Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
Re: Hon na piráty
Hlupaci jsou to oba. Kamionak protoze se bud vubec nepodival do zrcatka nebo za spatny odhad nebo ze to tam poslal na prasaka jako vzdycky a chlap v turanu za blbej odhad a vybrzdovani. Hlavne ze si to oba tydyti natacej
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Hon na piráty
Flastr měli dostat oba, stejně jako frajer u jihlavskyho tunelu. V lepším případě si měli někde na parkovišti dát pár facek navzájem a jet do hajzlu a nezatezovat tím státní orgány.
Re: Hon na piráty
Bob: v principu s tebou souhlasím, zavřel ho. Né že né a to je podstatné.
Ale to video nezachycuje začátek.
Možná byl Touran v mrtvém úhlu za návěsem a pak mu tam vyskočil že ho objede, a to by pak nebylo tak jasné že to byl úmysl ale jen nevědomost.
Stejně ale měl řidič kamionu hledět, aby se řadil tak, aby nechal nejrychlejší pruh volný "pro každý případ" aby NEOHROZIL VOZIDLA.
Jeho stylem jízdy, co udělal, je nehoda jistá dřív nebo později. (Sanita, motorka...)
Tak se měl řadit dřív a bezpečně a nebo nikdy, zastavit a jít pěšky.
Ale to že zavřel nebezpečně pruh je prostě zřejmé, měl tam najet dřív, plynule, bezpečně bez ohrožení a dávat znamení o změně směru VČAS PŘED ZAPOČETÍM úkonu.
Vzal bych tomu kamčákovi papíry ať se naučí nejdřív řídit.
A tomu vybržďovači, co to udělal v afektu a nepříčetnosti (divím se že to zabrzdil, brzdy v dobré kondici na takové staré ojetině) bych dal krátkou podmínku , ať se naučí lépe ovládat sebe a lépe předvídat, ale s tím, že jeho jednání bylo skutečně až sekundární reakcí na OHROŽENÍ VOZIDLA. To nebylo ani omezení, nehoda byla na milimetry.
Nejčastější nešvar kamčáků je, že se chovají, jako by byla maximálka 80kmh pro všechny a nerespektují, že lze jet více, i v PL se jezdí GPS140, tacho 150 legálně, a kdo překročí nepatrně, třeba jede tacho 170, tak jede jen +20kmh a pořád není pirátem, nehledě na neomezené úseky v DE, a znova, zavřít zcela pruh takto je nepřípustné, to je automaticky nehoda otázkou času.
Ale to video nezachycuje začátek.
Možná byl Touran v mrtvém úhlu za návěsem a pak mu tam vyskočil že ho objede, a to by pak nebylo tak jasné že to byl úmysl ale jen nevědomost.
Stejně ale měl řidič kamionu hledět, aby se řadil tak, aby nechal nejrychlejší pruh volný "pro každý případ" aby NEOHROZIL VOZIDLA.
Jeho stylem jízdy, co udělal, je nehoda jistá dřív nebo později. (Sanita, motorka...)
Argument, že se musel řadit protože neměl víc času je kravina!mattonecz píše:Ten kamionak nic tak hroznyho neproved.
Tak se měl řadit dřív a bezpečně a nebo nikdy, zastavit a jít pěšky.
Ale to že zavřel nebezpečně pruh je prostě zřejmé, měl tam najet dřív, plynule, bezpečně bez ohrožení a dávat znamení o změně směru VČAS PŘED ZAPOČETÍM úkonu.
Vzal bych tomu kamčákovi papíry ať se naučí nejdřív řídit.
A tomu vybržďovači, co to udělal v afektu a nepříčetnosti (divím se že to zabrzdil, brzdy v dobré kondici na takové staré ojetině) bych dal krátkou podmínku , ať se naučí lépe ovládat sebe a lépe předvídat, ale s tím, že jeho jednání bylo skutečně až sekundární reakcí na OHROŽENÍ VOZIDLA. To nebylo ani omezení, nehoda byla na milimetry.
Nejčastější nešvar kamčáků je, že se chovají, jako by byla maximálka 80kmh pro všechny a nerespektují, že lze jet více, i v PL se jezdí GPS140, tacho 150 legálně, a kdo překročí nepatrně, třeba jede tacho 170, tak jede jen +20kmh a pořád není pirátem, nehledě na neomezené úseky v DE, a znova, zavřít zcela pruh takto je nepřípustné, to je automaticky nehoda otázkou času.
Naposledy upravil(a) driver dne pon 06 lis 12:18, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Hon na piráty
Ja rikam, ze v tom VW musel videt, ze tam je naky omezeni a mohl byt ohleduplnejsi. Bohuzel omezeni ma hlavne ve svy palici coz dokazal nasledne.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Hon na piráty
Nemusel. Mohly mu to clonit návěsy včetně značení.
To značení je často zoufalé.
Němci mají vždy nejdříve značení vlevo (aku+blikací šipka) aby ho osobák nepřehlédl za kamionem ale to v CZ není potřeba
Někdy je hustý provoz a kamiony tvoří "vlak"
Kdyby mu tam skočil jelen, tak ho měl srazit, ale nezavírat pruh!
Zkus zezadu najet pod návěs a uvidíš, to nepřežiješ ani v SUV ani v největší dodávce, stačí když je rozdíl rychlostí patřičný.
srpen 2017 Cayenne v návěsu
To značení je často zoufalé.
Němci mají vždy nejdříve značení vlevo (aku+blikací šipka) aby ho osobák nepřehlédl za kamionem ale to v CZ není potřeba
Někdy je hustý provoz a kamiony tvoří "vlak"
Kdyby mu tam skočil jelen, tak ho měl srazit, ale nezavírat pruh!
Zkus zezadu najet pod návěs a uvidíš, to nepřežiješ ani v SUV ani v největší dodávce, stačí když je rozdíl rychlostí patřičný.
srpen 2017 Cayenne v návěsu
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Hon na piráty
Vsetin vyhlasuje valku piratum a koupil ctyri bedny na radar, ale meridlo jen jedno.
Vystavka Rameru tedy bude putovni
Vystavka Rameru tedy bude putovni
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Hon na piráty
U nás v Rožnově to bude úplně stejně, už to prý odsouhlasilo vedení města... ostatně ve Valašském Meziříčí už to mají nějakou dobu a prý na tom dělají milion za měsíc...
Ain´t nobody got time for that
Re: Hon na piráty
Takhle to maji ve spouste obci, ale 1 realne + 3 fejkove merici mista to je zatim top. Vetsinou je to 1+1 ci 1+2.
Nema nahodou vase mestapo zanovni TruCAM?
Nema nahodou vase mestapo zanovni TruCAM?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Hon na piráty
Jo maji novy laser.
V tom Valmezu jim to pry zaplati mhd zdarma
Charger: neprekvapuje me to, pred nedavnem na toto tema probehla priprava v mistnim radnicnim platku. Dali to na starost nejvyssimu mestapakovi a podle toho to i vypadalo
V tom Valmezu jim to pry zaplati mhd zdarma
Charger: neprekvapuje me to, pred nedavnem na toto tema probehla priprava v mistnim radnicnim platku. Dali to na starost nejvyssimu mestapakovi a podle toho to i vypadalo
Pravda vyděsí