Jo, je to haldex 1. generace. Jen asi o tisíc světelných let dále. ROFL - takhle mě už dlouho ic nerozesmálo. Co třeva vectroing? Kterej hladex ho má?Stepan píše:Levorg ovšem není poctivé permanentní 4x4 známé z imprezy. Ale spíše klasický haldex
Ad spotřeba - proč by měla 1,6T žrát? Navíc v poměrně lehkém autě? Jinak pohon je opravdu permanentní 4x4 s mezinápravovýj diferenciálem, ale to není důvod k nějaké užranosti. Jediný moment, kdy tetno motor bude žrát , nastane v okamžiku, když do auta sedne malamut, co si řekne: sedím v Subaru, tak s eukaž. Ale ten datel neví, že jde o rodinné kombi a k závodění slouží jiné modely SUabru. Takže 1,6 bere u huby na plnej céres a pak se vzteká, když mu PPP ukazuje 12-14/100 - což je asi hranice, která v normálním režimu jízdy na silnici, kdy už budeš mít jednak hnědý kaliko, ale taky platit na každým kroku, nejde překonat. Jde překonat při cílené projížďce třeba někde na uzavřen či prázdné trati v S režimu, ale to už zase supluješ sportovní auto obyčejným rodinným kombíkem. Já jsem Levroag (jakožto logického nász´tupce sváých 3 Subaru ) zařadil do výběru dalšího auta, až mi skončí odpisové období Outbacka auž Xkrát jsem se v tom byl svézt. Jak v Opavě, tak v brně, ale i v Olomouci u dýlerů. Běžnou jídzou jsme zcela bez omezení dosáhnul spotřeby POD 7/100, věřte si tomu nebo ne. A při ostřejší jízdě, kdy jsem neohrozil sebe, ani auto, ani ostatnbáí, to bylo kolem těch 10-11. Takže představit si 14 sice dovedu, ale nedovedu se už moc vžít do role toho, kdo by seděl v dnešním provozu za volantem. Blázen, nebo šílenec. To si vyber sám. A nebo skákáním po Praze, ale tam to asi není relevantní provoz...
Ještě uvedu detail- pokud si toto auto kopupí vyježděný zkušený řidič, což leccso řídil, tak i on stejně dříve narazíé na své limity, než na chybějící výkon. Výkon bu scházet leda tak na dálnici v D, kdy asi Levrog nebude upalovat 4 hoidny v kuse rychlostí 200km/h. To asi snad rozumný kupec od něj nečeká. Ale kde Levroga ocení,. tak na běžných cestách, technických, zatáčkovitých, kde ocení podvozek (ten vybočuje z dnešní producke dané cenové kategorie o několik krokodýlích délek) a jeho sportovně kultivované naladění. Tzn. díky vectoringu se auto chová zcela jinak, než běžné RWD, či i staré SUbaru se 4x4, drží extrémně dobře stopu, prostě auto řídíš ty, nikoliv auto tebe a přitom všem z tebe nevytřese duši.
nemá cenu to psát něco, co si může každý zkusit. Je to o tom, zvednout prdel, jít k dýlerovi, svézt se, nebo si auto půjčit (za poplatek) a pak napsat své dojmy. Zajímavé je, že celý motoristický svět o levorgu píše s nadšením, jedna recenzte vedle druhé, ale u nás se najdou koumáci, co-aniž by se svezli-už vidí, že to žere, nejede a kdesi cosi... Takový miluji (olovem do palice).