BMW Divize
Re: BMW Divize
Otci kámoše budiž omluvou, že to byl učitel humanitních věd. Ale ty jako kovaný strojař nakonec taky tak skončíš. Tak dlouho se chodí se džbánem....
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Sem si vědom všech strojařských souvislostí (a je mi to jedno, bo generálka výměnným způsobem - celý drivetrain tam pude nový)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
No a až tam dáš ten nový motor, budeš ho provozovat stejně jako ten dosavadní a modlit se, aby něco vydržel, anebo k němu dokoupíš přídavný chladič oleje, aby se nepřehříval?
Ain´t nobody got time for that
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Mna by skor zaujimal ten "zajazdievaci" proces toho buduceho motora...lebo tento dostaval sodu od zaciatku (chudak)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Nejaka zrada tam isto bude ked sa ten motor nedozil ani 250 000km. Nech uz je rezim akykolvek.Snowman000 píše:Mna by skor zaujimal ten "zajazdievaci" proces toho buduceho motora...lebo tento dostaval sodu od zaciatku (chudak)
Re: BMW Divize
Na jednom autě mi odešly vstřiky při 134kkm, na druhém praskla hlava při 110kkm. Co já bych za čtvrt milionu dal.
*teda ani jedno z nich nebylo BMW a dohromady stály to co Pavlovo 3er možná tak při započtení inflace, ale stejně
*teda ani jedno z nich nebylo BMW a dohromady stály to co Pavlovo 3er možná tak při započtení inflace, ale stejně
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
@charger: žádnej bastl nebude, po zájezdu dostane zase CFS 5w40 (odolnost do 140 st C) a výměny á 15tis
@snow: měl jsem zcela nedávno zajímavou debatu s člověkem, kterého živí motorsport s modrobílou vrtulí... a přesvědčil mě, tentokrát ho zajedu jinak.... ten "brutus" zájezd (už se tu o tom psalo víckrát, principielně: nové auto, první start, zahřát a postupně 40-60-80-100% + redline, to celé 3-4 x a je zajeto + výměna woleje a filtru) totiž bere ohled jen na "zajetí" pístů a válců, a vůbec nebere v potaz šály ojnic.... proto mi to "umřelo/umírá" už při 1/4mil km..... a doporučil mi to zajet takle:
- první náplň - jakýkoli (obyčejný) wolej 5 nebo spíš 10w-40
- první start, zahřát pomalou jízdou a pak s !proměnným! (zatížením i otáčkama) najet prvních 400 km (zatížení do 50%, otáčky do 5000) v JEDNÉ JÍZDĚ!!!!!
- vypnout, vyspat se a druhý den: druhý start, prvních cca 300 km proměnné zatížení a otáčky postupně až do redline (ale ještě ne pod plným plynem!), potom postupně přidávat na zátěži až někde při ODO 1000-1200 km to opakovaně dostat do redline pod 100% plynem - opět v rámci JEDNÉ JÍZDY!!!!!!!
- hned potom (bez VYCHLADNUTÍ!!!!!) vyměnit wolej a filtr za 5w-40 CFS a je zajeto
(čili asitakle to zajedu, čili první dva dny s "novým" = 1500 km téměř nonstop/ve dvou jízdách)
@snow: měl jsem zcela nedávno zajímavou debatu s člověkem, kterého živí motorsport s modrobílou vrtulí... a přesvědčil mě, tentokrát ho zajedu jinak.... ten "brutus" zájezd (už se tu o tom psalo víckrát, principielně: nové auto, první start, zahřát a postupně 40-60-80-100% + redline, to celé 3-4 x a je zajeto + výměna woleje a filtru) totiž bere ohled jen na "zajetí" pístů a válců, a vůbec nebere v potaz šály ojnic.... proto mi to "umřelo/umírá" už při 1/4mil km..... a doporučil mi to zajet takle:
- první náplň - jakýkoli (obyčejný) wolej 5 nebo spíš 10w-40
- první start, zahřát pomalou jízdou a pak s !proměnným! (zatížením i otáčkama) najet prvních 400 km (zatížení do 50%, otáčky do 5000) v JEDNÉ JÍZDĚ!!!!!
- vypnout, vyspat se a druhý den: druhý start, prvních cca 300 km proměnné zatížení a otáčky postupně až do redline (ale ještě ne pod plným plynem!), potom postupně přidávat na zátěži až někde při ODO 1000-1200 km to opakovaně dostat do redline pod 100% plynem - opět v rámci JEDNÉ JÍZDY!!!!!!!
- hned potom (bez VYCHLADNUTÍ!!!!!) vyměnit wolej a filtr za 5w-40 CFS a je zajeto
(čili asitakle to zajedu, čili první dva dny s "novým" = 1500 km téměř nonstop/ve dvou jízdách)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
No tak pokud považuješ napravení špatné vlastnosti jednotky za bastl, tak amen s motorem Jaký tam má být origo olej?
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW Divize
Tak treba ten treti motor uz zajedes jako clovek i kdyz ta nova varianta mi zni 1000x lip nez ta tva puvodnipavproch píše:@charger: žádnej bastl nebude, po zájezdu dostane zase CFS 5w40 (odolnost do 140 st C) a výměny á 15tis
@snow: měl jsem zcela nedávno zajímavou debatu s člověkem, kterého živí motorsport s modrobílou vrtulí... a přesvědčil mě, tentokrát ho zajedu jinak.... ten "brutus" zájezd (už se tu o tom psalo víckrát, principielně: nové auto, první start, zahřát a postupně 40-60-80-100% + redline, to celé 3-4 x a je zajeto + výměna woleje a filtru) totiž bere ohled jen na "zajetí" pístů a válců, a vůbec nebere v potaz šály ojnic.... proto mi to "umřelo/umírá" už při 1/4mil km..... a doporučil mi to zajet takle:
- první náplň - jakýkoli (obyčejný) wolej 5 nebo spíš 10w-40
- první start, zahřát pomalou jízdou a pak s !proměnným! (zatížením i otáčkama) najet prvních 400 km (zatížení do 50%, otáčky do 5000) v JEDNÉ JÍZDĚ!!!!!
- vypnout, vyspat se a druhý den: druhý start, prvních cca 300 km proměnné zatížení a otáčky postupně až do redline (ale ještě ne pod plným plynem!), potom postupně přidávat na zátěži až někde při ODO 1000-1200 km to opakovaně dostat do redline pod 100% plynem - opět v rámci JEDNÉ JÍZDY!!!!!!!
- hned potom (bez VYCHLADNUTÍ!!!!!) vyměnit wolej a filtr za 5w-40 CFS a je zajeto
(čili asitakle to zajedu, čili první dva dny s "novým" = 1500 km téměř nonstop/ve dvou jízdách)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW