BMW Divize
Re: BMW Divize
Jako pravdou je, že když už benzínovou 1er pro petrolheada, tak 130i (135i). Ono udržovat bávo v top stavu něco stojí, tak je potřeba, aby tyto náklady byly vyváženy rozumným protiplněním (což 6válec splní určitě, u 120i už bych si tím ale nebyl jistý).
Re: BMW Divize
Tak 320i na operak je o korunu drazsi nez 320ix
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
Takže připlatíš korunu a máš lepší auto? A to se vyplatí! Nedali by ti tam, třeba za další pětikačku, nějakaj šestihrnek?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Ale to je právě ono, já nepotřebuju top stav ani ho nechci udržovat, auto musí být mechanicky ok a na 5 let to musí být spolehlivý dělník, který ideálně pobaví (tak jak mám teď ingise sport). Bohužel já nejsem úplně ideální majitel pokud jde o top stav, estetiku u daily neřeším a výbava je mi fuk (bohužel takový trochu prase ).Spectral píše:Jako pravdou je, že když už benzínovou 1er pro petrolheada, tak 130i (135i). Ono udržovat bávo v top stavu něco stojí, tak je potřeba, aby tyto náklady byly vyváženy rozumným protiplněním (což 6válec splní určitě, u 120i už bych si tím ale nebyl jistý).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
6ti hrnek tam je jen 330d a to je za +6k ccaStepan píše:Takže připlatíš korunu a máš lepší auto? A to se vyplatí! Nedali by ti tam, třeba za další pětikačku, nějakaj šestihrnek?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
jarka: Já tě varoval 1er má svoje bolístky. Třeba se ti ucpe ostřikovač zadního skla. A on se ti ucpe. Vykašleš se na to a necháš to být, nebo to budeš opravovat? Jednou dvakrát to rozebereš a pročistíš. Potřetí vyměníš trysku. Počtvrté zjistíš, že vyhnila vnitřní část trubičky, která prochází okolo motorku a jediná možnost opravy je ji vyměnit. V kompletu s celým motorkem, protože jinak než jako komplet to BMW nedodává
V pravém podběhu předního kola je poměrně velká díra pro kabelový průchod, ovšem neutěsněná průchodkou (prostě je tam díra do motorového prostoru. Tou dírou se do motorového prostoru dostává bordel a vlhkost od kola. V motorovém prostoru v místě díry prochází tlaková trubka klimatizačního okruhu. A jak je ta trubka v tom místě pořád pod vlivem vlhkého bordelu, co přilítává tou dírou, tak tam prorezne a chladivo uniká. Budeš jezdit bez klimy, nebo to opravíš?
A bohužel to není jen o ostřiku zadního skla nebo trubce klimy. Jsou to cca 10 stará auta, nelze říci, že by vynikala zrovna nadstandardní spolehlivostí a BMW si ty díly nechá velmi draze zaplatit. Určitě to vyžaduje podstatně nákladnější péči než Ignis, a pokud ti to nevynahradí úžasnými zážitky, tak by tě to mohlo začít brzo štvát.
V pravém podběhu předního kola je poměrně velká díra pro kabelový průchod, ovšem neutěsněná průchodkou (prostě je tam díra do motorového prostoru. Tou dírou se do motorového prostoru dostává bordel a vlhkost od kola. V motorovém prostoru v místě díry prochází tlaková trubka klimatizačního okruhu. A jak je ta trubka v tom místě pořád pod vlivem vlhkého bordelu, co přilítává tou dírou, tak tam prorezne a chladivo uniká. Budeš jezdit bez klimy, nebo to opravíš?
A bohužel to není jen o ostřiku zadního skla nebo trubce klimy. Jsou to cca 10 stará auta, nelze říci, že by vynikala zrovna nadstandardní spolehlivostí a BMW si ty díly nechá velmi draze zaplatit. Určitě to vyžaduje podstatně nákladnější péči než Ignis, a pokud ti to nevynahradí úžasnými zážitky, tak by tě to mohlo začít brzo štvát.
Re: BMW Divize
Je hezký jak sis vybral zrovna tyhle dvě věci (klima a zadní ostřikovač ): v Ignisu klima (praskl chladič - kamínek, zima, už nevím) >> jezdím už asi 3.rokem bez klimy (no problem), zadní ostřikovač (praskla hadička) >> kašlu na to, stěrač samo běhá. Tohle beru u daily jako blbosti, hlavně musí motor bežet jak má, převodovka řadit, topení topit, brzdy brzdit a řízení zatáčet, pak jsem takový to spokojený prasátko . Samo všechny důležitý věci jsou měněny klidně i preventivně... Prostě dělník.
PS: ale děkuju za ty tipy, to se hodí.
PS: ale děkuju za ty tipy, to se hodí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
To Spectral: Nemas tam este nieco? Je to celkom zabavne ale aj poucne citanie
To Jarka: Ja bych do tej 120i kludne isiel...da sa to zohnat za zaujimave prachy, len tych 120i moc neni...
To Jarka: Ja bych do tej 120i kludne isiel...da sa to zohnat za zaujimave prachy, len tych 120i moc neni...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Kedysi davno som nad tym autom tiez uvazoval, ale odradil ma nezazivny prejav motora a spotreba blizka 130i. A bolo ich fakt malo. Inak podvozkovo aj posedom mi to bolo site na mieru, len ten motor maril cely potencial auta. 130i bude v tomto smere uplne idealna volba.
Re: BMW Divize
Mohu se zeptat na detaily? Co je to za operak?mattonecz píše:Tak 320i na operak je o korunu drazsi nez 320ix
Ja jsem nic rozumneho zatim na BMW nikde na netu nevidel, za hole 320xd 16k mesicne