VZKAZY
Re: VZKAZY
Bavím se specifcky o dálnici, tam žádný problém s přenosem výkonu nemají ani supersporty. Na opravdu zakroucené cestě bude nejrychlejší auto co nejlíp zatáčí, to je jasné. Objektivní srovnání je vidět třeba v rally, předokolky kategorie R2 s cca 180k jedou vždy minimálně 85% rychlosti 4kolek WRC s 380k, aero přítlakem a zkušenějšíma jezdcema za volantem. Když se začne jezdit v zatáčkách opravdu na limitu, rozdíly u parametrově nesrovnatelných aut jsou překvapivě malé.
Nedávno jsem byl svezen ve Fabii S2000 a byť to auto v přímce nijak divoce nejede (2litrová atmosféra cca 270k, asi 1200 kg bez posádky), tak už při zahřívání pneu jsme jeli rychleji než by bylo možné s jakýmkoliv silničním autem bez ohledu na výkon.
Dnešní 300 koňové hothatche by na okresce zničil Ačkový rally Favorit i na stejné směsi pneu, natož na slickách.
Horses for courses...
Nedávno jsem byl svezen ve Fabii S2000 a byť to auto v přímce nijak divoce nejede (2litrová atmosféra cca 270k, asi 1200 kg bez posádky), tak už při zahřívání pneu jsme jeli rychleji než by bylo možné s jakýmkoliv silničním autem bez ohledu na výkon.
Dnešní 300 koňové hothatche by na okresce zničil Ačkový rally Favorit i na stejné směsi pneu, natož na slickách.
Horses for courses...
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: VZKAZY
To ses pěkně svezl, paráda. Taky bych si dal říct
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: VZKAZY
Jo, byla to paráda, samozřejmě mnohem kratší než bych si přál.
Strategicky jsem nechal všechny ostatní jet předemnou, aby pneu už byly zahřáté a řidič rozjetý
Nejneuvěřitelnější z toho celého je, jak jsou ty závodní podvozky pohodlné.
Jeli jsme na naprosto dezolátní cestě, měsíční krajně s hlubokými výtluky, přítomný saniťák říkal že tam skákal do stropu když přijížděl. Ve Fabii nic, pluli jsme jak na létajícím koberci. Bez přehánění je to nesrovnatelně pohodlnější než 7er E38. Každý kdo si myslí že sportovní podvozek = tvrdý by se měl projet rally autem. Pravda, nechtěl bych vědět kolik na to stojí tlumiče a jak často se repasují
Strategicky jsem nechal všechny ostatní jet předemnou, aby pneu už byly zahřáté a řidič rozjetý
Nejneuvěřitelnější z toho celého je, jak jsou ty závodní podvozky pohodlné.
Jeli jsme na naprosto dezolátní cestě, měsíční krajně s hlubokými výtluky, přítomný saniťák říkal že tam skákal do stropu když přijížděl. Ve Fabii nic, pluli jsme jak na létajícím koberci. Bez přehánění je to nesrovnatelně pohodlnější než 7er E38. Každý kdo si myslí že sportovní podvozek = tvrdý by se měl projet rally autem. Pravda, nechtěl bych vědět kolik na to stojí tlumiče a jak často se repasují
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: VZKAZY
sanitaci to nemají lehký, ty sanitky jsou šíleně tvrdý..já takhle nadskocil snad o půl metru v sanitce na Ibize, když řidič přejel retarder jak magor
Re: VZKAZY
Řidiči šedého VW Caddy s LEDkama: fakt už jsem se začínal bát, když jsi za mnou včera v noci po D1 jel od Mezičíčí až po Prahu a vážně jsem uvažoval, že zastavím někde na benzince pod kamerama
Btw. co tam dávají za motory? Na dodávku to nejelo zle
Btw. co tam dávají za motory? Na dodávku to nejelo zle
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
si nějaké čiplé 2.0TDI Na rovině dobrý...Caddy by začla mít problém v zatáčkách.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VZKAZY
V zatáčkách se držel celkem statečně, horší pro něj bylo zrychlit do nějakého kopce. Díky celkem hustému provozu mě vždy dříve či později dojel, ale nikdy nepředjel. Ikdyž jsem X-krát uhýbal, vždy se zařadil za mě. Prostě stalker O jaké auto se jedná jsem zjistil až když jsem odbočil na okruh a on pokračoval na Prahu.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: VZKAZY
vzkazuju těm inteligentům v automobilkách že směrovky na vnitřní straně světel je fakt kravina a zvlášť když je tma
Citroen C4 GP
Re: VZKAZY
Pipině za volantem fiesty na výjezdu od obchodního centra: ty "......" , dyž vjíždíš na hlavní, měla bys dát přednost!
(naštěstí na krajnici bylo dost místa.... a v autě se mnou nikdo nebyl, to zas bylo hlasitých "........." v luftě)
(naštěstí na krajnici bylo dost místa.... a v autě se mnou nikdo nebyl, to zas bylo hlasitých "........." v luftě)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.