Auto do milionu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27901
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do milionu.
Ty podpory se u VW dost liší model od modelu a také podle období. Ale že bys za cenu Opla koupil Passat - to asi ne
Jestli chceš vědět mantinely, mohu se zeptat...
Jestli chceš vědět mantinely, mohu se zeptat...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto do milionu.
Díky to já zase tak na "halíře" neřeším, já se zkusím nejdřív poptat osobně, jak na tom jsou, nechci nikoho odírat z kůže.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Auto do milionu.
Koupil bych tu Insignii, nabídnutá sleva je pěkná a není jich tolik na silnici. Volkswagen = lidový vůz už dávno není věrný svému názvu
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Auto do milionu.
Spíš to beru tak, jako že za lidový vůz se zkrátka musí připlatit...řidičBOB píše:Rozumím...drobné
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Auto do milionu.
Jen mi nejak nepripada ze by VW byla nejak prestizni znacka za kterou se ma priplacet (oproti napr. tomu Opelu)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Auto do milionu.
Když se v Bavorsku zmíním, že pašík je u nás považován za manažerské auto, hodně se tomu diví. Jinak VW je v D víc ceněn, protože je německý. Opel a Ford nejsou. A hodně Němců si pořád myslí, že to německé kvalitnější.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27901
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do milionu.
...a už vidím, jak budou němčouři kupovat francouzský Opel
V D už je ta doba, kdy byl Passat považován za manažerskou ikonu, pryč. Dneska je to 3er, spíš 5er. Jsou tam na to skvělé podpory, o kterých se nám tady ani nezdá.
Passat bude určitě lepší volba i z hlediska následného prodeje.
V D už je ta doba, kdy byl Passat považován za manažerskou ikonu, pryč. Dneska je to 3er, spíš 5er. Jsou tam na to skvělé podpory, o kterých se nám tady ani nezdá.
Passat bude určitě lepší volba i z hlediska následného prodeje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto do milionu.
Jo z hlediska prodeje francouzum a zustatkovy hodnoty to je jina vec.. Insignii snad delal jeste Opel. Je to vlastne posledni Opel, navzdy.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Auto do milionu.
Němci ví.
Jinak VW vnímám jako předstupínek prémie. Veškeré Opely, Kie, Ford a podobné značky mám o maličký stupínek níže
Edit: Ty předváděcí kilometry jsme prakticky taky nemusely najíždět. Auta byla předána nové, s předváděcí cenou a rovnou začala plnit zamýšlený účel. O něco později tam proběhly nějaké změny v papírování.
Jinak VW vnímám jako předstupínek prémie. Veškeré Opely, Kie, Ford a podobné značky mám o maličký stupínek níže
Edit: Ty předváděcí kilometry jsme prakticky taky nemusely najíždět. Auta byla předána nové, s předváděcí cenou a rovnou začala plnit zamýšlený účel. O něco později tam proběhly nějaké změny v papírování.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))