Toyota obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Toyota obecně

Příspěvek od Honza42 »

Klídek. On chtěl vlastně jen říct, že to auto je určeno akorát tak pro Indii,Čínu, případně arabáky. Což tak nějak sedí.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5694
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Toyota obecně

Příspěvek od Stepan »

Náhodou, zdeny dělá pokroky. Bejt to Subaru, tak je to pyčovole nejlepší ve všem a pokud to prokazatelně v něčem nejlepší není, tak nechápeš filozofii značky nebo neumíš řídit. Teď neřekl, že je Toyota nejhorší, ale že jsou i horší.

Zajímalo by mě, pro jaké účely je teda to auto děláno. 4,5m dlouhý sedan za bratru půl míče, který neudrží 90km/h po rovině. Za ty prachy je Toledo v nejvyšší výbavě, které papírově sice ztrácí 20 koní, nicméně, kratší uživatelská zkušenost napověděla, že ty koně tam opravdu jsou...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Toyota obecně

Příspěvek od M.Z. »

Ač může komentář V12 vypadat jakkoliv zaujatý a lehce přitažený za vlasy, věřím, že to auto bude pěkně bezpohlavní jebka.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: Toyota obecně

Příspěvek od zdeny »

mattonecz píše:zdeny vsude byl vsechno zna a se vsim jezdi do 6 na sto :-bd
Půčo:-)

Kolik si s ní najezdil ty-asopň jako pasažér? Já celkem dost, v těch zemích, které jsem jmenoval. A rozhodně tak děsivý, jako napsal ten čobol, to teda fakt nebylo. Uznávám, že třeva Megane s 1,2 je lepší, ale Corolla rozhodně ve svý třídě značce ostudu fakt nedělá.
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: Toyota obecně

Příspěvek od zdeny »

Stepan píše:Náhodou, zdeny dělá pokroky. Bejt to Subaru, tak je to pyčovole nejlepší ve všem a pokud to prokazatelně v něčem nejlepší není, tak nechápeš filozofii značky nebo neumíš řídit. Teď neřekl, že je Toyota nejhorší, ale že jsou i horší.

Zajímalo by mě, pro jaké účely je teda to auto děláno. 4,5m dlouhý sedan za bratru půl míče, který neudrží 90km/h po rovině. Za ty prachy je Toledo v nejvyšší výbavě, které papírově sice ztrácí 20 koní, nicméně, kratší uživatelská zkušenost napověděla, že ty koně tam opravdu jsou...
I guvno, nevím, v čem jsi ty jezdil, ale ty, co jsem v nich měl možnost jet já, rozhodně žádný tebou popsaný problém tedy neměly. Jinak co se týká jízdy jako pasžér: vynikající. Ticho a vzadu místa na rozdávání.
V12
Autoškolák
Příspěvky: 67
Registrován: pon 19 říj 12:26

Re: Toyota obecně

Příspěvek od V12 »

zdeny píše:Serou mě tyhle černobílý jedinci. S Corollou 1,6 CVT ...
Pisal som o manuale, tak brzdi. Mam skusenost aj s CVT - to je uplne ina kava, mal som dojem, ze v aute je motor o polovicu silnejsi.
zdeny píše:...ale Corolla rozhodně ve svý třídě značce ostudu fakt nedělá.
Ale dela. Auris 1.2T alebo podstatne tazsia CHR 1.2T ide citelne lepsie. A preco ? Lebo atmosfera v kombinacii s downspeedovanymi prevodovkami patri na smetisko dejin. A je uplne jedno, ci to je Ford, Toyota, Mazda, Honda, VW ci cokolvek ine.
Preco sa dnes kua nerobia prevodovky v style 5+1, kde je prvych 5 kvaltov poskladanych na dynamiku a sestka ako dialnicny rychlobeh ? Uplne scestna je prevodovka prave Mazdy 3 G120 - sestka odprevodovana na 325, patka 264 a stvorka na 216 km/h. Este aj trojka je nenormalne dlha - do 170. Toto je prevodovanie na turbomotor s krutiakom cez 300 Nm, nie pre atmosferu s 210 Nm. Preco tej G120 nedali prevodovku zo silnejsieho modelu G165 odprevodovanu III. - 140, IV. - 177, V. - 217 a VI. - 267 ??? Viezol som sa aj v tom, jazdi sa s tym 100x prijemnejsie, ako s G120. A o vykone motora to rozhodne nie je !

Sorry za tento kratky Mazda ulet, no rovnako, ak nie horsie je to v Toyote, pretoze ten motor ma par kW navyse oproti G120, no co sa tyka krutiaku, je na tom o 50 Nm horsie, co aj pri o cosi kratsich prevodoch ako G120 je stale tragedia. Preto dnes k atmosferam jedine automat, najlepsie CVT, iba ten dokaze z motora dostat vsetky ekonormami pridusene kone.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Toyota obecně

Příspěvek od HondaMan »

M.Z. píše:Ač může komentář V12 vypadat jakkoliv zaujatý a lehce přitažený za vlasy, věřím, že to auto bude pěkně bezpohlavní jebka.
Tak z dnešního pohledu je jakákoliv nižší střední s atmo 1.6i průšvih. A je jedno, zdali je vyrobená v JP, KR, DE nebo FR. V běžném provozu je 1.0 R3 s turbem na jízdu příjemnější a dynamičtější.
2.9T RWD
framich
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 28 pro 14:59

Re: Toyota obecně

Příspěvek od framich »

Volové......neumíte jezdit s atmosférou.....nic víc...když to netrhá asfalt tak to není ono ...co? Kupujte si tsi.....
framich
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 28 pro 14:59

Re: Toyota obecně

Příspěvek od framich »

Ten slovák je fakt xxxxxxxxxxxx.......
Naposledy upravil(a) pavproch dne ned 28 led 20:40, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit by -pp-: Aleno, tak! Mírni se ve výrazivu.
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1676
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Toyota obecně

Příspěvek od abgx1 »

atmo boli fajn do Euro4... okamzita reakcia na plyn, vacsinou este lanko, kratko naskladane prevody, cize to vies stale drzat v otackach... pokial s tym nepotrebujes ist na dialnicu(kde to potom toci pri 140 zvacsa okolo 4000rpm aj pri 6.st prevodovkach)

od Euro 5 a novsie su lenive mrdky s nekonecnou odozvou na plyn a prevedovkou kde 2. konci pri 120, 3. pri 170 a 4. uz ani do cervenho nedostanes, pretoze je daleko za 200, a tolko to auto ist nevie... tie sa mozu porovnavat tak maximalne s 0.9TCE... 1.0TSI/1.0 ecoboost su uplne ina kategoria
Odpovědět