je možnost nákupu pneumatik v těch nejběžnějších a tedy nejlevnějších rozměrech (195/65/15 nebo 205/55/16). To taky pár tisíc na sadě může ušetřit oproti nějakým netypickým rozměrům.
Rychlost zabíjí!
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Noldo: Teď jezdím s tou sekačkou (Nissan Micra II. 48kW) se spotřebou 6l/100km a to je to motor 1.0i, takže pokud dokážeš jezdit s něčím alespoň nad 70kW se stejnou spotřebou, máš můj respekt. Každopádně já bych s tím byl schopný jezdit snad za 7l/100km Naftový motor jako 1.9TDi, potom co jsem se ptal majitele Alfa Romeo 156 i motor 1.9 JTD, dokážou tyto motory na delší cesty i kousek přes 4l/100km. To už je rozdíl citelný a zrovna tyhle motory jsou známý držáci. U startování bohužel tato nevýhoda je.
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
aikoN: Asi to vzdávám a počkám až někdo z okolí prodá jakékoli auto za přátelskou cenu. Každý radí něco jiného a myslím, že kdyby se psalo co rozhodně nebrat, že se tu všechny rady navzájem znegují a nebude z toho nic. Jeden má dobré zkušenosti s touto značkou, pro druhého to bylo utrpení a naopak třeba u jiné. Hold musí mít člověk štěstí a nezáleží ani tak na značce. Každopádně všem děkuji a kdyby měl někdo ještě svoje doporučení, i tak pište a já s radostí přečtu a odpovím.
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
S 1,6kou 74kw sa okolo tých 6 jazdiť dá. Ale chce to poznať trasu, nebrzdiť do dedín a celkovo si vyvinúť taký dospelácky jazdný štýl, ale stále je to jazda zarovno s premávkou, čiže po okreskách 80-120. Keby to auto bolo nižšie, alebo malo dlhšie prevody, či modernejší motor, tak to išlo ešte nižšie. A ja teda hlavne nejazdím po dialniciach, preto sú tie čísla také pekné.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/730888.html
Myslím si, že s podobnou spotrebou zajazdí hociaká 1,6. Od oplu a fordu aj 1,8 a pár deci, pol litra nad bude fordácky 2,0.
Micru nepoznám, ale ak to žerie podobne ako napr. 1,4 v ibize, či 1,2 vo fábií a jazdíš za 6 tak nafťáky za 4 jazdiť nebudú a to ani tie najúspornejšie ako 1,5dci.
Na rovnakej trase si A4ka 2,0 tdi 125 kw vypýtala 5,5l/100, čiže len o pol litra menej. Ale bola to rýchlejšia jazda, takže sa to zle porovnáva.
Môj tip by bol nájsť si mechanika, ktorému veríš. Nájsť auto z okolia, ukecať predajcu aby ste auto zobrali tvojmu mechanikovi, ktorý ti povie, koľko do toho asi nasypeš. Takže pozerať vyslovene po kusoch a nie po modely ako takom.
Zrovna vyššie spomínaný peugeot má výhodu, že budú v najlepšom stave a ak vozíš ľudí tak v kombíku je úžasne veľa miesta.
Mne sa viac páči Astra H, alebo Focus 2.
Za dobrú cenu boli aj Fiaty stillo. Všetky spomínané majú spolahlivé benzínové motory a pomerne lacné diely bez strašiakov.
Ak by si chcel niečo o triedu vyššie tak Mondeo 1,8 alebo 2,0. Peugeot 407, alebo možno aj opel Vectra.
A na benzínových autách je ešte fajn, že nemusíš radiť, na tú krátku 5ku to udrží rýchlosť už pri 60km/h a do 80 je to tichučké.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/730888.html
Myslím si, že s podobnou spotrebou zajazdí hociaká 1,6. Od oplu a fordu aj 1,8 a pár deci, pol litra nad bude fordácky 2,0.
Micru nepoznám, ale ak to žerie podobne ako napr. 1,4 v ibize, či 1,2 vo fábií a jazdíš za 6 tak nafťáky za 4 jazdiť nebudú a to ani tie najúspornejšie ako 1,5dci.
Na rovnakej trase si A4ka 2,0 tdi 125 kw vypýtala 5,5l/100, čiže len o pol litra menej. Ale bola to rýchlejšia jazda, takže sa to zle porovnáva.
Môj tip by bol nájsť si mechanika, ktorému veríš. Nájsť auto z okolia, ukecať predajcu aby ste auto zobrali tvojmu mechanikovi, ktorý ti povie, koľko do toho asi nasypeš. Takže pozerať vyslovene po kusoch a nie po modely ako takom.
Zrovna vyššie spomínaný peugeot má výhodu, že budú v najlepšom stave a ak vozíš ľudí tak v kombíku je úžasne veľa miesta.
Mne sa viac páči Astra H, alebo Focus 2.
Za dobrú cenu boli aj Fiaty stillo. Všetky spomínané majú spolahlivé benzínové motory a pomerne lacné diely bez strašiakov.
Ak by si chcel niečo o triedu vyššie tak Mondeo 1,8 alebo 2,0. Peugeot 407, alebo možno aj opel Vectra.
A na benzínových autách je ešte fajn, že nemusíš radiť, na tú krátku 5ku to udrží rýchlosť už pri 60km/h a do 80 je to tichučké.