VZKAZY
Re: VZKAZY
Tak to jo, tuhle verzi si hodně kupujou závodníci, dodává křídla.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
...přitom fakt stačilo uhnout. Možností měl mnoho, ale ego bylo asi větší než mozek
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VZKAZY
tak jestli jsi jel eRkem...
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
dyť píšu - DAS AUTO
...dneska ti hoši baworáčtí měli svůj den - na D2 se pokoušel zase pán v M X50d, ale ten s pokorou uznal, že na to nemá v celém spektru otáček a odklidil se
...dneska ti hoši baworáčtí měli svůj den - na D2 se pokoušel zase pán v M X50d, ale ten s pokorou uznal, že na to nemá v celém spektru otáček a odklidil se
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VZKAZY
Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: VZKAZY
Poděkování SIAD Plzeň (distribuce technických plynů) - ač svátek, tak nám pí Kodlová vyšla vstříc a vydala nám láhev N2, kterou nutně potřebujeme pro práci (jak jinak, než pracovat ve státní svátek, přece sesobí firma, no ni? )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: VZKAZY
Ja sice vyznavam podobnou filozofii, ale rozhodne bych netvrdil, ze je to obecne platne pravidlo. V primce a za pohybu se na to moc nehraje a hruby vykon je prakticky vzdy ku prospechu.jerry píše:Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
Nicmene i v tom 530d na „R“ ztraci par kW a vyssi hmotnost tu ztratu jen prohlubuje.
M2-370 hp; 500 Nm; 1570 kg
M4-450 hp; 550 Nm; 1535 kg
M5-600 hp; 700 Nm; 1870 kg
M6-600 hp; 700 Nm; 1925 kg
https://youtu.be/bCu0Z71QRF0?t=3m33s
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: VZKAZY
V dalnicnich rychlostech jde spis o pomer vykon/aerodynamicky odpor. Takovy Caterham by moc parady nepredvedl, i kdyz muze mit pres 500 koni na tunu i s ridicem.jerry píše:Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: VZKAZY
Těch proměnných je víc, nejen odpor vzduchu, ale i schopnost přenosu výkonu na silnici, tedy pohon, pneu, točivost motoru, zpřevodování atd. Ale v principu je pro dynamiku, o jízdě v zatáčkách či decerelaci ani nemluvě, vždy dobré lehčí auto s dostatečným výkonem než přemotorovaný mastodont. A to hodně řidičů netuší a pak se někdy diví
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.