Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
To se čte lépe než pohadka na dobrou noc... gratulace.
2.9T RWD
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Tak super !!!!
A to bylo furt keců, jak se to roztažením kurví a je to ta nejposlednější možnost...A hovňo. Kdyby se to udělalo hned, měl jsi týden volno
Tak moc gratuluju a někdy hoď i foto. Táta byl na w123 zatíženej, měli jsme jich postupem času asi 5 + pak koupil ještě w114 ve 200D, ale to byla zoufalost Ale dodnes mi ta typická vůně interiéru Meercedesů hlodá někde vzadu v hlavě a nutí mě přemýšlet o w124 v kombíku...A ty malé detaily w123..Ty kruhové ventilační otvory, nebo třeba ta klička na šíbru...To je prostě dětství
P.S : Ne, táta nebyl ani člen KSČ, natož vekslák, akorát jsem dřív rozenej (87) a on začal v 90.vozit auta ze Švajcu a vydrželo mu to skoro 20let.
A to bylo furt keců, jak se to roztažením kurví a je to ta nejposlednější možnost...A hovňo. Kdyby se to udělalo hned, měl jsi týden volno
Tak moc gratuluju a někdy hoď i foto. Táta byl na w123 zatíženej, měli jsme jich postupem času asi 5 + pak koupil ještě w114 ve 200D, ale to byla zoufalost Ale dodnes mi ta typická vůně interiéru Meercedesů hlodá někde vzadu v hlavě a nutí mě přemýšlet o w124 v kombíku...A ty malé detaily w123..Ty kruhové ventilační otvory, nebo třeba ta klička na šíbru...To je prostě dětství
P.S : Ne, táta nebyl ani člen KSČ, natož vekslák, akorát jsem dřív rozenej (87) a on začal v 90.vozit auta ze Švajcu a vydrželo mu to skoro 20let.
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Heh, ročník 87, prý drive narozený,
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Toš...Zkrátka mi není 18 Nemyslel jsem to tak, že špacíruju o holi.
Navíc většina lidí mého věku se vidí v novém Bavoráku, nebo Tesle. Na to já z vysoká kálím a za poslední dobrá auta považuju pro příklad třeba 5 a 7ku BMW e39 + e38, Mercedes w124, Volva do roku 2005. Z těch lehčích pak třeba Civic 5G, CRX..
Zkrátka..dobrá auta již byla vyrobena.
Navíc většina lidí mého věku se vidí v novém Bavoráku, nebo Tesle. Na to já z vysoká kálím a za poslední dobrá auta považuju pro příklad třeba 5 a 7ku BMW e39 + e38, Mercedes w124, Volva do roku 2005. Z těch lehčích pak třeba Civic 5G, CRX..
Zkrátka..dobrá auta již byla vyrobena.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte 21 lis 20:55
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Tak týden volno... Ale to já se zase rád pohrabu v autě Na jaře dostavím dílnu a pak začnu zásadní rekonstrukci vozidla. No a pak bude muset jít na zelený značky, páč byl vyřazen v polopřevodu. Ale už se na práci na něm těším. Jinak co se týče ročníků aut, naprosto Jirko souhlasím. Já jsem 83´ročník, takže mě žádný nový káry na kterejch si nic ani neudělám vůbec neberou. Já si dovezl minulý pátek SAAB 900NG 2.0i. A už se těším, že na něm můžu sem tam něco opravit a dovádět auto k dokonalosti
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Nejde ani o to, že si nic neudělám.
Jde o to, že ty auta jsou OŠIZENÉ až na kost. Plasty hnus, všechno to vrže. Převodovky se záměrně dimenzují na cca počet kilometrů. Hnujdaj to třeba dělá na cca 250 000Km. A to prostě vím a tečka.
Jak se zrychluje doba, zlepšuje ekonomika a žije se více spotřebně, zkrátila se doba vývoje auta na nesmysl a jde to znát na každém detailu bežného auta.
Já dodnes obdivuju komunikativnost řízení aut z 90let..tu mechaničnost..Jasně bylo to hlučnější, méně bezpečné, víc to žralo (ikdyž taky ne vždy...AX 1.4D nebo 205 1.1i..) ale bylo to postavené fakt kvalitně, s rozumem a opravdu pro toho, kdo si to kupoval. Že se člověk za 3 roky nemlátil do hlavy co za plečku to má a to kolikrát ani u Renaulta...Takový Safrane byl až na tu elektriku kočár jak hovado a R19 nebyl pro obyčejného člověka vůbec zlé auto.
A můj idol zůstane navždy w124 a Opel Omega Caravan 2.4i nebo 2.0i...2.0i 85kw, když jí praskl rozvoďák, tak jenom zakvíkala, naladilo se to na rysky, koupil nový řemen a jelo se dál. Nemohlo se to potkat. Tomu říkám vstřícné řešení.
Jde o to, že ty auta jsou OŠIZENÉ až na kost. Plasty hnus, všechno to vrže. Převodovky se záměrně dimenzují na cca počet kilometrů. Hnujdaj to třeba dělá na cca 250 000Km. A to prostě vím a tečka.
