Ja som mozno moc citlivy na take kedze vacsinou XV striedam s nejakym novym a casto velkym (Golf a vyssie) VAG a vtedy vynikne rozdiel v sposobe ladenia DE aut a JP. Obcas proste zadrnci nejaky plast v palubke, mne konkretne ako sa spaja A stlpik s palubkou a taktiez od 160 vyssie uz prenika dost hluku od vetra takze moc rychlejsie s tym nejazdim...a najvacsi rozdiel je od podbehov, kedy kamienky v XV idu pocitovo rovno na plech, ale v DE je to odtlmene dalsimi asi 5timi vrstvami a je to take jemne bubnovanie kdesi daleko...jarka píše:A co si mám představit pod víc to drnčí a hučí??? To je snad jediná věc, kterou bych ignácovi vytknul - hluk. Možná se pojedu svézt a uvidím... Díky.
Pri tej 2.0R bude mozno trochu problem aj iba 5st. prevodovka, preto ta nie uplna vhodnost na dialnice.
Treba vyskusat, ale myslim, ze oproti Ignacovi to bude aj tak slusny skok