Ukopnout zrcátka. Stejně je nepoužívá. Jinak spíš "keby neuhol, tak je mrtvy".abgx1 píše:zeby mrtvy uhol?
Onboard videa
Re: Onboard videa
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Onboard videa
nad tym som tiez rozmyslal, ze co by s tym X3 s vozikom spravil v 90tke tukanec od transportera na zadnu napravu
imho v tom najlepsom pripade by sa otrepal a zvodidla na lavej strane, v tom horsiom by ho to rozhodilo a skoncil na strane pravej, kde zvodidla niesu...
imho v tom najlepsom pripade by sa otrepal a zvodidla na lavej strane, v tom horsiom by ho to rozhodilo a skoncil na strane pravej, kde zvodidla niesu...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Ráno mne hnedka za Phou vyškolilo nějaké makendonské hovado:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To byl v ten den už druhej, co měl v jedné ruce cigárku a v druhé telefon
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Oni holt mají svůj svět.
Přitom se podle stovky v nálepce nejedná o speciál do města, co díky převodům neumí rychleji jezdit.
Kdo jezdí delší dobu, tak mi potvrdí, že to je taky důsledek toho, že se příslušníci zaměřují jen na vyšší rychlost, a vše ostatní se neřeší.
Pár let zpět jel pomalu bus jen pokud měl evidentně poruchu (blikačky trojůhelník atp) ale tohle nikoho nenapadlo, protože by ho hned někdo na zastávce vyliskal.
Poslední dobou vidět jet bus mimo obec 50 není nic zvláštního.
První ospalý Bulhar je zákonitě v něm.
Jednou za rok jsem jel busem, z Heathrow do centra, ten to řezal, to jsem si myslel, že se převrátíme, přitom byl plný a regulérně jsem měl strach, prostě jel jako šílenec, a místní mě uklidnili, že to je tam běžné. Řidič vypadal jako náčelník z afriky a když nás předjel jeho kolega, tak jsem byl už úplně v klidu. Závody tam dělají i strojvůdci vlaků, na nádraží nepřibrzdí a projedou asi 200kmh úplně běžně půl metru od Vás a ty vlaky vypadají tak 30let staré a předjíždí ho ve vedlejší koleji ještě starší a ještě rychlejší rachotina
Přitom se podle stovky v nálepce nejedná o speciál do města, co díky převodům neumí rychleji jezdit.
Kdo jezdí delší dobu, tak mi potvrdí, že to je taky důsledek toho, že se příslušníci zaměřují jen na vyšší rychlost, a vše ostatní se neřeší.
Pár let zpět jel pomalu bus jen pokud měl evidentně poruchu (blikačky trojůhelník atp) ale tohle nikoho nenapadlo, protože by ho hned někdo na zastávce vyliskal.
Poslední dobou vidět jet bus mimo obec 50 není nic zvláštního.
První ospalý Bulhar je zákonitě v něm.
Jednou za rok jsem jel busem, z Heathrow do centra, ten to řezal, to jsem si myslel, že se převrátíme, přitom byl plný a regulérně jsem měl strach, prostě jel jako šílenec, a místní mě uklidnili, že to je tam běžné. Řidič vypadal jako náčelník z afriky a když nás předjel jeho kolega, tak jsem byl už úplně v klidu. Závody tam dělají i strojvůdci vlaků, na nádraží nepřibrzdí a projedou asi 200kmh úplně běžně půl metru od Vás a ty vlaky vypadají tak 30let staré a předjíždí ho ve vedlejší koleji ještě starší a ještě rychlejší rachotina
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Je nějaká studie, a nevyspaný řidič - po 24 hodinách jakoby měl 1 promile alkoholu a kdo nezná zákulisí, tak mezinárodní řidiči jsou nevyspaní zákonitě, protože když mohou spát, tak hrají automaty nebo vykuřují a diskutují o politice, a když mají jezdit, tak jsou nevyspaní a kdo kdy spal v kamionu tak ví, že vás neustále budí okolí, telefony, stres, zima, horko, potřeba WC, absťák nikotinu, nespí se v noci ale i ve dne a spát plnohodnotně prostě neumí skoro žádný řidič mezinárodní dopravy. Vyjímkou je akorát vnitro přeprava kde se dělá 8h denně a řidiči nocují doma, né na ubytovnách. Takových je ale minimum. Kdysi jezdili s kamionem řidiči dva. To už není...řidičBOB píše:Ráno mne hnedka za Phou vyškolilo nějaké makendonské hovado:
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Mně s v tom spalo hezky, nejraději jsem měl zimní noclehy. Venku mrzlo a uvnitř tlumeně hučel bufík, teploučko, docela ok. Horší v létě, komáři a spol.
Podle mě není problém nevyspání, ale spíš pokud jede rundu na noc, tak to se prostě na bdělosti zákonitě podepíše, ale většina dělá podobné manévry z čisté zhovadilosti, jak si kokot ještě zatroubil na oplátku, tyhle miluju. Rozhodí totálně auto v levém pruhu a ještě pičuje.
Podle mě není problém nevyspání, ale spíš pokud jede rundu na noc, tak to se prostě na bdělosti zákonitě podepíše, ale většina dělá podobné manévry z čisté zhovadilosti, jak si kokot ještě zatroubil na oplátku, tyhle miluju. Rozhodí totálně auto v levém pruhu a ještě pičuje.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3