Stejna zkusenost s mondeem 2009...tam jak to ukazovalo range pod 100 km, tak byl nejvyssi cas hledat pumpu, to auto melo vaznej problem s pocty. Nejpresnejc ukazovala dojezd cupra a stejne mela pri dojezdu 0 jeste 3l v nadrzi.x2005 píše:Na firmě bylo jedno Mondeo minulé generace, u kterého jsem preventivně odečítal 75km z deklarovaného dojezdu. Protože u Mondea dojezd 50km = fakt prázdná nádrž. Proti tomuhle je libovolný koncernový palubní počítač naprostý balzám na nervy.
Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
A4ka mi ukazovala 0 a najel jsem ještě 7km dál už jsem neriskoval, po zkušenosti kdy první nový Mini Cooper dojezd 30 a pěkně jsem se prošel dva kilaky po D1 tam a zpět
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Řeknu vám, že frantíci to tedy berou (nebo alespoň v roce 2002 brali) z úplně opačné strany. Minulý týden jsem zkusil jet až na doraz, protože ručička ležela už skoro na suchu, ale kontrolka pořád nesvítila, tak jsem zkoušel, jestli něco není špatně. Hladové oko sepnulo při nějakých cca 50km dojezdu dle palubního počítače. Po dalších 10km už palubní počítač neukazoval nic, tak jsem natankoval a stejně se vlezlo jen 49,8l (nádrž 60l).
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Ford je/byl tímhle pověstný. Ve firmě jsme měli Tranzita, který když dosáhl 1/4 nádrže, tak ručička začala stoupat. Když dostoupala na 1/2 bylo sucho. Kolega takhle zůstal v noci na FR dálnici cestou na lyže...
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Já to auto nakřivo měl. Vždycky když beru "doma", tak si dám pod kolo špalíček a narvu to až po okraj. Protože doma mám takovou speciální slevovou kartičku. Rodný list se tomu říká ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
S Transitem jsem se o prázdninách něco najezdil (tak 3-4 kkm) a vždycky mi říkali, že jestli to bude žrát "moc" tak mi to strhnou. Tak jsem jezdil docela pianko, ukazatel stavu nádrže se moc nehýbal, tak jsem měl radost. Až vždycky při dotankování jsem čuměl jak Okamura na uprchlíka. Bylo to nějaký rozbitý
E: Mimochodem, moje matka je velmi úsporná a jezdí na ONO. Auta mění po 100k a jezdí pianko, takže kvalita paliva ji moc nebere. A tam naopak čumím. Do auta co má psanou 50l nádrž, se občas podaří nacpat i přes 65. Zkoušel jsem to s více auty, za různých teplot (ale vždy u stejné pumpy, akorát jiného stojanu) a vždy se mi podařilo natankovat o dost víc než je udávaný objem nádrže. To pak není těžké mít super cenu za litr![Thumbs down :-q](./images/smilies/112.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
S Transitem jsem se o prázdninách něco najezdil (tak 3-4 kkm) a vždycky mi říkali, že jestli to bude žrát "moc" tak mi to strhnou. Tak jsem jezdil docela pianko, ukazatel stavu nádrže se moc nehýbal, tak jsem měl radost. Až vždycky při dotankování jsem čuměl jak Okamura na uprchlíka. Bylo to nějaký rozbitý
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
E: Mimochodem, moje matka je velmi úsporná a jezdí na ONO. Auta mění po 100k a jezdí pianko, takže kvalita paliva ji moc nebere. A tam naopak čumím. Do auta co má psanou 50l nádrž, se občas podaří nacpat i přes 65. Zkoušel jsem to s více auty, za různých teplot (ale vždy u stejné pumpy, akorát jiného stojanu) a vždy se mi podařilo natankovat o dost víc než je udávaný objem nádrže. To pak není těžké mít super cenu za litr
![Thumbs down :-q](./images/smilies/112.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Nejsou to nahodou nejkontrolovanejsi pumpy v CR?
ja jsem u nich jednu dobu celkem casto tankoval, a niceho jsem si nevsiml. Celkem casto jsem pocital spotrebu na nadrzi, takze tam bych si toho asi vsiml. Co se kvality tyce, tam moc nepomuzu, jede to celkem vpohode i na E85 bez upravy ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
co se realneho vs papiroveho objemu nadrzi tyce, myslim ze vyroba je jeste stale celkem alchymie. Jsou pomerne uzke tolerance na rozmery v mistech uchytu a kontaktu s karoserii, ale co se objemu tyce tak litr neni zadna mira![Nerd :-B](./images/smilies/26.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
co se realneho vs papiroveho objemu nadrzi tyce, myslim ze vyroba je jeste stale celkem alchymie. Jsou pomerne uzke tolerance na rozmery v mistech uchytu a kontaktu s karoserii, ale co se objemu tyce tak litr neni zadna mira
![Nerd :-B](./images/smilies/26.gif)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Taky že v mondeu mi hladový oko svítí už při 140km dojezdu
Jinak ONO u nás je naprosto ok, tankuju tam dělníka, vždycky plná, litry odpovídají, auto necuka jako po shellu a prostě všechno ok.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Jinak ONO u nás je naprosto ok, tankuju tam dělníka, vždycky plná, litry odpovídají, auto necuka jako po shellu a prostě všechno ok.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Starý Renult Megane rv2002 odečítal na palubáku dojez do 50km. Pak už svítilo jen "------". Ale dalo se ještě těch zbylých 50km ujet a furt to nechcíplo.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Takhle to mají i Fiaty.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Tak většina (nebo dnes všechna) auta mají ještě přes ventilek připojenou další pomocnou nádrž kvůli roztažnosti paliva. Jde jen o to, jestli se ji podaří zaplnit či nikoliv. U Sharana 2003 lze pistolí ventilek nadzvednout a pomalu tam nacpu od vypnutí pistole ještě 10-14 litrů, takže 200km dojezdu navíc. Jinak palubák přesný a při dojezdu 0 to ještě k pumpě dojede. Běžně tankuju 70-75 litrů na nějakých 1000-1100km. Nádrž je psaná 70 litrů.