Kterou MX5
Re: Kterou MX5
Ono jak člověk jednou zkusí kam lze auto jednoduše posunout, tak je pak málokdy spokojený s továrním kompromisem. I když mluvit o továrním kompromisu u GT3 .
btw: Jsme byl dneska na podvečerní projížďce (po dešti, 5-8°C, prostě to klouzalo jako sviň už od pohledu) a nejdřív byly NS-2R takový malinko o držku, ale jak se zahřály tak byly úplně na pohodu. Za mě teda další pozitivní reference.
btw: Jsme byl dneska na podvečerní projížďce (po dešti, 5-8°C, prostě to klouzalo jako sviň už od pohledu) a nejdřív byly NS-2R takový malinko o držku, ale jak se zahřály tak byly úplně na pohodu. Za mě teda další pozitivní reference.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kterou MX5
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Kterou MX5
Dík za tip. Za tyhle peníze se dá stejná koupit od značkového autorizáku v DE. Také po 1.majiteli, najeto třetina km a záruka na rok.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kterou MX5
Good, pokračuj v referencích, celkem se mi ta myšlenka zalíbila.jarka píše:Ono jak člověk jednou zkusí kam lze auto jednoduše posunout, tak je pak málokdy spokojený s továrním kompromisem. I když mluvit o továrním kompromisu u GT3 .
btw: Jsme byl dneska na podvečerní projížďce (po dešti, 5-8°C, prostě to klouzalo jako sviň už od pohledu) a nejdřív byly NS-2R takový malinko o držku, ale jak se zahřály tak byly úplně na pohodu. Za mě teda další pozitivní reference.
RWD
Re: Kterou MX5
No já už spíš tu sezónu uzavírám . Ještě pár týdnu a jde do garáže.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Kterou MX5
150k na předělávku miatky z oem stavu do stavu "tak akorát" opravdu stačí? Já u e89 potřeboval asitak 3x tolik....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Kterou MX5
pp: tak to je masakr, na to že jsi do toho zase tak moc nesáhl? Co tam vlastně máš - brzdy, diff, převod, tlumiče? Jinak u miaty, když se vyhneš velkým úpravám motoru tak naprosto v pohodě. Brzdy stačí série, jen lepší matroš, komplet podvozek (coilover, satbíky, polyuretany), sání, svody, výfuk, ecu, převod.
Jinak předělání motoru u NB vychází na cca 120k a máš n/a motor (předělávku na 2.0 se skoro 200ps).
Jinak předělání motoru u NB vychází na cca 120k a máš n/a motor (předělávku na 2.0 se skoro 200ps).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Kterou MX5
Wtf, co jsi s tim proboha delal? Ja mel za to ze mas akorat kratsi diff s LSD, lepsi brzdy, kola a podovzek?!pavproch píše:150k na předělávku miatky z oem stavu do stavu "tak akorát" opravdu stačí? Já u e89 potřeboval asitak 3x tolik....
Re: Kterou MX5
V seznamu u PP chybí ještě power box, kovany kola OZ Racing - Ultraleggera.