Jak se zrychluje doba, zlepšuje ekonomika a žije se více spotřebně, zkrátila se doba vývoje auta na nesmysl a jde to znát na každém detailu bežného auta.
Já dodnes obdivuju komunikativnost řízení aut z 90let..tu mechaničnost..Jasně bylo to hlučnější, méně bezpečné, víc to žralo (ikdyž taky ne vždy...AX 1.4D nebo 205 1.1i..) ale bylo to postavené fakt kvalitně, s rozumem a opravdu pro toho, kdo si to kupoval. Že se člověk za 3 roky nemlátil do hlavy co za plečku to má a to kolikrát ani u Renaulta...Takový Safrane byl až na tu elektriku kočár jak hovado a R19 nebyl pro obyčejného člověka vůbec zlé auto.
A můj idol zůstane navždy w124 a Opel Omega Caravan 2.4i nebo 2.0i...2.0i 85kw, když jí praskl rozvoďák, tak jenom zakvíkala, naladilo se to na rysky, koupil nový řemen a jelo se dál. Nemohlo se to potkat. Tomu říkám vstřícné řešení.
Re: Mercedes W123 po 5 letech nejde nastartovat - nápady?
Tak není pravda, že nic nevydrží. Sprintery lítají mega, éčka taky a kdejaká fabie koneckonců taky. Akorát musíš vědět kombinaci správného motoru, převodovky, řidiče a hlavně servisu. Potom není problém. Je najivní si myslet, že dříve se ta W124ka nevyráběla ekonomicky! Viz nejdřív bez pravého špíglu! Pak menší pravé zrcátko! A motory totéž. Některé držáky ale jiné šrot.
Ale chápu Tě. Kdysi byly v R19 takové mikroplyše, nebo i v Golfu4, tak prošívaná tvarovaná sedadla, že to dneska nemají 5Er za 75000euro! Až v ejvyšších výbavách jsou slušné sedačky, ale mnohdy už se do dveří dává koženka, nebo sedačky mají kombinaci koženky a kůže, a to jsou nejdražší vozy. Renault kůži snad vůbec nemá, vše je koženka. Zejména volanty, to není ani koženka, to je vyložené plastová fólie
Mimochodem, už v sedmdesátých letech řešil Mercedes klesající poptávku, vyvíjel proto levnější řešení a vyvíjel dokonce menší auta, vyvrchlilo to v roce 82 uvedením Baby Benzu třídy C slavná 190ka... No a pak že se dřív nešetřilo. Později přišly další tři menší řady. B, A, a dokonce vyvinuli i Smart, který se z obav o pověst prodává pod značkou Smart, byť je to společný projekt Mercedesu a jeho partnera a výhodnější z hlediska produktu, je zavedená značka Mercedes než tehdy neznámá. Holt Mercedes se chtěl distancovat od Low Cost produktu, který logicky bude poruchový a mít nižší životnost, aby to neničilo akcie Mercedesu Oni jsou chytřejší než vypadají... Nadnárodní koncerny mají 10let dopředuvyvinutou detainí strategii, než ji učiní. Někteří ale dodnes věří, že "do krize" se Mercedesy dělaly tak, aby se nikdy nepokazily. Přitom krize jsou neustále každých pár let, ještě i před vznikem automobilek...
Ale chápu Tě. Kdysi byly v R19 takové mikroplyše, nebo i v Golfu4, tak prošívaná tvarovaná sedadla, že to dneska nemají 5Er za 75000euro! Až v ejvyšších výbavách jsou slušné sedačky, ale mnohdy už se do dveří dává koženka, nebo sedačky mají kombinaci koženky a kůže, a to jsou nejdražší vozy. Renault kůži snad vůbec nemá, vše je koženka. Zejména volanty, to není ani koženka, to je vyložené plastová fólie
Mimochodem, už v sedmdesátých letech řešil Mercedes klesající poptávku, vyvíjel proto levnější řešení a vyvíjel dokonce menší auta, vyvrchlilo to v roce 82 uvedením Baby Benzu třídy C slavná 190ka... No a pak že se dřív nešetřilo. Později přišly další tři menší řady. B, A, a dokonce vyvinuli i Smart, který se z obav o pověst prodává pod značkou Smart, byť je to společný projekt Mercedesu a jeho partnera a výhodnější z hlediska produktu, je zavedená značka Mercedes než tehdy neznámá. Holt Mercedes se chtěl distancovat od Low Cost produktu, který logicky bude poruchový a mít nižší životnost, aby to neničilo akcie Mercedesu Oni jsou chytřejší než vypadají... Nadnárodní koncerny mají 10let dopředuvyvinutou detainí strategii, než ji učiní. Někteří ale dodnes věří, že "do krize" se Mercedesy dělaly tak, aby se nikdy nepokazily. Přitom krize jsou neustále každých pár let, ještě i před vznikem automobilek...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)