BMW Divize
Re: BMW Divize
No to jsem idiot tak v tom případě bych skočil po sestrihrnku bez debat
Re: BMW Divize
nestálo by za zkusit se dealera zeptat, jestli by BMW manual fakt neumělo? když to nabízej v kupé..
Re: BMW Divize
Upřímně, nic mi do toho není, ale tuhle logiku fakt nechápu. Přídavný chladič (který používá miliarda lidí na světě na sportovních autech) je pro tebe bastl, ale že tam liješ úplně jiný olej je ok? Jasně, je to řídká long life sračka, ale on ten motor je na to dělaný a změnit tak podstatnou věc mi nepřijde moc ok. Proč to říkám - to samé řeší lidi kupříkladu na Nissanech (370Z, GT-R), kde se olej v motorech či převodovkách taky přehřívá, a všude zní stejné rady - zachovat původní olej, ale zkrátit intervaly výměny a přidat chladič.pavproch píše:0w-30 LL a intervaly 30tis
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW Divize
k te teplote oleje - jeho zmena nemusi nutne vest k vyssi teplote. v cupre jsem hned po prvni vymene 0w-30 nahradil za CFS 5w-40. teplota sla o par stupnu dolu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Jestli to bereš jako rodinný vůz a líbí se tě GC, tak to vem i v automatě. ZF auto je paráda. Nebudeš litovat. A ber tuto radu od někoho, kdo měl X5 40d xDrive v ZF automatě a teď má M140i v manuálu....Koubes píše:Retron: bude to fungovat jako rodinný auto, takže kupé ne. Varianta je pouze GC a sedan. Jinak díky za info. Mám na přemýšlení ještě dost času.
Re: BMW Divize
Ještě mě napadlo.....GC 430i v manuálu v nabídce je. 185kW, 0-100 5.9sec., takže to není také zrovna nějaké trc trc....ale není to šestihrnek, to je fakt....
Re: BMW Divize
To je fakt naivní představa...Sajmik píše:nestálo by za zkusit se dealera zeptat, jestli by BMW manual fakt neumělo? když to nabízej v kupé..
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
olda: 430i GC je v dvojici ve výběru. Automat určitě nechci, tomu se budu bránit, dokud to půjde. Právě proto už mám výběr auta tak značně omezen... V dnešní době sedan/liftback se silnějším benzínem a manuálem začíná být velká rarita.
Díky všem, jsem si vědom toho, že na R6 s manuálem je asi poslední možnost, nepočítám-li M3/4. Na 2. stranu hraje roli i rodinné použití auta, kde skladnost kufru liftbacku je prostě někde jinde- 2 malé děti, ale kočár už netřeba... Budu si to muset důkladně vyzkoušet, to je jasné.
Proto popravdě zvažuju z Reichu přes BMW Premium Selection i lehce jetou 435i GC, ta se s manuálem sehnat občas dá.
Díky všem, jsem si vědom toho, že na R6 s manuálem je asi poslední možnost, nepočítám-li M3/4. Na 2. stranu hraje roli i rodinné použití auta, kde skladnost kufru liftbacku je prostě někde jinde- 2 malé děti, ale kočár už netřeba... Budu si to muset důkladně vyzkoušet, to je jasné.
Proto popravdě zvažuju z Reichu přes BMW Premium Selection i lehce jetou 435i GC, ta se s manuálem sehnat občas dá.
Re: BMW Divize
A to se mi jeví, jako nejlepší řešení.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Marek Zrak: jako je, ušetřím cca. 400k proti novýmu, ale nemůžu si auto nakonfigurovat podle sebe. A sehnat nečernou nebílou, nejlíp modrou Estoril, popř. individual zajímavou barvu bude fakt oříšek...