Tuhle uvahu nejak nechapu. GT3 s kridlem bude ve vysokych rychlostech nepochybne sedet lip. Jen ho tentokrat mit nemusis.Stepan píše:Zajímalo by mě, co se změnilo v aerodynamice, že už není potřeba to obrovský křídlo. Nebo že by na GT3 bylo jenom na parádu?
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ten "touring" ma predsa tiez kridlo, akurat mensie vysuvacie.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
991.1 GT3 měla jen pevné křídlo, Rko přišlo o pevné křídlo a byl přidán difuzor, 991.2 GT3 má i pevné křídlo i difuzor.. touring má pouze zmíněný difuzor, ale dle fotek vypadá výrazněji než na .2GT3
vroom: co se ti nezdá na materiálech interieru? například ty tmavé lišty jsou broušený hliník
vroom: co se ti nezdá na materiálech interieru? například ty tmavé lišty jsou broušený hliník
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A GT3 T má zadní Carrera víko lehce upravené, vč. Gurney Flap. I tak bych ale řekl, že asi přišli o vcelku dost přítlaku a možná trochu koní, když nemá ani ty přímé nasavaci otvory jako klasická .2 GT3.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
http://www.evo.co.uk/porsche/911-gt3/19 ... -next-911r
By opting for the Touring Pack GT3 customers are doing more than ticking a rear wing delete option. The removal of the fixed rear wing and relying on the retractable wing of the regular 911 Carrera and the small, additional Gurney flap on the trailing edge of the engine cover, means the car’s aero is changed significantly. It has resulted in a shorter front splitter being fitted and beneath the engine and behind the rear bumper there is a bespoke rear diffuser, although this differs compared to the one fitted to the 911 R.
As a result of the aero changes there is less downforce produced, but there’s less drag too, with Touring Pack equipped GT3s quicker than a manual GT3 with the standard body. Cars fitted with the Touring Pack also require their ECUs to be reworked and this requires GT3s ordered with the Touring Pack to have a different wiring loom fitted. It’s one reason why existing GT3s can’t be retro-fitted with the Touring Pack.
Porsche tvrdí, že nasávací otvory standartní GT3 můžou přidat až 20 koní - to bude asi rozdíl 4km/h v maximálce oproti Touringu.
By opting for the Touring Pack GT3 customers are doing more than ticking a rear wing delete option. The removal of the fixed rear wing and relying on the retractable wing of the regular 911 Carrera and the small, additional Gurney flap on the trailing edge of the engine cover, means the car’s aero is changed significantly. It has resulted in a shorter front splitter being fitted and beneath the engine and behind the rear bumper there is a bespoke rear diffuser, although this differs compared to the one fitted to the 911 R.
As a result of the aero changes there is less downforce produced, but there’s less drag too, with Touring Pack equipped GT3s quicker than a manual GT3 with the standard body. Cars fitted with the Touring Pack also require their ECUs to be reworked and this requires GT3s ordered with the Touring Pack to have a different wiring loom fitted. It’s one reason why existing GT3s can’t be retro-fitted with the Touring Pack.
Porsche tvrdí, že nasávací otvory standartní GT3 můžou přidat až 20 koní - to bude asi rozdíl 4km/h v maximálce oproti Touringu.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Makes sense now, dík. Škoda, že ale neudělali ducktail. Ten se mi na .1 strašně líbí
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jasan. Mě se víc líbí tohle, ale jako no cost option, proč ne
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Velka hromada plastu, jak v golfu. Takto s kozkou to je lepsi.Sajmik píše:991.1 GT3 měla jen pevné křídlo, Rko přišlo o pevné křídlo a byl přidán difuzor, 991.2 GT3 má i pevné křídlo i difuzor.. touring má pouze zmíněný difuzor, ale dle fotek vypadá výrazněji než na .2GT3
vroom: co se ti nezdá na materiálech interieru? například ty tmavé lišty jsou broušený hliník
Ale klasicka carrera s dvoubarevnym interierem je jeste uplne jinde
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
ty ofiko fotky jsou zvláštní, na živo to vypadá jinak
viz.
http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/aut ... os-1_0.jpg
viz.
http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/aut ... os-1_0.jpg
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tjn, to vypada paradne