Jak správně zahřívat motor?
Re: Jak správně zahřívat motor?
@reese: byls rychlejší - je to prostě jen další z výkřiků zaslepených ekoteroristů, kteří prostě mají svojí zelenou pravdu a nechtějí slyšet názory druhé strany.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak správně zahřívat motor?
pavproch: Zrovna tu čtu v dnešním článku o palivových článcích:
"Účinnost cyklu přeměny elektřiny na vodík a vodíku zpět na elektřinu dosahuje jen přibližně 35 % a prvotní elektřina se navíc obvykle vyrábí z uhlí. Celková účinnost celého cyklu uhlí - elektřina - vodík - elektřina tak většinou nedosahuje ani 15 % a to není příliš konkurenceschopné číslo."
Baterka na tom asi nebude o moc líp, když účinnost uhelné elektrárny je 40 procent a to je u vrat z elektrárny. Tohle omílání částečný pravdy je hrozný. Spalovací motor na tom není vůbec tak špatně.
"Účinnost cyklu přeměny elektřiny na vodík a vodíku zpět na elektřinu dosahuje jen přibližně 35 % a prvotní elektřina se navíc obvykle vyrábí z uhlí. Celková účinnost celého cyklu uhlí - elektřina - vodík - elektřina tak většinou nedosahuje ani 15 % a to není příliš konkurenceschopné číslo."
Baterka na tom asi nebude o moc líp, když účinnost uhelné elektrárny je 40 procent a to je u vrat z elektrárny. Tohle omílání částečný pravdy je hrozný. Spalovací motor na tom není vůbec tak špatně.
Re: Jak správně zahřívat motor?
EKOLA musi byt ekoterorista kombinovany se slapalistou. urcite kazdy vecer poctive sedne na rotoprd a slape a slape a slape az si nabije tu svou batercicku. jinak by totiz zprostredkovane produkoval metlu lidstva CO2 nebo nedejboze pouzil elektrinu z temelina, coz by pri jeho uvedomeni mohlo byt povazovano za prohresek vyzadujici jedine, trest smrti. jen nevim, jestli si u toho taky meri produkci metanu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jak správně zahřívat motor?
Nemá on jen elektrické kolo? E-kolo?
Re: Jak správně zahřívat motor?
a to vas tech 0,1l benzinu za hodinu zahreje v -20C? tak to smekam.EKOLO píše:mám tam bufík, kterej spotřebuje pouze 0.1 litru benzinu za hodinu a to ještě jen v zimě. ˇUčinnost bufíku je cca 40%, což je 2x více, než má spalovací motor. Tento příspěvek byl uveden proto, že přichází jiná doba, kdy musíme začít šetřit energií. U spalovacího motoru se jí 80% vyfouká chladičem a vejfukem. Není to přeci jen škoda?
Re: Jak správně zahřívat motor?
hm, pan EKOLO je poněkud zaslepený což mu k jeho škodě omezuje rozhled a zdravý úsudek. Elektromotory určitě mají hodně dobrých provozních vlastností, a proto se taky hodně používají v průmyslu, v domácnostech a dokonce i v autech. Zde ovšem většinou jen k pomocným účelům - startování, stěrače a ventilátory, různá serva apod. Daly by se velmi dobře použít i pro pohon aut, leč pan EKOLO nepostřehl že v autě pro ně stále chybí rozumný zdroj energie.
Re: Jak správně zahřívat motor?
Mně to taky prvních pár vteřin po startu moc nejede. Kolikrát mi motor při pokusu o rozjezd zdechl, protože obvyklé zatížení nezvládal a to je pak slyšet, jak se trápí a nezdravě zní, když ho znova hned startuju.
Jinak zahřívání moc neřeším. Čekám ještě tak 5-10 minut poté (točení do 3 tis.), co se ohřeje voda a pak tomu nakládám.
Jinak zahřívání moc neřeším. Čekám ještě tak 5-10 minut poté (točení do 3 tis.), co se ohřeje voda a pak tomu nakládám.
Rychlost zabíjí!
Re: Jak správně zahřívat motor?
zaslepený ekolog je horší než pneumatika v kamnech
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Jak správně zahřívat motor?
ze vzduchu elektřinu nevyrobíš , ale ze Slunce ano a to svítí pro všechny lidi na této planetě stejně. Zprávu o tom najdeš na webu našeho sdružení, nebo si to přijeď vyzkoušet a prohlédnout. Dnes jsem nabil na 200 km. Na Zemi dopadá mnohem více energie, než jí potřebujeme. Není snad dobře ji využít? Plasty z toho nevyrobíš.
Upozornil jsem zde pouze na to, že motory se také nemusí zahřívat vůbec a že je škoda energie na to, o čem jste tu vedli diskuzi.
Je to o ekologické stopě, kterou za sebou zanecháváme. Nejsem zaslepený ekolog, vidím ještě na jedno oko a beru to spíše přes tu energii, kterou máme zadarmo a moc jí zatím nevyužíváme. Jezdím elektromobily již 30 let, před dvaceti lety jsem vyhrál Formel E ve Švýcarsku, posledních deset let výhradně elektricky. Na parkovišti mám cca 20 elektromobilů a ve skladu 40 el. skútrů. Chci Vám jen přiblížit co nás všechny čeká. Jiná cesta holt není a já proti ní vůbec nejsem a Vy se na to musíte připravit. Pokud nechápete, promiňte, že jsem Vám narušil Vaši plodnou diskuzi .
Upozornil jsem zde pouze na to, že motory se také nemusí zahřívat vůbec a že je škoda energie na to, o čem jste tu vedli diskuzi.
Je to o ekologické stopě, kterou za sebou zanecháváme. Nejsem zaslepený ekolog, vidím ještě na jedno oko a beru to spíše přes tu energii, kterou máme zadarmo a moc jí zatím nevyužíváme. Jezdím elektromobily již 30 let, před dvaceti lety jsem vyhrál Formel E ve Švýcarsku, posledních deset let výhradně elektricky. Na parkovišti mám cca 20 elektromobilů a ve skladu 40 el. skútrů. Chci Vám jen přiblížit co nás všechny čeká. Jiná cesta holt není a já proti ní vůbec nejsem a Vy se na to musíte připravit. Pokud nechápete, promiňte, že jsem Vám narušil Vaši plodnou diskuzi .
Naposledy upravil(a) EKOLO dne pát 01 dub 19:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Jak správně zahřívat motor?
jednu dobu sem do solárních článků (fotovoltaiky) krapet dělal, takže něco o tym vim... vono je to totiž celý špatně: na výrobu křemíkovýho solárního článku se spotřebuje více energie, než ten článek je schopen (optimálních podmínách, čti slunné španělsko) za celou dobu svého života (max 12 let, pak oslepne) vyrobit.... plus následně musí proběhnout drahá(energeticky náročná) recyklace.... tožtak no o tý solární energii zadarmo, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.