No, na ten ford se půjdu mrknout, ale není to žádná sláva.
Ten renault je stále sedan. To jen pro východní evropu ho pojmenovali grand coupe. Aby to líp znělo
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Díky za info, projedu se v obou verzich a uvidím jak na tom jsou.
ano je to opravdu rozdíl i v jiných materiálech, je to poznat na první pohledPozoris píše:U sedanu vím, že se dělá v Turecku. Ovšem je to opravdu takový rozdíl v provedení? Je opravdu hůře zpracovaný nez v HB? A HB se vyrábí kde? Právě prostorově by ten hatchback stačil, ale... vyplatí se to brát v 1.6 ste benzín? Jinou motoritaci do těch peněz jsem nenašel.
A co se ti na té ceně nezdá? V poměru cena/výbava je na tom lépe možná tak Dacie, nic jiného. Za ty peníze lze koupit s poměrně výkonným motorem 1.6VTi, k tomu dálkový centrál, klimatizace, všechna okna v elektrice, rádio s BT, vyhřívané přední sedačky a čelní sklo, kožený volant, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, litá kola, zadní parkovací senzory atd. Co za tuhle cenu dostaneš u konkurence? Vždyť i třeba srovnatelné Tipo bude minimálně o 50 tisíc dražší. Měl jsem C-Elyseé nějakou dobu jako náhradní auto a rozhodně jsem z toho neměl dojem, že by to byl nekvalitně zpracovaný krám. Naopak, kromě víka kufru na mě působilo jako bytelně postavený vůz. Low cost to je - jsou tam použité výběhové a jednoduché komponenty, jejichž vývoj se už dávno zaplatil a je možno je tedy prodávat levně, ale není to tak, že by tam třeba oproti C4 byl propastný kvalitativní rozdíl. Nelze od toho samozřejmě čekat moderní vymoženosti, avšak co tam je, funguje dobře.x2005 píše:Označení low cost není nic hanlivého. Je to jen zařazení v rámci nabídky automobilky. C-Elysee vs. C4. Příapdně P301 vs P308. Nebo třeba Rapid vs Octavia. To je konstatování faktu. Jen musí low cost být správně naceněný, aby to dávalo ekonomicky smysl.